donders ziet er riant uitquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:43 schreef merdeka het volgende:
Ik moet voor mijn werk een pak aan.... bladibla
ik las dat pharrel de deal met reebok had opgeschort, omdat de schoenen niet aan zijn kwaliteitseisen voldedenquote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef laidback het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
deze schoenen net bestelt:)
oh, maar subzero in Amsterdam in Nederland heeft ze ook.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:30 schreef laidback het volgende:
bij een jongen bij mij in de buurt, die importeert ze uit amerika aangezien ze in nederland niet te koop zijn
See this Ice-Cubs, See this Ice-Creamsquote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef laidback het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
deze schoenen net bestelt:)
Weet ik niet, niet gezien in ieder geval! Maar ik bestel heel vaak bij asos.com en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:02 schreef Koningin het volgende:
Miesjuh, dat is inderdaad heel erg leuk!!
Kun je dat soort kleren ook in niet-online shops krijgen??
je hebt hem toch wel in het wit gekocht heaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:36 schreef miesjuh het volgende:
Oooh wat is winkelen toch leuk!! Heb echt mijn dag vandaag haha, koop veel te veel en hou ook nog niet op!
Zojuist een badpak gekocht:
[afbeelding]
Voorkant!
[afbeelding]
Achterkant!
Nog wel ff een goede workout doen, maar dan zit hij ook helemaal perfect![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:43 schreef merdeka het volgende:
Ik moet voor mijn werk een pak aan, ook in de zomer of in een warmer oord. Nu zijn er helemaal niet veel leuke pakken voor zonniger weersomstandigheden, en losse linnen flodderpakken worden niet als representatief genoeg gezien. Maar nu zag ik (in een postorder nog wel!) mooie pakjes die toch zomers aandeden, dus heb ik die besteld. Met de schoenen erbij, en het shirtje van de 2e foto!
Dit pakje:
[afbeelding]
Met dit shirtje eronder:
[afbeelding]
en dit pakje:
[afbeelding]
Volgens de URL bij de Otto.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat een leuke pakjes! Waar heb je die besteld?
* Elefes heeft vandaag een roze blousje gekocht, kan er alleen geen plaatje van vinden.
Ieder zijn smaak(gelukkigquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef Koningin het volgende:
Sorry Miesjuh, dat badpak vind ik wat minder.......
Hoe zit het met terugsturen bij asos en met verzendkosten. Ik heb er nl. wel een paar leuke dingen gezien. En hoe zit het met maten? Hoe reken je om naar Nederlandse maten?
Goed he... ik heb nog nooit eerder wat bij de Otto gekocht, ik heb eigenlijk een beetje iets tegen postorders. Maar ik zag dit uit een klein los gidsje met een aparte Otto-collectie bij een familielid, het komt niet uit de grote Otto-catalogus. Op zich raar dat ik nog nooit gepostorderd heb, want ik ben zelfs nog Wehkamp-modelletje geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |