Tsja, de EU heeft ook erkend dat Echelon bestaat, maar wat doet men?quote:Op maandag 21 november 2005 10:15 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet dat ze er stug mee doorgaan
Het is de Amerikaanse regering die kut is. Niet de Amerikanen. (nou ja, indirect is de meerderheid van de Amerikanen dus wel verantwoordelijk wat de regering allemaal doet)quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:23 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Echt kutzakken die Amerikanen. Ze doen gewoon wat ze willen en Europa vind alles maar goed!![]()
Er valt gewoon niks te beginnen tegen die mafkezen.
Vergeet vooral Nederland niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef yup het volgende:
Oud fucking nieuws.
Egypte, Marokko etc. allemaal vs pijpende landjes.
Zou je dat wat nader kunnen verklaren?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
niet alleen de amerikaanse regering , het echte bestuur zit nog altijd in europa.
Ja, mooi is dat. Eerst 1 jaar ontkennen dat er sprake is van geheime vluchten. En dan opeens deze week ERKENNEN, maarrrrr... ze martelen niet. Hoe slecht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:27 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
"We do not torture"
Autopsy reports reveal homicides of detainees in U.S. custody
Ongelovelijk dat de internationale gemeenschap dit pikt. Derze oprmekingen alleen al van rice dat het nu niet meer mag, maar hiermee dus impliceerd dat het tot nu toe wel mocht en dus gebeurde, en dit tot nu toe altijd van officiele kant ontkent werd.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef multatuli het volgende:
Condoleeza heeft aangekondigd dat Amerikaans personeel niet langer mag martelen. Dat was al verboden op Amerikaans grondgebied maar mocht nog wel in het buitenland. Nu dus niet meer. Ze huren voortaan weer buitenlandse ervaren beulen in. Geen wonder dat ze hard zochten naar die vijftig Iraakse toppers indertijd. Ze wilden ze een baantje aanbieden.
Net een artikel in het AD gelezen, pagina-groot.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat de internationale gemeenschap dit pikt. Derze oprmekingen alleen al van rice dat het nu niet meer mag, maar hiermee dus impliceerd dat het tot nu toe wel mocht en dus gebeurde, en dit tot nu toe altijd van officiele kant ontkent werd.
Ik geloof totaal niet meer wat uit die amerikaanse propaganda machine komt. En politici die hiervan nog wel iets geloven mogen ze wat mij betreft ook meteen voor hun hele leven uitsltuiten van alle politieke taken.
Geloof jij dat door het vingertje van mevrouw merkel de amerikaanse overheid zich ook maar iets van de kritieken uit europa aan zullen trekken?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Net een artikel in het AD gelezen, pagina-groot.
Ging dus hierover, waarin je mevrouw Merkel (nieuwe bondskanselier, als ik het goed spel, zeg maar minister-president) van Duitsland. En daarop zag je die 2 zitten, en mevrouw Merkel met een mooi bezwerend vingertje.
Dat mag ik wel, een goede uitdrukking van, 'Yóu back off Rice'
Nou ontkennen deden ze het ook niet echt hoor:quote:Op woensdag 7 december 2005 16:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat de internationale gemeenschap dit pikt. Derze oprmekingen alleen al van rice dat het nu niet meer mag, maar hiermee dus impliceerd dat het tot nu toe wel mocht en dus gebeurde, en dit tot nu toe altijd van officiele kant ontkent werd.
Ik geloof totaal niet meer wat uit die amerikaanse propaganda machine komt. En politici die hiervan nog wel iets geloven mogen ze wat mij betreft ook meteen voor hun hele leven uitsltuiten van alle politieke taken.
Bron NY timesquote:As the Iraqi insurgency intensified in early 2004, an elite Special Operations forces unit converted one of Saddam Hussein's former military bases near Baghdad into a top-secret detention center. There, American soldiers made one of the former Iraqi government's torture chambers into their own interrogation cell. They named it the Black Room.
Waarom? De Europeanen hebben hier alles van geweten en volop aan meegewerkt.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Geloof jij dat door het vingertje van mevrouw merkel de amerikaanse overheid zich ook maar iets van de kritieken uit europa aan zullen trekken?
De enigste vinger die de europese politici allang had moeten geven aan de VS is de middelvinger, vooral ook weer na dit bericht van rice dat het nu niet meer mag.
http://www.nu.nl/news/638(...)n_gevangenen%27.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |