Tja, dan kom ik toch op 15, geloof ik..quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:00 schreef GLO het volgende:
Tweede linksboven (eenbenige fluitist) is Ian Anderson van Jethro Tull.
Onder tweede van rechts is Elvis Costello.
Oh, veranderde opdracht. Had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
OK, we gaan het anders aanpakken, de eerste die de 15 volmaakt..tot nu toe hebben we (denk ik, maar weet ze dus ook niet allemaal):
quote:This was as startling a debut record as any ever made, representing every side of' musical influences except gospel — rockabilly, blues, R&B, country, and pop were all here in an explosive and seductive combination.
became the first rock & roll album to reach the number one spot on the national charts, and RCA's first million dollar-earning pop album.
Geheel + al juist. Gij mazzelaarquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kwam 'm net ook nog tegen bij het checken van foto's voor mijn vraag: De eerste van Elvis.
en da's een S/T
Ah, nu wel een idee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Idlewild
Ze werkt bij V2?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:40 schreef Z het volgende:
Hmmmz, kan niks meer verzinnen.
Vriendin van me werkt bij een platenmaatschappij en zij begeleidt bands als ze in NL zijn, zo ook McLuskey. Over McLuskey zegt ze alijd: aardige jongen maar ik heb nog nooit zo'n groep lelijkerts bij elkaar gezien
Ik wel, en ik weet ook wel waar, maar toch geen idee.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:18 schreef GLO het volgende:
Ik geloof niet dat ik die hoes ooit gezien heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |