Dat valt vies tegen geloof me, ik kom er vaak genoegquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn die merken wel goed te krijgen hoor![]()
omfg!! die is zo vet waar koop je die!! (niet sarcastisch)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Muts met kattenoortjes.
Koop je dit nou voor t merk?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:46 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
En een Dsquared² Longsleeve
Winkeltje op eBay.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omfg!! die is zo vet waar koop je die!! (niet sarcastisch)![]()
klik hierquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:57 schreef Ontopic het volgende:
Dsquared² nieuw merk?
Ik ook niet, Dsquared heeft altijd wel leuke erg draagbare collecties, maar niet deze über goedkope lijn, lijkt heel erg fake op het eerste gezicht jaquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:41 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik vind dat Woody Woodpecker shirt niet echt heel mooi
welke maat is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuwe broek (Diesel), riem (Jack & Jones) en nieuw shirt! (eigen import)
[afbeelding]
sorry wazige foto![]()
Ja he...quote:
Een Sje, ik ben maar een iel mannetjequote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
welke maat is dat?
edit: je paul frank shirt
Kleine tip: In Den Haag heb je een zaakje in de Grote Halstraat, Modello genaamd. De merken die ze daar hebben, zijn Grieks ofzo iets dergelijks, niks bekends in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:46 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ja he...
Echt, het is best lastig soms om leuke pakjes te vinden etc etc
Thanks voor de tip! Ik heb al eeuwen maatje 34, bij sommige merken 36, dus als ze geen grote maten hebben geeft dat niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:30 schreef Kiki het volgende:
tip
Bij deze merken zul je een maat 44 aan moeten (griekse maten he..die telling is anders)...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:36 schreef merdeka het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Ik heb al eeuwen maatje 34, bij sommige merken 36, dus als ze geen grote maten hebben geeft dat niet.
Zal zodra ik weer eens in Den Haag kom een kijkje nemen!
jou wil ik wel eens zien .......zeker in dat bikinitje! u must be gorgiouse!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:35 schreef Kiki het volgende:
Neem me niet kwalijk Schatje, voor de dubbele topic. Had niet goed genoeg gesearched!
Hier dan nogmaals.. dit heb ik gekocht:
Lekker pyamaatje
[afbeelding]
Alvast voor de zomer
[afbeelding]
de achterkant van de bikini
[afbeelding]
en deze schoenen ga ik vlg maand bestellen... ik kan niet wachten!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |