Gecheckt, en Connor (eigenlijk Conner) is het juiste antwoord, inderdaad van de Screaming Trees.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow wacht..Screaming trees, hoe heetten die ook weer..
Connor?
Van welke wil je een foto?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet alle antwoorden heb, maar als je een foto geeft waaruit blijkt dat het klopt, reken ik m goed.
was ik al bang voor..quote:tot nu toe kom ik op 10 (die vier reken ik als 1 band)
Daar ben ik weer. En ik kan meteen het punt uitdelen, want het betreft idd de olifantsbroers uit de Screaming Trees. De lichte spelfout (zoals al door bukgeit boven water gehaald) is je vergeven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow wacht..Screaming trees, hoe heetten die ook weer..
Connor?
Mm. Kan niet echt iets vinden wat er op lijkt. Ik mijmer nog ff doorquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van The Who en Bruce zou ik een foto willen zien..
Da's volgens mij Mick Jones van The Clash en die waren al genoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie ook nog: Jimi Hendrix (slaat z'n gitaar stuk in het midden)
Tja, dan kom ik toch op 15, geloof ik..quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:00 schreef GLO het volgende:
Tweede linksboven (eenbenige fluitist) is Ian Anderson van Jethro Tull.
Onder tweede van rechts is Elvis Costello.
Oh, veranderde opdracht. Had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
OK, we gaan het anders aanpakken, de eerste die de 15 volmaakt..tot nu toe hebben we (denk ik, maar weet ze dus ook niet allemaal):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |