abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35225808
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Repeat het volgende:
pi_35226694
Gelukkig hebben jullie die DOHC sticker eraf gehaald, die zijn zo gaar .
pi_35240509
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
knutselen aan je auto moet je trouwens zelf doen, je auto wegbrengen en het door anderen laten doen is lame....

met uitzondering van spuiten uiteraard.
Ho .

Het stripwerk hebben we zelf gedaan en Tim gaat bijna elke dag naar deze meneer toe om te helpen .
Het spuitwerk binnenin doen we wel zelf .
pi_35240552
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:21 schreef Pumatje het volgende:

[..]

en wie doet de Obd0 naar Obd1 conversie?
Tim gaat het zelf proberen waarschijnlijk.
pi_35240695
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Driverrrr het volgende:
Leuk project, word veel geld in gestoken, maar is zeker een leuke hobby.
Ik vind de auto op zich erg mooi worden, maar ik had t persoonlijk wat subtieler aangepakt.

De spoiler die veranderd word is natuurlijk al een hele verbetering, ik vind de zwarte kleur ook erg mooi, maar er komt een andere kleur op... las ik???

De uitlaten zien er mooi uit, maar ik zou ze persoonlijk wel dempen, een mooie brom is okay, maar een 1200 decibel brom niet i.m.h.o.

En nu jullie de auto motorisch gaan tunen word het natuurlijk pas echt interessant
Mooi VTEC blok erin, dat gaat de goede kant op!
Mja, hij blijft wel zwart, maar nu is het dus zwart met een paarse tint.
We weten nu niet of we zwart-zwart willen, of weer zwart met een tint, of bijvoorbeeld de zwarte carbonkleur van BMW.

Er komt trouwens waarschijnlijk helemaal geen spoiler op. De vtec-spoiler vond ík erg lelijk bij de achterbumper staan (Tim vond dit wel meevallen) en beide waren we het er wel over eens dat zonder spoiler eigenlijk ook wel mooi is.

Oh, ik vind het zelf nu trouwens wel wat subtieler worden behalve dan de voorbumper, die is weer net zo lomp. Maar de sideskirts hebben niet meer van die rare inhammen enzo .
pi_35271912
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.

De velgen zijn trouwens ook weer bij elkaar gespaard . Dus nu is het sparen voor wat meer vermogen . En het gaat hoogstwaarschijnlijk toch een vtecblok worden en daarvoor mogen we een hele mooie grote garage lenen met een mooie grote handige put .
B16 ed9 is natuurlijk leuk, maar nu je toch de rex uit elkaar hebt en flink aan het sparen bent
geweest, kan je misschien beter nog even doorsparen en gaan voor een b18 blok. Dán heb je
pas een echt bijzondere (en snelle) rex met een rete-sterk blok wat een goede basis is voor méér
Nee.
pi_35295681
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

B16 ed9 is natuurlijk leuk, maar nu je toch de rex uit elkaar hebt en flink aan het sparen bent
geweest, kan je misschien beter nog even doorsparen en gaan voor een b18 blok. Dán heb je
pas een echt bijzondere (en snelle) rex met een rete-sterk blok wat een goede basis is voor méér
Een b18 kost ook gelijk drie keer zoveel ofzo. Terwijl de winst in prestaties niet eens zo gek veel hoger is volgens mij..
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_35297682
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Een b18 kost ook gelijk drie keer zoveel ofzo. Terwijl de winst in prestaties niet eens zo gek veel hoger is volgens mij..
3 x zoveel? valt wel mee, toch?

en prestaties zijn gewoon beter is een TypeR blok, he
Calm down, please!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:03:59 #259
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35297695
160 pk tegen.... ? 180 oid?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 20 februari 2006 @ 19:06:45 #260
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35297821
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

3 x zoveel? valt wel mee, toch?

en prestaties zijn gewoon beter is een TypeR blok, he
3000 euro voor een swap valt idd mee tegen 1250 waar je 160 pk mee krijgt.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_35298014
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Pumatje het volgende:

[..]

3000 euro voor een swap valt idd mee tegen 1250 waar je 160 pk mee krijgt.
B16 en B18 zijn niet vergelijkbaar, imo

En ik neem aan dat je met 3000 blok, bak, draadboom en ECU bedoeld

edit: en 160 PK = B16A2 ... kweet niet of je die voor 1250 krijgt als jij 3000 voor een B18 betaalt.

edit2: K20 of H22 is natuurlijk de betere optie

[ Bericht 9% gewijzigd door Googolplexian op 20-02-2006 19:26:38 ]
Calm down, please!
pi_35302902
Ik heb een beetje rondgekeken voor een b18c6, maar die zijn hard to find ofzo .
Op google kwam ik er 1 tegen voor 4000 euro, maar de link werkte verder niet.

Maar sowieso, een itr-blok is toch veel zwaarder?

En op marktplaats worden b16a1's voor 1000 euro (compleet met swap) aangeboden.
Maar goed, die swap wordt sowieso zelf gedaan en een blok hebben we eigenlijk al op het oog.
Dus een b16a1 is veul goedkoper .
  maandag 20 februari 2006 @ 21:46:59 #263
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35305523
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:11 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

B16 en B18 zijn niet vergelijkbaar, imo

En ik neem aan dat je met 3000 blok, bak, draadboom en ECU bedoeld

edit: en 160 PK = B16A2 ... kweet niet of je die voor 1250 krijgt als jij 3000 voor een B18 betaalt.

edit2: K20 of H22 is natuurlijk de betere optie
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?


non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.

wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.

WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.

daarnaast zei jij.. 3 x zo veel voor een b18 dan voor een b16 swap.

Een complete swap voor een b16 ( ja je hebt die van 1000 euro ) maargoed van de bekende figuren die ik vertrouw en echt niet te veel vragen kosten ze zo 1250, dat is all in.. maar dan zit hij er nog niet in. dus al het bovenstaande niet. En Ijsmeis, als je ziet staan complete swap B16 bedoelen ze daarmee dat het alle benodigde spullen zijn voor een swap, niet dat zij voor je swappen

idd de b16 is 160 pk, ik weet niet precies wat de B18 met zich meebrengt, geloof 180 oid? durf het niet zeker te zeggen.

en een K20 of H22 in een rex , dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_35308583
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Pumatje het volgende:

[..]

jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?


non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.

wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
quote:
WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.
Over welke auto heb je het nou? (zo te lezen niet over een crx)
quote:
[quote]en een K20 of H22 in een rex , dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
Valt best mee..
H22A5 (190pk)is te vinden vanaf ¤3000
B18C4 (170pk) heb je al voor onder ¤2000

K20a is natuurlijk helemaal de bom, alleen zijn ze moeilijk te vinden.
Het kan echter wel degelijk..
Nee.
pi_35321171
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Pumatje het volgende:

[..]

jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?


non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.

wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.

WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.

daarnaast zei jij.. 3 x zo veel voor een b18 dan voor een b16 swap.

Een complete swap voor een b16 ( ja je hebt die van 1000 euro ) maargoed van de bekende figuren die ik vertrouw en echt niet te veel vragen kosten ze zo 1250, dat is all in.. maar dan zit hij er nog niet in. dus al het bovenstaande niet. En Ijsmeis, als je ziet staan complete swap B16 bedoelen ze daarmee dat het alle benodigde spullen zijn voor een swap, niet dat zij voor je swappen

idd de b16 is 160 pk, ik weet niet precies wat de B18 met zich meebrengt, geloof 180 oid? durf het niet zeker te zeggen.

en een K20 of H22 in een rex , dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
Mwah, op crx club holland bieden ze de blokjes met alles erbij ook wel voor minder dan 1000 euro aan. En volgens mij valt het qua troep dan wel mee.
Oh en in Duitsland weet Tim sinds kort een bedrijfje dat blokjes weg doet voor rond de 250 euro .
Daar zit dan wel niet alles bij, maar daar valt wel aan te komen.

Oh én als je dus een vtec blok neemt en er een turbo op zet heb je denk ik rond de 200 pk én ben je goedkoper uit dan een itrblok.
pi_35321200
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
.
pi_35321299
Oh, de auto gaat vandaag trouwens al naar buiten !
Ik heb hem zelf al een week niet gezien, omdat ik ziek ben ! Dus ik ben benieuwd .

Dan kunnen we hem dus bijna weer in elkaar gaan zetten ( ) .
pi_35321438
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.
Ga anders op zoek naar een JDM B16 blok.. Die hebben 170pk JDM y0!
Nee.
pi_35321479
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ga anders op zoek naar een JDM B16 blok.. Die hebben 170pk JDM y0!
Ik had er al 1 gevonden :

Klik.
Nog verrekte duur .
pi_35326555
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...

H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.

Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..

Gassuh.

--

Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
pi_35332149
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef t0n het volgende:
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...

H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.

Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..

Gassuh.

--

Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
Hoi t0n, ik ben t0y
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35333637
Hoi t0y, ik ben t0n, en heb al vaak posts van je gelezen, waarbij ik stond te kijken wie z'n naam dat was... dacht elke keer dat ik 't was.
pi_35333894
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef t0n het volgende:
Hoi t0y, ik ben t0n, en heb al vaak posts van je gelezen, waarbij ik stond te kijken wie z'n naam dat was... dacht elke keer dat ik 't was.
hehe, als we nu ook nog dezelfde usericon zouden hebben kunnen we voor veel verwarring zorgen
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:40:50 #274
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35334943
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
[..]


Bull!


aandrijfassen verschillen, en je moet WEL van obd0 naar obd 1 , maar ik praat natuurlijk tegen een expert , doe jij t toch lekker zonder , succes met je wire harnass




Over welke auto heb je het nou? (zo te lezen niet over een crx)



ja joh, ik heb er zelf ook geen ofzo he , misschien eens beter kijken ventje voortaan, maar idd de zijschermen, motorkap, koplampen zijn van een v-tec totaal hetzelfde als non vtec , tuurlijk krijg je er hem zo wel in, alles kan, hier bouwen we hem in een mini , maargoed doe het dan ook netjes en maak hem af


Valt best mee..
H22A5 (190pk)is te vinden vanaf ¤3000
B18C4 (170pk) heb je al voor onder ¤2000

ik weet niet wat jij een crx waard vind makker, ik geen 3000 euro,





enne, succes met je k20 in je crx
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 17:56:15 #275
18653 crew  D.
pi_35335660
Ik wou eigenlijk een post plaatsen over dat ik het een lelijke bak vind en dat
iedere verandering behalve zonde van je geld ook nog lachwekkend is, maar ik
geloof niet dat dat gewaardeerd wordt, dus ik doe het maar niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')