That's the questionquote:
ik niet, gelukkig maar, anders berijkte ik niet de minimale vereisten om in de groep te passen, dan werd ik verstoten, afkeer weet je wel... (nog maar 30 posts..)quote:
virtueel leven v.4.6 enquote:Op zondag 26 december 2004 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
ikke heb een leven
2 zelfs
een virtueel leven
een real leven, maar die ligt in de kast en gebruik ik bijna nooit
Ik wil ookquote:Op zondag 26 december 2004 22:43 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat nog naar "Bastogne" kijken aangezien ik me wat verveel
txt op: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txt (uptodate)
fuck... daar gaat mijn SC maatje...quote:Op zondag 26 december 2004 22:43 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat nog naar "Bastogne" kijken aangezien ik me wat verveel
txt op: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txt (uptodate)
quote:Op zondag 26 december 2004 22:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
virtueel leven v.4.6 en
sociaal leven v.0.01 beta (discontinued)
toch?
heb je de dvd nie t?quote:
Word tijd dat je weer een ban krijgtquote:Op zondag 26 december 2004 22:45 schreef cygnusx het volgende:
[..]
fuck... daar gaat mijn SC maatje...
b.t.w. vanaf 1 januari maak ik de Dig IRC chat weer onveilig...![]()
dat kan niet... ik ben daar te goed voor...quote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Word tijd dat je weer een ban krijgt
Nope, moet hem nog kopenquote:
Euhm, nee niet echt, beetje met FF en TB nog aan het spelen, en euhm ja...verder niks eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2004 22:45 schreef cygnusx het volgende:
maare,sherman,.. nog wat interresants in jouw virtuele leven gedaan?
vandaar dat je ook een ban had hequote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dat kan niet... ik ben daar te goed voor...
FF? TB?quote:Op zondag 26 december 2004 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm, nee niet echt, beetje met FF en TB nog aan het spelen, en euhm ja...verder niks eigenlijk
jij?
nee dat was omdat ik te goed was voor dig, vandaar dat ik mijn software pakket: IQ v.4.1 upgrade per 1 jan 2005 zodat ik dr weer in magquote:
Firefox en Thunderbirdquote:
als je tegoed bent dan kan je het misschien beter downgraden?quote:Op zondag 26 december 2004 22:52 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee dat was omdat ik te goed was voor dig, vandaar dat ik mijn software pakket: IQ v.4.1 upgrade per 1 jan 2005 zodat ik dr weer in mag![]()
in principe wel, maar de versie ervoor zat vol bugs dus dan is het toch weer een upgradequote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
als je tegoed bent dan kan je het misschien beter downgraden?![]()
bughuntenquote:Op zondag 26 december 2004 22:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
in principe wel, maar de versie ervoor zat vol bugs dus dan is het toch weer een upgrade
juist die jaquote:
bijna vol dusquote:Op zondag 26 december 2004 22:57 schreef cygnusx het volgende:
nog 7 posts!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |