Ik droomde dat ik met Anna Paquin in een kerstman outfit een matras deelde.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren,
Ik droomde afgelopen nacht vrij intens over het plotseling verdwijnen van het water uit de zee.
Hiermee gepaard gingen zwaartekracht schommelingen, ik herinner me enorme sprongen te kunnen maken, langzaam weer op aarde terugkerend na iedere sprong.
Ik keek toe vanaf de duinen, er waren meer mensen daar, en voor ons lag het strand, waar speciale voertuigen bezig waren met grondboringen als zijnde symptoombestrijding of onderzoek.
Later waren er ook nog heftige aardbevingen.
Een aantal dagen terug droomde ik over het kantelen van de aarde, en over de enorme vloedgolven die daarmee gepaard gingen.
Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen slechts een fles rose gedeeld met een vriend en we speelden Need for Speed Underground 2, voerden nog wat diepe gesprekken, that's basically it, nothing special![]()
Enfin, ik werd wakker met het gevoel "what the f#ck was that", en ik hoop dat 't daarbij blijft![]()
The day after tomorrow zeker niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:52 schreef MUUS het volgende:
Die droom doet me denken aan een film die ik lang geleden gezien heb.
Maar welke? Hmmmmz..
Nee, was langer geleden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:55 schreef mechatronics het volgende:
[..]
The day after tomorrow zeker niet?
zeg, als je nu CNN aanzetquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren,
Ik droomde afgelopen nacht vrij intens over het plotseling verdwijnen van het water uit de zee.
Hiermee gepaard gingen zwaartekracht schommelingen, ik herinner me enorme sprongen te kunnen maken, langzaam weer op aarde terugkerend na iedere sprong.
Ik keek toe vanaf de duinen, er waren meer mensen daar, en voor ons lag het strand, waar speciale voertuigen bezig waren met grondboringen als zijnde symptoombestrijding of onderzoek.
Later waren er ook nog heftige aardbevingen.
Een aantal dagen terug droomde ik over het kantelen van de aarde, en over de enorme vloedgolven die daarmee gepaard gingen.
Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen slechts een fles rose gedeeld met een vriend en we speelden Need for Speed Underground 2, voerden nog wat diepe gesprekken, that's basically it, nothing special![]()
Enfin, ik werd wakker met het gevoel "what the f#ck was that", en ik hoop dat 't daarbij blijft![]()
Deze droom heb ik een aantal weken terug gehad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
mopelt iets van .... op de dag der oordeels zal de zon vanaf het westen opkomen... staat in een zooi voorspellingsboeken enzo..quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Deze droom heb ik een aantal weken terug gehad.
Ik keek naar de lucht en zag de zon ondergaan, vlak daarna zag ik hem vanaf dezelfde kant weer opkomenAlsof de aarde gekanteld was, tenminste dat is waar ik de volgende dag aan dacht. Creepy. Het was zeer zeker geen nachtmerrie, het zag er allemaal heel werkelijk uit.
Ik was het alweer vergeten eigenlijk, tot ik over jouw droom las. Nou ja, ik wilde het gewoon even delen. Geen idee wat het betekent of dat het voorspellend is of iets ( I hope not).
Ik ben niet gelovig en weet niet wat je bedoelt. Deze boeken heb ik ook nog niet gelezen. Wel griezelig ergens, hopelijk heb ik geen profetische gaven net als de schrijvers van deze boekenquote:Op maandag 27 december 2004 01:18 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
mopelt iets van .... op de dag der oordeels zal de zon vanaf het westen opkomen... staat in een zooi voorspellingsboeken enzo..
Ik kwam 't tegen in Islamitische kringen Morwen, ik weet niet of er in de Bijbel ook zoiets staat.quote:Op maandag 27 december 2004 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en weet niet wat je bedoelt. Deze boeken heb ik ook nog niet gelezen. Wel griezelig ergens, hopelijk heb ik geen profetische gaven net als de schrijvers van deze boeken![]()
Welke boeken zijn dat overigens? Ik ben wel benieuwd![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en weet niet wat je bedoelt. Deze boeken heb ik ook nog niet gelezen. Wel griezelig ergens, hopelijk heb ik geen profetische gaven net als de schrijvers van deze boeken![]()
Welke boeken zijn dat overigens? Ik ben wel benieuwd![]()
Jeetje, de Koran, daar heb ik helemaal -nog- geen woord van gelezen. Ben ik wel van plan overigens, ik ben graag op de hoogte van alles wat mensen bezig houdt. Komend jaar krijg ik daar meer tijd voor en zal ik me verder gaan verdiepen. Bedankt (ook Hallulama) voor de tipquote:Op maandag 27 december 2004 01:43 schreef IrfieJ het volgende:
[..]niets tegen jou ofzo hoor ... vond het alleen toevallig had net een stuk erover gelezen..
volgens mij kwam dat stuk waar ik het over heb iig uit de koran.
Wederom bedankt voor de link en de tipsquote:Op maandag 27 december 2004 02:02 schreef Hallulama het volgende:
http://bijbel.oneway.nl/
Wat mij betreft de ultieme online Bijbel bron...
Vergeet het gnosticisme en het soefisme niet overigens, da's waarschijnlijk nog vele malen interessanter ook daar het de mystieke kanten van de eerder genoemde religies zijn.
Gaat voort en lees
Ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 27 december 2004 02:42 schreef IrfieJ het volgende:
De koran is echt een vervelend boek om te lezen.. erg vervelend taal gebruik,... en dat dominante irriteert me onwijs.. ben na een paar blz al gestopt en heb een zooi uitreksels en onderzoeken etc gelezen.. denk dat je daar meer aan hebt....
als je als jong kind gedwongen word die crap te lezen in het officele arabisch zonder dat je er iets van snapt ga je je gauw ergerenquote:Op maandag 27 december 2004 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebbenEn ik denk niet dat ik me zal ergeren slechts verbazen. Zoals ik me verbaas over zoveel mensen en denkbeelden
![]()
Mooie wereldJuist die diversiteit maakt dat ik dagelijks leer en schift tussen wat voor mij belangrijk is en wat niet. En juist wat voor mij belangrijk is is voor een ander triviaal. Zo mooi, zo breekbaar
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |