B16 is ook wel de verstandige keuze, de 20's is leuk (omdat het kan)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef t0n het volgende:
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...
H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.
Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..
Gassuh.
--
Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
Ach, als ze lekker willen patsen met hun 'supersportwagen' (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik wou eigenlijk een post plaatsen over dat ik het een lelijke bak vind en dat
iedere verandering behalve zonde van je geld ook nog lachwekkend is, maar ik
geloof niet dat dat gewaardeerd wordt, dus ik doe het maar niet
Upotie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rev- het volgende:
eerst honderden tupperware spoilers erop zetten zodat het ding niet meer vooruit te branden is, en vervolgens een motorswap willen doen zodat het weer enigzins snel is.
Typisch sjonnie, die motorswap is waarschijnlijk ook gewoon upotie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rev- het volgende:
eerst honderden tupperware spoilers erop zetten zodat het ding niet meer vooruit te branden is, en vervolgens een motorswap willen doen zodat het weer enigzins snel is.
Typisch sjonnie, die motorswap is waarschijnlijk ook gewoon upotie![]()
![]()
![]()
Ach poppedopjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ach, als ze lekker willen patsen met hun 'supersportwagen' () moeten ze dat vooral doen.
En vooral veel geld in steken want dan krijg je meer aanzien en het streelt je ego.![]()
..mompelt iets over aerodynamica...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alsof de sideskirts die er nu opzitten ook zo veel meer wegen dan de originele.
De sideskirts die erop zitten zijn net zo glad als het origineel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef j0rrit het volgende:
[..]
..mompelt iets over aerodynamica...
Het ging over al het Tupperware plastic, niet alleen de sideskirts in het bijzonder. En dat plastic levert wel degelijk extra weerstand op aangezien ze niet uitvoerig getest zijn in een windtunnel. Globaal gezien is al het Halfords-tuning spul ontworpen voor de 'looks', en niet op performance. En daar komen we terecht op de aerodynamica. No offence.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De sideskirts die erop zitten zijn net zo glad als het origineel.
Vertelt opaquote:
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef t0y het volgende:
Haha, ijsmijs word gebashed, kk grappig
Kut he, geen blauwe naam meer hebben![]()
haha, booskijkers zijn zo uberkansloos. Waarom nemen mensen dat, vaak zijn het gewoon van die plastic stickertjes. Bij die waggie (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Rev- het volgende:
die booskijkers zorgen zeker voor een badass stroomlijn?
Nee, die booskijkers zorgen ervoor dat 'wij' de auto mooier vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Rev- het volgende:
die booskijkers zorgen zeker voor een badass stroomlijn?
Haha, ik kan er tegen zegt ze danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Ik kan er tenminste nog tegen. Jij zal vast al janken als je alleen al een kutmongool werd genoemd.
Mooi. Kun je nu dan even fijn optiefen? Dankjewel. Open je eigen janktopic maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Haha, ik kan er tegen zegt ze dan![]()
Geloof je het zelf, en ik ben vaak genoeg uitgemaakt voor kutmongool op fok, doet me niks.
Heb ik al gedaan, zoek maar op in klaagbaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi. Kun je nu dan even fijn optiefen? Dankjewel. Open je eigen janktopic maar.
Haha, ijsmeis word voor lelijke gozer aangezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Rev- het volgende:
ik ga natuurlijk wel meteen aan de kant als ik zon boze auto op me bumper heb, straks raakt timmetjuhhhhh nog geirriteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |