ik kan hem helaas nergens online vindenquote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef MaxPower het volgende:
Was ook op zoek naar dit topic! Hij was weer scherp ja..
ik zal hem eens inscannenquote:Op maandag 17 april 2006 16:20 schreef Suijk het volgende:
Tik het even over dan, Eend!
haal bij dat team van jong oranje (wat hij als voorbeeld aanhaalt) de niet van origine Nederlandse spelers weg en je houdt vrij weinig over.quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef MaxPower het volgende:
Ja. Wel een beetje vergezocht. Je kan namelijk ook beargumenteren dat al die surinaamse en marokkaanse jongens de plaatsen in het team van gezonde blanke hollandse jongens inpikken. Het argument dat ons nationale team nergens is zonder deze invloeden kan je namelijk niet hardmaken. Het elftal rondom Cruyff was ook blank, en wie zegt dat zoiets nooit weer had gekund?
volgens mij heeft hij hier ook jouw posts ontdektquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:40 schreef tong80 het volgende:
Heb net een mailtje naar hem gestuurd
'Op het grootste discussieforum van Nederland Fok! genaamd is een fantopic voor je geopend.
Ik ben tong80. Lijkt me leuk voor je om te lezen.
Het magistrale Paul Onkenhout topic
Groetjes Herman.'
Zou ie zich hier hebben geregistreerd ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij hier ook jouw posts ontdekt
paultjuhhhh lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ie zich hier hebben geregistreerd ?
Vraag het hem als collega zelfquote:
Hier nog een.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef rubbereend het volgende:
ik mis hem echt nu hij er niet meer is met zijn column op zaterdagochtend
Hij was de opvolger van Ben de Graaf en hij was geweldig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef rubbereend het volgende:
ik mis hem echt nu hij er niet meer is met zijn column op zaterdagochtend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |