Veel plezier dan maar...quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat nog ff naar het derde deel van Band of Brothers kijken en dan gaan maffen
Kei goeie seriequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat nog ff naar het derde deel van Band of Brothers kijken en dan gaan maffen
heb je 'em gekocht??quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef Jump het volgende:
uhu, die silver tin box versie, oe hoe die ook mag noemen. die 6 dvd's is zo'n metalen doosjequote:Op zaterdag 25 december 2004 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je 'em gekocht??
en zo ja:
welke versie heb je??
overigens een super serie
gourmetten was gezelli
uhuquote:
BOBquote:Op zondag 26 december 2004 11:40 schreef Jump het volgende:
[..]
uhu, die silver tin box versie, oe hoe die ook mag noemen. die 6 dvd's is zo'n metalen doosje
[..]
uhu
Ikke heb wel kledingquote:Op zondag 26 december 2004 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een fok BOB meeting
iedereen verkleed komen
Trading places, een stuk cabaret gezien enzoquote:
Dan trek je normale kleding aanquote:Op zondag 26 december 2004 12:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ikke heb wel kleding
Alleen niks van de WOII
Arme jijquote:
Heb wel een Frans "net" uniformquote:Op zondag 26 december 2004 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan trek je normale kleding aan
zit je gewoon in het verzet![]()
Ik zag het net in je msn naam jaquote:
Gister ook gedaanquote:Op zondag 26 december 2004 12:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ga maar een potje risken, het bordspel
das de deluxe versiequote:Op zondag 26 december 2004 11:40 schreef Jump het volgende:
[..]
uhu, die silver tin box versie, oe hoe die ook mag noemen. die 6 dvd's is zo'n metalen doosje
Dat is nog geen 10 euro per uur kijk plezierquote:Op zondag 26 december 2004 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
das de deluxe versie
die heb ik ook
voor slechts ¤ 80, maand na release![]()
nee moet je ook niet doen... Gewoon in de ochtend snel de deur uit zettenquote:Op zondag 26 december 2004 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmm ik heb het nooit zo op extra's
Die kijk ik bijna nooit
Blijven ze slapen dan?quote:Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
nee moet je ook niet doen... Gewoon in de ochtend snel de deur uit zetten
Dat is ook weer waarquote:
Ja was erg gezelligquote:Op zondag 26 december 2004 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet nog een hoop leren he
Was het wat in amsterdam?
Kwamen pas om 12 uur van tafel afquote:Op zondag 26 december 2004 13:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja was erg gezelligje had echt mee moeten gaan man.
Balck & White leidsequote:Op zondag 26 december 2004 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwamen pas om 12 uur van tafel af
en daarna nog borrelen
Dus ging het echt niet redden
Waar zijn jullie geweest?
leven?quote:Op zondag 26 december 2004 12:57 schreef SHERMAN het volgende:
Misschien slaapt ze? Is ze bij familie? Heeft ze een leven?
Sociaal leven is voor mietjesquote:
Ik was twee weken geleden nog even boven palladiumquote:Op zondag 26 december 2004 13:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Balck & White leidse
best okee tent
ik weet nog niet wat ik ga doen met oud en nieuw... Moet nog ff kijken meschien ben ik wel in de stad.quote:Op zondag 26 december 2004 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden nog even boven palladium
heel relaxte jazz sounds feestje
Op en top
En met oud en nieuw zit ik in de Jimmy!
Denk niet dat je dr zonder kaartje inkomtquote:Op zondag 26 december 2004 13:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik ga doen met oud en nieuw... Moet nog ff kijken meschien ben ik wel in de stad.
Dan kom ik wel ff langs gebaggerd
ooh dan kom ik lekker nietquote:Op zondag 26 december 2004 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Denk niet dat je dr zonder kaartje inkomt
Ja helaas heb het ook niet verzonnenquote:
Nee lekker is dat weerquote:Op zondag 26 december 2004 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja helaas heb het ook niet verzonnen
Maar zo zijn toch meeste feestjes tegenwoordig
Zonder kaartje geen toegang
En deze zijn ook nog is lastig te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |