mijn ex niet.quote:op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef spacemangraig het volgende:
misschien moet je een cd van de beatles halen, iedereen houdt van de beatles![]()
zonder de beatles had jij hier nu niks gepost..quote:
ik wist niet dat john lennon ook ten grondslag van fok! lagquote:op zaterdag 25 december 2004 18:28 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
zonder de beatles had jij hier nu niks gepost..![]()
quote:op zaterdag 25 december 2004 18:43 schreef b00ster het volgende:
[..]
ik wist niet dat john lennon ook ten grondslag van fok! lag![]()
dat is goeie muziek ja, maar ik was daar vroegah gewoon niet aan blootgesteldquote:op zaterdag 25 december 2004 18:57 schreef hal9000s het volgende:
vroegah luisterde ik naar prodigy, ratm, nirvana, lfo etc.![]()
robbie williams misschien ter afwisselingquote:op zaterdag 25 december 2004 19:03 schreef scrutinizer het volgende:
als je niet van muziek houdt kun je toch gewoon de cd's van kane kopen?
hoef ik ze toch nog niet goed te vinden?quote:op zaterdag 25 december 2004 18:28 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
zonder de beatles had jij hier nu niks gepost..![]()
quote:op zaterdag 25 december 2004 19:10 schreef worstkaas het volgende:
ik denk dat je eens flink aan de drugs moet, beetje wied en xtc bijvoorbeeld.
ga dan muziek luisteren op een goede installatie of met een koptelefoon. succes gegarandeerd
ben benieuwd wat er bij zijn uitvaart gespeeld gaat wordenquote:op zaterdag 25 december 2004 20:49 schreef spacemangraig het volgende:
ts heeft er inmiddels een eind aan gemaakt volgens mij![]()
muzak is iets heel anders dan muziek.quote:op zaterdag 25 december 2004 19:20 schreef jandensmeerpoets het volgende:
haha yep
beetje die remmingen weghalen en dan uitzoeken wat je goeie muzak vindt
reken daar mijn buren ook maar bijquote:op zaterdag 25 december 2004 21:44 schreef oprog het volgende:
\m'n bankrekening hoopt ook dat ik spoedig inhetzelfde schuitje zit als de topicstarter.
ik heb ook lang gedacht, dat komt nog wel, maar inmiddels al weer 18 en ik heb nog steeds helemaal niets met muziek. ik heb veel verschillende muziek geprobeerd, mijn broer en zusje houden wel van muziek, dus dan kan je er zelfs niet omheen, maar ik nog nooit iets gehoord dat me echt aansprak. ik heb dit topic niet geopend voor tips of opmerkingen als jammer voor je joh.quote:op zaterdag 25 december 2004 18:38 schreef iceheat het volgende:
ik heb tot mijn 14e ook helemaal niks met muziek gehad.
quote:op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef steijn het volgende:
ik heb nog wel wat hardcore, dat is ook geen muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |