Iedereen is lovend bij het journaille of heb je gisteravond niet naar radio-1 geluisterd ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef SCH het volgende:
Hij gaat wel erg lovend over Marco doen
Nick begon gisteren ineens te oreren over hoe goed de sfeer in Oranje was. Had hij in de Volkskrant gelezen
Hebben ze wel naar de wedstrijd gekeken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen is lovend bij het journaille of heb je gisteravond niet naar radio-1 geluisterd ?
Ja ze riepen 75 minuten dat het niks was maar dat ze dat niet tegen Marco durfden te zeggen omdat ie dan alleen maar meewarig zou lachen en op de uitslag zou wijzen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hebben ze wel naar de wedstrijd gekeken dan?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze riepen 75 minuten dat het niks was maar dat ze dat niet tegen Marco durfden te zeggen omdat ie dan alleen maar meewarig zou lachen en op de uitslag zou wijzen.
Onzin. Paul is okayquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef garota het volgende:
Ik heb m wel s ontmoet en het is een triest, zelfingenomen en gefrustreerd mannetje![]()
En ik ben dol op trieste zelfingenomen gefrustreerde mannetjes die rake, gestileerde, onderbouwde, humoristische stukjes schrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:28 schreef garota het volgende:
[..]
Herstel: Ik vind het een triest, zelfingenomen en gefrustreerd mannetje.![]()
is al overquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |