quote:jaaah
wij zijn vorig jaar naar amerika geweest..naar mn 2 ooms die daar wonen....ze wonen allebei in new-york en da von k egt wel vet......vooral de winkelcentrums die k heb afgezogt met me nigtju
maar time sqaure is egt vet jonge.......en het vrijheidsbeeld is egt meer dan cool....maar k werd een bietje zeeziek toen we daar heen moeste met de boot...en wat egt het vetste was dat was dan wel de empyer state building dat was egt HOOOG man ik had opeens hoogtevrees.......en ik moest eerst een halv uur in de lift zitte voordat ik eindelijk boven zat want ik weet niet hoeveel verdiepingen dat gebouw heeft...............
maarja....ik vind dat iedereen het moet tjeken!!!!!
kiskis lottetju
Ik vrees van niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:59 schreef komrad het volgende:
ik hoop dat de spelling grappig bedoeld is
Nou ik heb best veel mooie vrouwen gezien eigenlijk. Je zag juist geen dikke mensen, zoals het vooroordeel in Nederland altijd gaat. Hier zie je juist veel dikke lelijke wijven die zich in de verkeerde kleding hijsen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:51 schreef BreakAway het volgende:
- echt VEEL te weinig mooie vrouwen
- drank regelement
- files / drukte
- geen strand om de hoek
al met al blijft het de coolste stad ooit!
Is waterpolo een US College sport? In en rond New York heb je Columbia, NYU, Cornell (Ithaca, Road Tripquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:58 schreef Hansnr8 het volgende:
Mensen, een vraag aan jullie... Ik zit te kijken of ik naar amerika kan om te gaan studeren, de bedoeling is dan dat ik daar ga waterpoloën om daarmee een scholarship te krijgen zodat het een beetje betaalbaar wordt. Weten jullie(leuke/goede) university's/college's in NY en waarom zouden jullie me dit toejuigen/afraden?
Iemand ervaring met studeren in amerika(niet zozeer in NY)
Wat betreft die vrouwen ben ik het totaal met je oneens.. nou ligt mijn lat ook erg hoog moet ik zeggen hoor haha, maar ga eens naar miami en zie het verschil zou ik zeggen!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Nou ik heb best veel mooie vrouwen gezien eigenlijk. Je zag juist geen dikke mensen, zoals het vooroordeel in Nederland altijd gaat. Hier zie je juist veel dikke lelijke wijven die zich in de verkeerde kleding hijsen.
Drankregelement, ach ja. Je kunt ook gewoon kratjes kopen. In CP heb ik mensen Heineken in de bekende bruine zak zien drinken bij het honkballen. Dacht dat ze daar niet meer moeilijk over deden.
De drukte vind ik eigenlijk wel wat hebben. Als je de bevolkingsdichtheid bekijkt is het ook wel begrijpelijk. Zeker het contrast drukte en dan de rust in Central Park.
Het schijnt dat bij Coney Island wel een strand ligt. Maarja, als je strand wil dan moet je maar naar Spanje gaan en 2 weken op je luie reet in het zand gaan liggen.
Daar ken ik Aspen ook van ja.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:49 schreef Jeroenus het volgende:
Venice Beach zou heel goed kunnen ja. Aspen is uit Dumb & Dumber. Is dat hét wintersportplaatsje voor de jeugd?
Ben m'n avatar een btje zat. De nieuwe is nog vetter, khoop dat het lukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |