quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Converse All-star muts
[afbeelding]![]()
Mét bol dr op

Dat was ook de bedoeling, klassieke schoenen onder een heftige broek.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:01 schreef amokjeeh het volgende:
heftige broek, beetje too much als je het mij vraagt
Bestaan er van nudie nog lage broeken voor heren (bootcut?) met een wijde pijp ipv straight?

ja ben wel is wezen passen in de winkel, maar waarsch. net de verkeerde modellen op voorraad ofzo :squote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:14 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, klassieke schoenen onder een heftige broek.
Ja hoor, check www.nudiejeans.com voor alle modellen.

Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:24 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
ja ben wel is wezen passen in de winkel, maar waarsch. net de verkeerde modellen op voorraad ofzo :s
Wat moet ik hebben dan? bootcut ola of flare glenn?

Wat zijn dat voor schoenen, als ik vragen mag?quote:

zou dat ook onder een spijkerbroek passen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:42 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor schoenen, als ik vragen mag?.

quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:01 schreef joriszss het volgende:
Vandaag deze lieve schoenen gekocht, volgens mij is het model Sacchetto van Boss
[afbeelding]
Al lang naar opzoek, kheb ze een paar jaar geleden ook al gehad maar toen het leer niet goed verzorgd (gevolg: een scheurtje in het leer). Nu kan ik eindelijk weer rond banjeren op deze o zo fijne handgemaakte, met actief carbon schuim ingelegde, bijna volledig lederen SCHOENEN.![]()
![]()
(dit beurt me op na zo'n regenachtige dag)
Ook nog een schoudertas van JC Rags gezien maar die ga ik morgen denk ik maar halen (en nog wat leuke dingen gezien om te kopen als t wat warmer is)

idd, naissquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:05 schreef Niowskie het volgende:
[..]
mag ik vragen wat deze juwelen kosten?

Dat vroeg ik ook al een aantal dagen geledenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:05 schreef Niowskie het volgende:
[..]
mag ik vragen wat deze juwelen kosten?

Fratelli Rossettiquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:42 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor schoenen, als ik vragen mag?.

Jazekerquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:48 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zou dat ook onder een spijkerbroek passen?
net als bij D&G..
Ik ben opzoek naar mooie puntschoenen(mannen) die ondereen spijker broek staan, maar dan niet al te duur.

Vetquote:Op zondag 13 februari 2005 00:56 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Juist ja.Een beetje onduidelijk wellicht, maar ik heb m'n best gedaan.
De blazer en het witte shirt zijn dus nieuw.
Beide van het merk Forecast, gekocht bij de Vet.

waar koop je J.C. Rags en is het duurquote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef exec het volgende:
[..]
J.C. Rags t-shirt
[afbeelding]
[afbeelding]

JC Rags koop je tegenwoordig overal, het is geen duur merk, maar ze hebben wel leuke dingen. Shirts zijn zo rond de 30/40 euro, jassen rond de 120 euro, ook in het assortiment zitten truien (tussen de 60 en 90 euro) en soms broeken (geen vaste jeans lijn, in de zomer veel linnen en katoennen broeken love it)quote:

Men at work, Five Pocket, Open32. Prijs van shirts is vaak tussen 30 en 50 euroquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/652129/11/25#25071783]zondag 13 februari 2005 13:46
waar koop je J.C. Rags en is het duur![]()

Mooi schoenen. Die broek is me wat te. Destroyed is opzich wel okay, maar dit ziet er uit of je de wc niet hebt kunnen halen na een flinke aanval van diarreequote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:34 schreef itsontoday het volgende:
Nudie Regular Ralf Destroyed
[afbeelding]
[afbeelding]
met deze schoenen erbij:
[afbeelding]

mooiquote:

hoeden waren er ook al toen jij in groep 7 zat,quote:Op zondag 13 februari 2005 16:21 schreef Rest het volgende:
van die broeken met gaten erin waren ook al in toen ik in groep 7 zat.

Het doet me aan kleding uit die tijd denken.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hoeden waren er ook al toen jij in groep 7 zat,
ook truien en panties.
Wat probeer je nou te zeggen dan?![]()

Wat vind jij 'in' wat op de catwalk loopt?quote:Op zondag 13 februari 2005 16:32 schreef Rest het volgende:
[..]
Het doet me aan kleding uit die tijd denken.
Uit de tijd weet je wel.

Je hebt smaak, dat moet ik je nageven...quote:Op zondag 13 februari 2005 16:42 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
Net besteld
[afbeelding]
Zoiets heb k gister gekocht bij de H&M

zeker wel leuke kleding!!quote:Op zondag 13 februari 2005 16:42 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
Net besteld
[afbeelding]
Zoiets heb k gister gekocht bij de H&M

klopt daar heb ik het net mee geprobeerd omdat via http://imageshack.us/ niet luktquote:Op zondag 13 februari 2005 21:15 schreef amokjeeh het volgende:
hij is gelinkt uit je gmail: http://gmail.google.com/gmail?view=att&disp=inline&attid=0.1&th=1020d5467e4fe7d2

Beetje onduidelijke foto: Klik.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
mooiheb je er ook een foto van kan ikeens kijken.
![]()
Hoe duur waren je schoenen trouwens? en waar gekocht?

Wow mooi! nu ben ik overtuigt ik wil ook punten!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:03 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto: Klik.
Ze waren 279 en heb ze via Fratelli Rossetti zelf gekocht.

Ik heb er niet bij gezegd dat ik ze voor de inkoopprijs had, maar er zijn natuurlijk alternatieven te vinden. Bij zwartjes bijv. hebben ze altijd mooie schoenen voor rond de 150 euro.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Wow mooi! nu ben ik overtuigt ik wil ook punten!![]()
alleen is er een klein probleempje dat geld heb ik niet, dat is voor mij 3 maanden sparen. Dus weet iemand een iets goedkopere versie?

wow idd veel mooier dan ik verwacht had! De nette schoenen heffen idd het rommelige van de broek op. Thumbs up voor de combinatiequote:Op zondag 13 februari 2005 22:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Wow mooi! nu ben ik overtuigt ik wil ook punten!![]()
alleen is er een klein probleempje dat geld heb ik niet, dat is voor mij 3 maanden sparen. Dus weet iemand een iets goedkopere versie?

Ok, ik moet toch zeggen dat dit goed staat.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:03 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto: Klik.
Ze waren 279 en heb ze via Fratelli Rossetti zelf gekocht.

kwestie van smaakverschil.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:37 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Wat vind jij 'in' wat op de catwalk loopt?
Kijk dan even in Modecollecties lente/zomer 2005 voor de man kijken en de gerafelde, versleten broeken tellen van de komende zomer.
Als je dat 'in' vind..
Ik zie het nog wel zitten hoor met die versleten broeken![]()
![]()

zoiets zoek ik ook ongeveer.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:33 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
Fok leest geen png als plaatjes denk ik, even omgezet naar jpeg en voilá

quote:Op zondag 13 februari 2005 23:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, ik moet toch zeggen dat dit goed staat.

Het is de Nudie Regular Ralf Destroyed, hij kostte 140 euro. Het is veel geld, maar ik kan door ervaring zeggen dat Nudie's eigenlijk alleen maar mooier worden door het dragen. Dit in tegenstelling tot duurdere jeans die ik heb.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:15 schreef MusicGenious het volgende:
@itsontoday
vind echt hele vette broek, hoe duur kost zoiets?

quote:Op maandag 14 februari 2005 00:48 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Het is de Nudie Regular Ralf Destroyed, hij kostte 140 euro. Het is veel geld, maar ik kan door ervaring zeggen dat Nudie's eigenlijk alleen maar mooier worden door het dragen. Dit in tegenstelling tot duurdere jeans die ik heb.
Ik heb dat t-shirt bij de bijenkort in Den Haag gehaald.quote:

quote:Op maandag 14 februari 2005 00:15 schreef MusicGenious het volgende:
@itsontoday
vind echt hele vette broek, hoe duur kost zoiets?
Dat ervaar ik inderdaad zo. Die broeken gaan steeds lekkerder zitten en beter staan. Binnenkort nog maar een kopen. Twijfel nog een beetje aan welk model.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:48 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Het is de Nudie Regular Ralf Destroyed, hij kostte 140 euro. Het is veel geld, maar ik kan door ervaring zeggen dat Nudie's eigenlijk alleen maar mooier worden door het dragen. Dit in tegenstelling tot duurdere jeans die ik heb.

oh tochquote:Nieuw shirtje van Kuyichi. Ik ben het niet op de foto hoor maar het is een foto van de website

quote:Op zondag 13 februari 2005 23:01 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
wow idd veel mooier dan ik verwacht had! De nette schoenen heffen idd het rommelige van de broek op. Thumbs up voor de combinatie
Lu_uK: ik ga morgen even de stad in (even nieuwe bril uitzoeken) en dan kijk ik meteen even naar zulke schoenen. Als ik ze vind zal ik wel even foto's maken in de winkel met mijn gsm.

Vandaag niet verder gekomen dan kantoor. drukquote:Op maandag 14 februari 2005 17:37 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
laat me het weten
erg bedankt alvast.. enuh waar ga je winkelen dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |