Oh, die ¤ 2100,- was inclusief theorieboeken (jaahaa, boeken ja) en aanvragen van de hele mep...aardige prijs dacht ikquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:45 schreef dribbel79 het volgende:
lache topic man...alleen jammer dat ze niet zo goed rijden kan. rot voor d'r
ik had maar 30 uur nodig (20 lessen), kostte me ¤ 2100....
Dat denk jij. Ik moest 1000 neerleggen voor 25 lessen + aanvraag. Zat geen theorie bij, maar ik mocht cd-rommetjes van m'n instructeur lenenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:16 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Oh, die ¤ 2100,- was inclusief theorieboeken (jaahaa, boeken ja) en aanvragen van de hele mep...aardige prijs dacht ik
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ze mist een paar vingersGeen wonder dat je dan niet goed kan schakelen.
Al 2 keer gezakt en dan zoiets zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef zoefke het volgende:
vrouwe....
je kunt beter kippe houwe!!
ik zelf 14 jan weer op voor de 3e keer alweer :S
Bek dicht, smerig zeikwijf.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:58 schreef kimmuts het volgende:
God, god, god. Stoere jongens. Zoefke, er zijn vrouwen die beter rijden dan jij! ha, ik ben de eerste keer geslaagd en ik loop geen mensen af te zeiken die er lang over doen, maar jullie zijn wel heel erg en dan heb ik ook ff zin om te zeggen dat mannne ook nie perfect zijn en dat vrouwen ook heus wel kunnen rijden!
M'n willibrord topic, wat doe je?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef Amun-Ra het volgende:
hè blijf van mn mensen af man!
durf je wel, tegen die weerloze hondjes?
Nee maar waar woont de jouwe? Ik hoop ergens ver bij mij uit de buurt vandaan! Ik heb iets meer dan 30 lessen gehad en in 1x geslaagd. En ik kom liever geen brokkenpiloten tegen die niet fatsoenlijk kunnen rijden.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:33 schreef Amun-Ra het volgende:
dit topic moet weer leven in geblazen worden...
iemand ook zo'n belachelijke ex?
ik wil mezelf wel aanbieden voor deze klusquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:01 schreef Amun-Ra het volgende:
ze heeft O-benen... wie weet wordt ze geschept door een skate-board
71 lessen, that isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:02 schreef hoidoei het volgende:
hoeveel lessen heeft ze inmiddels gehad ?
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ze mist een paar vingersGeen wonder dat je dan niet goed kan schakelen.
Vrouwen kunnen NIET autorijden! Dus jij ook niet, of je moet een transseksueel zijn. Vrouwen hebben ook moeite met kaartlezen, de richting bepalen en logisch redeneren. Vrouwen hebben wel een logica, maar die is niet te volgen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:58 schreef kimmuts het volgende:
God, god, god. Stoere jongens. Zoefke, er zijn vrouwen die beter rijden dan jij! ha, ik ben de eerste keer geslaagd en ik loop geen mensen af te zeiken die er lang over doen, maar jullie zijn wel heel erg en dan heb ik ook ff zin om te zeggen dat mannne ook nie perfect zijn en dat vrouwen ook heus wel kunnen rijden!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen kunnen ook niet skieen. Er ligt namelijk geen sneeuw tussen de keuken en de slaapkamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |