quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuw polootje (Abercrombie & Fitch)
[afbeelding]
Trouwens kraag omlaag zoals hierboven of omhoog zoals beneden?
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit, kom maar op met jullie meningen![]()
Naar beneden, maar die pasvorm ziet er wel goed uit trouwens. Welke maat heb je?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik denk ook naar beneden, wil natuurlijk geen pukkelende gsus puber zijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:11 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Naar beneden, maar die pasvorm ziet er wel goed uit trouwens. Welke maat heb je?
Ja ik heb ook altijd alles S, maar sommige dingen zijn dan nog te wijd, dit ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja ik denk ook naar beneden, wil natuurlijk geen pukkelende gsus puber zijn![]()
En dit is een Sje, mijn lengte is 1,89meter en alles wat ik van A&F heb is S
Dit is trouwens een polo uit de curtis pond range
Ik heb hem even voor je opgemeten: onder de armen is het shirt 46 cm breedquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:23 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd alles S, maar sommige dingen zijn dan nog te wijd, dit ziet er wel goed uit.
Omlaag. Maar uhhhm, waar heb je die broek vandaan en hoeveel heb je ervoor betaald? Heb je misschien ook een wat duidelijkere fotoquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooh, die wilde ik ook, maar ik kon m hier niet vinden.. Morgen maar even kijken in Amsterdam.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:36 schreef miesjuh het volgende:
Oooh wat is winkelen toch leuk!! Heb echt mijn dag vandaag haha, koop veel te veel en hou ook nog niet op!
Zojuist een badpak gekocht:
[afbeelding]
Voorkant!
[afbeelding]
Achterkant!
Nog wel ff een goede workout doen, maar dan zit hij ook helemaal perfect![]()
Ja de polo komt uit Amerikaquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Omlaag. Maar uhhhm, waar heb je die broek vandaan en hoeveel heb je ervoor betaald? Heb je misschien ook een wat duidelijkere foto?
En die polo heb je zeker in amerika besteld?
thanks. Toevallig trouwens, want S is confectiemaat 46.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:31 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je opgemeten: onder de armen is het shirt 46 cm breed
Goh, ik dacht dat Amsterdam in België lag...quote:Op maandag 24 januari 2005 19:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
oh, maar subzero in Amsterdam in Nederland heeft ze ook.
Dan loop je dus in een nep Polo rond....quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:12 schreef seto het volgende:
Allemaal gekocht op Ebay:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van welk merk zijn die schoenen? Ze zien er echt gaaf uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:03 schreef Mastroianni het volgende:
Deze, tijdje naar op zoek geweest.
[afbeelding]
RL Polo's op Ebay is idd vragen om fakequote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Dan loop je dus in een nep Polo rond....
Waar bestel jij die Abercrombie & Fitch polo's in Amerika?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:27 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
RL Polo's op Ebay is idd vragen om fake![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:08 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat Amsterdam in België lag...![]()
![]()
oh, maar subzero in Amsterdam in Nederland heeft ze ook.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:30 schreef laidback het volgende:
bij een jongen bij mij in de buurt, die importeert ze uit amerika aangezien ze in nederland niet te koop zijn
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef itsontoday het volgende:
[..]
[..]
oh, maar subzero in Amsterdam in Nederland heeft ze ook.
Ebayquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:35 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Waar bestel jij die Abercrombie & Fitch polo's in Amerika?
Offtopic, je signature link werkt niet, je hebt er een ] te veel in staanquote:
Als die nog te koop is, graagquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:52 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja de polo komt uit Amerika
De broek is een oude Diesel Ravix die ik al een flinke tijd heb. Toendertijd 120 euro voor betaald. Moet ik daar nog steeds een foto van maken?![]()
Ja dat weet ik natuurlijk niet, ik zal morgen (ben nu nog de hele nacht aan het werk) een foto voor je maken. Moet je zelf maar even kijkenquote:
Santoni, prima schoenenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Van welk merk zijn die schoenen? Ze zien er echt gaaf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |