Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.quote:Op maandag 27 december 2004 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
belachelijk inderdaad. laat die Abdul-Jabber van de Ven toch lekker z'n praatjes houden. Als mensen daar behoefte aan hebben. Zijn ze in ieder geval van de straat.
dan hoop ik dat hij z'n preken wat langer maaktquote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?quote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
Oh, mijn humor wordt weer niet begrepen? Gij zijt frigide?quote:Op maandag 27 december 2004 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?
Ja hoor, monologen passen prima in GC .quote:Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aanquote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef pos het volgende:
[..]
[..]
Ik ben deze opmerking van jou ook nog niet vergeten BansheeBoy. Het lijkt mij niet dat jij wel nadenkt voor je iets post.
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
de mensenrechten zijn opgesteld door mensen. de islam, gebaseerd op de door Allah geopenbaarde Koran is goddelijk en dus van meer waarde dan de mensenrechten.quote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?
Dat is een manier van denken die niet in mijn straatje past. Ik praat vanuit de universele rechten van de mens, gebaseerd op de Islamquote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien?
Als het dan toch zonodig hierover wilt hebben noem dan het beestje eens bij zijn naamquote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
Zouden niet islamitische doch harige en Oosterse kerels ook welkom zijn?quote:Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk
Droog gezegd, als de jongen in kwestie zijn eerste natte droom heeft en als de meid in kwestie, al dan niet hitsig, haar eerste menstruatie heeftquote:Op maandag 27 december 2004 16:16 schreef Loedertje het volgende:
Defineer geslachtsrijp dan eens voor mij ?
Dan zijn de kids inderdaad geslachtsrijp en zijn het alleen nog maar kids door toedoen van de ouders die het kind kunstmatig 'kind' houden.quote:Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Droog gezegd, als de jongen in kwestie zijn eerste natte droom heeft en als de meid in kwestie, al dan niet hitsig, haar eerste menstruatie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |