Volgens mij word dat in heel dit topic gedaanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen appels met peren vergelijken.
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen appels met peren vergelijken.
de 4age is een ongeblazen motor.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef daNpy het volgende:
Maar een NA zomaar met turbo uitrusten wel
Dit is dus ook wat ik bedoelde ..quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:52 schreef Furb het volgende:
als je perse turbo wilt, moet je gewoon auto kopen die standaard er al mee is uitgerust vind ik!
dan kun je veel veiliger meer vermogen eruit halen, mits het goed gebeurd natuurlijk, maar er hoeft veel minder aangepast te worden dus scheelt ook weer flink in de centen
hier ff een quick fotosjoppie met de velgen die onderweg zijn! alleen wordt het center zwart en de auot verlaagd met een set coilovers....
[afbeelding]
vind ik niet...quote:Op maandag 7 november 2005 08:24 schreef FunnyName het volgende:
8 min. 9000 rpm, niet echt lang, zie je maar weer hoe kwetsbaar die Wankels zijn ..
Ze hebben toch wel mooi de Le Mans van 1991 gewonnen met een wankel motor. Het vereist toch wel enige duurzaamheid om 24 uur lang alles te vergen van een motor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:20 schreef FunnyName het volgende:
Ja inderdaad de Wankel staat bekend om zijn betrouwbaarheid![]()
een wankel wordt onbetrouwbaar door de mensen die er niet mee om weten te gaan...quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:20 schreef FunnyName het volgende:
Ja inderdaad de Wankel staat bekend om zijn betrouwbaarheid![]()
reden dat ze kapot gaan is omdat veel mensen gaan tunen, zonder na te denken!quote:Op zondag 13 november 2005 05:40 schreef StefanP het volgende:
Die laatste heeft trouwens de LS-1 motor van de corvette. Dat is ene hele populaire swap aan het worden, omdat mensen het beu zijn de originele rotaties continu stuk gaan. Het gewicht van de auto neemt maar met 20 kilo toe omdat de LS-1 van aluminium is en de rotary vreselijk veel kilo's aan pijpen, intercooler, turbo e.d. met zich mee draagt.
Zonder tuning staan Wankels ook niet bekend om hun betrouwbaarheid.quote:Op zondag 13 november 2005 11:08 schreef Furb het volgende:
[..]
reden dat ze kapot gaan is omdat veel mensen gaan tunen, zonder na te denken!
als je er een compleet uitlaatsysteem onder legt, moet je de brandstof injectie al aanpassen, doe je dat niet, loopt ie schraal en loopt ie binnen no-time kapot!
enne die conversie... een RX is geen RX zonder Wankel![]()
barracuda velvet met verchroomde rand.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef StefanP het volgende:
Oef da's mooi! Wat voor velgen? Diameter/breedte?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |