quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:26 schreef Randa_v het volgende:
Zo gaaf, spin. Die ogen als hij sipjes is, smelt.![]()
Geef je niet vaak gelijk, maar in dit geval heb je gelijk. 2004 was gewoon een kutjaar . . .quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:23 schreef kleintje het volgende:
Iedereen gaat het jaar bekijken...
Nou nou nou... als je het echt wilt weten! Het was een KUTJAAR!
Ik moet er ook aan geloven en heb er ook helemaaaal geen zin in....quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:58 schreef moussy het volgende:
wij gaan straks naar een verjaardag, ik heb geen zin
Bel af & blijf lekker thuis . . .quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:58 schreef moussy het volgende:
wij gaan straks naar een verjaardag, ik heb geen zin![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:15 schreef Luckepuk het volgende:
Suus heeft vanacht tot half 3 ( [afbeelding] ) liggen zingen, mopperen en mompelen en die keek me vanmorgen om kwart over 8 erg verbaasd aan onder het mom van "huh? nu al uit bed?"
Ja PartyAnimal... nu al uit bed... snachts een vent, smorgens ook een vent... [afbeelding]
Bij ons word het morgen een kerstdiner van de benzinepomp door gister vergeten boodschappen te doenquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
Luckepuck, volgens mij is de benzinepomp wel open hoor, moet wel, want ik ben vergeten rook en cola te halen, ik wíst dat ik wat vergeten waseerste levensbehoeften en zo
hier is appie ook open hoor ik netquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bij ons word het morgen een kerstdiner van de benzinepomp door gister vergeten boodschappen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |