abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24411016
Oh oh, sorry.

- De veelzijdigheid en hoeveelheid aan attracties en bezienswaardigheden.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_24411042
maakt niet uit joh.

Ben je trouwens ook op staten island geweest? Echt vreemd als je daar bent, het lijkt wel een soort groot dorp en heeft totaal geen stedelijk imago terwijl daar ook nog super veel mensen wonen?
en nog naar de Yankees geweest?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24411225
Nee, niet op Staten Island geweest. Ook niet naar de Yankees, speelde 3x achter elkaar uit, 9 wedstrijden dus. Ik ben wel bij de Mets geweest, echt fan-tas-tisch.
New Yorker in spe
pi_24411444
New York Knick tegen New Jersey Nets gezien...hoezo een derby
bla bla bla......
pi_24411569
Ik ben wel bij de Yankees geweest , dat was echt wel een goede keuze moet je echt een keer gedaan hebben
pi_24411575
Minpunten van NYC zijn inderdaad die kleffe warme lucht in de metro-stations, soms stond het zweet op m'n voorhoofd zo broeierig was het daar.
Tweede minpunt zijn de supermarkten die vrij prijzig zijn, alleen cola en chocola is tegen een vrij aardig tarief te krijgen, de rest kost itt nl knaken. Ligt waarschijnlijk ook wel aan lokatie en concern, het blijven dure vierkante meters in hartje Manhattan.
Het is beter dat ik het zeg in plaats van iemand met een vol verstand...
pi_24411695
+ times square
+ skyline
+ central park
+ al die bezienswaardigheden
+ diversiteit aan mensen en inderdaad best vriendelijk
+ cbgb's
+ hardcore stad #1

- echt VEEL te weinig mooie vrouwen
- drank regelement
- files / drukte
- geen strand om de hoek

al met al blijft het de coolste stad ooit!
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:29:18 #158
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24412385
Gozers, je moet het natuurlijk maar net interessant vinden maar ik heb een tijd geleden (op aanraden van een andere FOK!ker uit een C&H topic) dit boek besteld:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0385503490/qid=1104935179/sr=8-1/ref=pd_csp_1/102-2899677-5335318?v=glance&s=books&n=507846

Het is een boek over de Hollandse invloed op het huidige New York. Heb het een week geleden binnengekregen, maar er eigenlijk nog geen letter in gelezen, dus daar kan ik nog weinig over zeggen... Ik kom er binnenkort wel een keer aan toe, het is nu gewoon een hebbeding.

Er is volgens mij ook een Nederlandstalige uitgave, maar da's natuurlijk nep.
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:58:03 #159
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_24412845
Mensen, een vraag aan jullie... Ik zit te kijken of ik naar amerika kan om te gaan studeren, de bedoeling is dan dat ik daar ga waterpoloën om daarmee een scholarship te krijgen zodat het een beetje betaalbaar wordt. Weten jullie(leuke/goede) university's/college's in NY en waarom zouden jullie me dit toejuigen/afraden?

Iemand ervaring met studeren in amerika(niet zozeer in NY)
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:57:54 #160
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24413868
Wat een grappige replies vind je toch op andere forums als je zoekt op 'New York'.
quote:
jaaah
wij zijn vorig jaar naar amerika geweest..naar mn 2 ooms die daar wonen....ze wonen allebei in new-york en da von k egt wel vet......vooral de winkelcentrums die k heb afgezogt met me nigtju
maar time sqaure is egt vet jonge.......en het vrijheidsbeeld is egt meer dan cool....maar k werd een bietje zeeziek toen we daar heen moeste met de boot...en wat egt het vetste was dat was dan wel de empyer state building dat was egt HOOOG man ik had opeens hoogtevrees.......en ik moest eerst een halv uur in de lift zitte voordat ik eindelijk boven zat want ik weet niet hoeveel verdiepingen dat gebouw heeft...............
maarja....ik vind dat iedereen het moet tjeken!!!!!
kiskis lottetju
pi_24413890
ik hoop dat de spelling grappig bedoeld is
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:04:02 #162
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24413954
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:59 schreef komrad het volgende:
ik hoop dat de spelling grappig bedoeld is
Ik vrees van niet.
pi_24418530
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:51 schreef BreakAway het volgende:
- echt VEEL te weinig mooie vrouwen
- drank regelement
- files / drukte
- geen strand om de hoek

al met al blijft het de coolste stad ooit!
Nou ik heb best veel mooie vrouwen gezien eigenlijk. Je zag juist geen dikke mensen, zoals het vooroordeel in Nederland altijd gaat. Hier zie je juist veel dikke lelijke wijven die zich in de verkeerde kleding hijsen.

Drankregelement, ach ja. Je kunt ook gewoon kratjes kopen. In CP heb ik mensen Heineken in de bekende bruine zak zien drinken bij het honkballen. Dacht dat ze daar niet meer moeilijk over deden.

De drukte vind ik eigenlijk wel wat hebben. Als je de bevolkingsdichtheid bekijkt is het ook wel begrijpelijk. Zeker het contrast drukte en dan de rust in Central Park.

Het schijnt dat bij Coney Island wel een strand ligt. Maarja, als je strand wil dan moet je maar naar Spanje gaan en 2 weken op je luie reet in het zand gaan liggen.
New Yorker in spe
pi_24418680
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:58 schreef Hansnr8 het volgende:
Mensen, een vraag aan jullie... Ik zit te kijken of ik naar amerika kan om te gaan studeren, de bedoeling is dan dat ik daar ga waterpoloën om daarmee een scholarship te krijgen zodat het een beetje betaalbaar wordt. Weten jullie(leuke/goede) university's/college's in NY en waarom zouden jullie me dit toejuigen/afraden?

Iemand ervaring met studeren in amerika(niet zozeer in NY)
Is waterpolo een US College sport? In en rond New York heb je Columbia, NYU, Cornell (Ithaca, Road Trip ) en Princeton. Dit is wel de absolute wereldtop, dus kleine kans.

Hier staan een hele hoop Uni's/Colleges in en rond NY:
http://www.2link.be/index.php?zone=dochter&dochter=new-york
New Yorker in spe
pi_24420578
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Nou ik heb best veel mooie vrouwen gezien eigenlijk. Je zag juist geen dikke mensen, zoals het vooroordeel in Nederland altijd gaat. Hier zie je juist veel dikke lelijke wijven die zich in de verkeerde kleding hijsen.

Drankregelement, ach ja. Je kunt ook gewoon kratjes kopen. In CP heb ik mensen Heineken in de bekende bruine zak zien drinken bij het honkballen. Dacht dat ze daar niet meer moeilijk over deden.

De drukte vind ik eigenlijk wel wat hebben. Als je de bevolkingsdichtheid bekijkt is het ook wel begrijpelijk. Zeker het contrast drukte en dan de rust in Central Park.

Het schijnt dat bij Coney Island wel een strand ligt. Maarja, als je strand wil dan moet je maar naar Spanje gaan en 2 weken op je luie reet in het zand gaan liggen.
Wat betreft die vrouwen ben ik het totaal met je oneens.. nou ligt mijn lat ook erg hoog moet ik zeggen hoor haha, maar ga eens naar miami en zie het verschil zou ik zeggen!!

Die andere punten zijn ook maar kleine dingen die m.i. ook niet storend zijn, maar ach als we dan een paar kleine minpuntjes moeten noemen... eigelijk geeft dit alleen maar aan wat voor coole stad het is. Strand is altijd relaxt als dat in de buurt is..of je daar nou 1 dagje wilt relaxen of 2 weken!
pi_24422213
Miami, daar heb je toch zo'n gebied zeg maar wat Salou is voor Europa. Waar alle jeugd verzamelt om te neuken en zuipen? Bla bla Beach ofzo Mental Theo special over gezien
New Yorker in spe
pi_24422346
Er is ook zo'n wintersportgebied in USA, dat heet aspen, colorado
bedoel jij niet venice beach of zo?
pi_24422390
Venice Beach zou heel goed kunnen ja. Aspen is uit Dumb & Dumber . Is dat hét wintersportplaatsje voor de jeugd?
New Yorker in spe
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:54:11 #169
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24422518
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:49 schreef Jeroenus het volgende:
Venice Beach zou heel goed kunnen ja. Aspen is uit Dumb & Dumber . Is dat hét wintersportplaatsje voor de jeugd?
Daar ken ik Aspen ook van ja.
Volgens mij is dat meer de plek voor de jetset, maar dat kan ik mis hebben...

Dat is trouwens ook nog een droom van me, snowboardvakantie in de VS. In Utah schijnen gigantische gebieden met honderden kilometers piste te zijn.

Maar goed, behoorlijk offtopic dit.
pi_24422801
Van wie kunnen we binnenkort nieuwe NY foto's verwachten?
New Yorker in spe
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:11:46 #171
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24422977
wtf is hier dan gebeurd? Er is opeens weer een dikke rush op dit topic? *Gaat ff de reacties terug lezen*

* The.PhantoM heeft net een animattion gejat van animationfactory.com
Stond er versteld van dat het lukte, kon in geen mogelijkheid het mov filmpje opslaan en nu in adobe imageready open file gedaan en dat het adres erin gekopieerd en hoppa, hij laade vrolijk alle frames . Gratis animated gifjes en filmpjes jatten van animationfactory

Kben nu ook dan bezig met een nieuwe avatar voor fok. Khoop dat het lukt
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_24423005
Van mij niet, de foto's die ik had zijn dusdanig slecht van kwaliteit dat ze het posten niet waard zijn
pi_24423057
Die avatar is toch mooi genoeg?
New Yorker in spe
pi_24423091
die heb ik ook gewoon cheapy van internet gejat
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:18:37 #175
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24423169
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:14 schreef Jeroenus het volgende:
Die avatar is toch mooi genoeg?
Ben m'n avatar een btje zat. De nieuwe is nog vetter, khoop dat het lukt.

Vandaag trouwens weer ff de beelden van nyc gezien Je wilt dan gelijk terug. Iedereen daar thuis zat: "Ik wil weer terug naar NYC" "ff een ticket kopen " toen ze de beelden zagen

We hebben nu ook gelukkig een manier om de video eerst te convertern naar mpeg en dan te bewerken.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')