Fujifilm S5000quote:Op donderdag 30 december 2004 14:29 schreef BreakAway het volgende:
[..]
Dat zijn echt prachtige foto's! Met welke camera heb je die gemaakt als ik vragen mag? Mooi zoombereik ook zo te zien..
Wow, ik wist niet dat er zulke mooie plaatjes uit die camera kwamen.. serieus. Gebruik je nog extra lenzen / add-ons? En zijn de foto's zo uit de camera gekomen? Heb zelf momenteel een Fuji S602 Zoom die 2 keer meegeweest is naar New York, maar zulke mooie scherpe / heldere beelden heb ik niet mee terug genomen. Hoewel ik over deze wel tevreden ben.. om even on topic te blijvenquote:
ja ben ik geweest, het is geen grote luxe, maar goed te doen. Wanneer wil je gaan?quote:Op maandag 3 januari 2005 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
28 dollar vragen ze daaro...das dus 5 dollar meer en dan zit je wel een gigantisch stuk zuidelijker...die tweede Chelsea was jij ook geweest?
Meer, meer...quote:Op maandag 3 januari 2005 07:33 schreef BreakAway het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er zulke mooie plaatjes uit die camera kwamen.. serieus. Gebruik je nog extra lenzen / add-ons? En zijn de foto's zo uit de camera gekomen? Heb zelf momenteel een Fuji S602 Zoom die 2 keer meegeweest is naar New York, maar zulke mooie scherpe / heldere beelden heb ik niet mee terug genomen. Hoewel ik over deze wel tevreden ben.. om even on topic te blijven:
[afbeelding]
Nou omdat het mijn favo stad is!quote:
27 december 2005 t/m 2 januari 2006, over iets minder dan een jaar dusquote:Op maandag 3 januari 2005 11:17 schreef komrad het volgende:
ja ben ik geweest, het is geen grote luxe, maar goed te doen. Wanneer wil je gaan?
zo indrukwekkend als NYC zal het nooit wordenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Razer het volgende:
Deze week me vakantie geboekt naar San Francisco, ik hoop dat het net zo mooi word als New York afgelopen zomer
Psst....wanneer ga je je film editten?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
zo indrukwekkend als NYC zal het nooit worden
NYC all the way
die andere gast was toevallig paar dagen geleden hier. Hij had de camera meegenomen, maar op mijn pc deed ie het niet goed. Dus we moeten het bij hem thuis doen. Maar woensdag ben ik bij h'm dus ik zal eens kijken of we wat kunnen doen. Kheb echt zin om die beelden weer terug te zien. Na het zien van die beelden zal ik waarschijnlijk wel impulsief een retourtje NYC kopenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:19 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Psst....wanneer ga je je film editten?
Hehe ben benieuwd naar je film. Komen eigenlijk alleen maar fotos voorbij in dit topic dus film is erg origineelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
die andere gast was toevallig paar dagen geleden hier. Hij had de camera meegenomen, maar op mijn pc deed ie het niet goed. Dus we moeten het bij hem thuis doen. Maar woensdag ben ik bij h'm dus ik zal eens kijken of we wat kunnen doen. Kheb echt zin om die beelden weer terug te zien. Na het zien van die beelden zal ik waarschijnlijk wel impulsief een retourtje NYC kopen![]()
Nope, nietsquote:Op maandag 3 januari 2005 07:33 schreef BreakAway het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er zulke mooie plaatjes uit die camera kwamen.. serieus. Gebruik je nog extra lenzen / add-ons? En zijn de foto's zo uit de camera gekomen? Heb zelf momenteel een Fuji S602 Zoom die 2 keer meegeweest is naar New York, maar zulke mooie scherpe / heldere beelden heb ik niet mee terug genomen. Hoewel ik over deze wel tevreden ben.. om even on topic te blijven:
[afbeelding]
Het was toen mijn 1e keer in NYC en ik begon natuurlijk gelijk helemaal te flippen toen we uit newark airport stapte en yellowcabs zagen. Alles moest op de filmquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe ben benieuwd naar je film. Komen eigenlijk alleen maar fotos voorbij in dit topic dus film is erg origineel
Die vriend van me die er nu zit heeft gisteren in nyc speciaal maar even een nieuwe cam gekochtSony DSC-V3
Kan die ook mooie kiekjes schieten ben erg benieuwd
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nou de foto's zijn niet zo fantastisch als die van jullie, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook absoluut niet mn best op heb gedaan ofzo, zo maar een beetje rond geschoten en dat was het eigenlijk.
Nog niet alles staat online maar iig voor de liefhebbers: http://groups.msn.com/SunenTamarNYC/
Ik was er ook in augustus (11-18) en het was toen wel warm, ook op straat. De eerste dag dat ik er was, was ik na 1 stap doorweekt. Daarna wen je er aan. In de metro's was de temperatuur wel aangenaam. Ik denk dat de warmte moeilijk weg te krijgen is, met al dat beton.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:44 schreef komrad het volgende:
Ik was er eind augustus en ik stoorde me wel aan de belachelijk hoge temp in de stations en dan kom je daarna in metrotrein waar je ongeveer bevriesd. BTW 1+ he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |