Is correct livEliveD. De meeste activity gebeurt tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's morgens. Als je er logisch over nadenkt... waarom gaan alle ghosthunters 's nachts op jacht? Over dag gebeuren er ook dingen, maar 's nachts meerquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:01 schreef livEliveD het volgende:
Statistisch gezien komt er s'nachts meer voor idd (als je kijkt naar het gemiddeld aantal ervaringen op spookplekken). Ik denk dat je meer oplet op zo'n moment waardoor de kans mogelijk groter is dat je wat meemaakt. Verder heeft, als ik me goed herinner, Iteejer een theorie waarbij er vooral iets doorkomt als je naar iets kijkt wat je brein niet direct als standaardvorm kan herkennen. Aangezien je minder ziet in het donker zul je ook minder kunnen plaatsen/herkennen hetgeen dus de invloed van een zogeheten zesde zintuig groter maakt.
Mjah, zo iets is het wel denk ik. 's Nachts krijg je visueel veel minder signalen, waardoor signalen naar andere zintuigen, waaronder mss de heldere, meer gestimuleerd worden. Het is ook zo dat àls je 's nachts iets ziet je hersenen druk bezig zijn herkenbare vorm te bouwen van dat wazige lichtje wat je ziet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:01 schreef livEliveD het volgende:
Statistisch gezien komt er s'nachts meer voor idd (als je kijkt naar het gemiddeld aantal ervaringen op spookplekken). Ik denk dat je meer oplet op zo'n moment waardoor de kans mogelijk groter is dat je wat meemaakt. Verder heeft, als ik me goed herinner, Iteejer een theorie waarbij er vooral iets doorkomt als je naar iets kijkt wat je brein niet direct als standaardvorm kan herkennen. Aangezien je minder ziet in het donker zul je ook minder kunnen plaatsen/herkennen hetgeen dus de invloed van een zogeheten zesde zintuig groter maakt.
Zoek je wel eens naar patronen in de wolken? Dan verzin je ook een hoop dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:01 schreef livEliveD het volgende:
Nee. En je begrijpt niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:59 schreef Oosthoek het volgende:
Zoek je wel eens naar patronen in de wolken? Dan verzin je ook een hoop dingen die er niet zijn.
Gooi je foto even hier online: http://imageshack.us/quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:37 schreef Zed_no1 het volgende:
@home geeft geen preview zie ikmischien dat iemand een andere hoster/ing weet?
een string blauwe bollen lijkt mij geen stof meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:19 schreef Enyalius het volgende:
altijd lastig om te zien of orbs echt zijn of inderdaad stof op een lens. daarom is het van belang om meerdere shots achter elkaar te maken op hetzelfde punt. als het een orb is zal je het zien bewegen op die foto's, dat het zich verplaatst. als het stof is of iets dergelijks blijft het op dezelfde plek zitten.
ik heb het over de foto's die ik bijgevoegd hebquote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef Enyalius het volgende:
ze zijn niet altijd blauw
uiteindelijk komt dat toch op hetzelfde neer ?quote:Op maandag 4 juli 2005 09:24 schreef Enyalius het volgende:
ik had het over alles in het algemeen sorry
ff foto's bekeken. lijkt meer op een elementaal dan een geest
Op die laatste foto staat een vrouwquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:15 schreef Tha_BlonT het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wicky Wicky Wonderland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |