Zondag 19:00 - NickelodeonVoetbal TotaalPresentatie: Frits Barend en Henk van DorpHenk: Rond de klok van zeven uur, hier bij Lickenodeum: Voetbal Totaal. Met alle wedstrijden in de KPN-Telecompetitie, uhm ik bedoel Gouden Gids eredivisie. Naast mij mijn goede vriend Frits, alles goed Frits?
Frits: Alles gaat prima Henk. Ook van mij een hartelijk welkom bij Dickelodeum. We hebben ook weer een paar gasten aan tafel. Onze eerste gast is Hans Kraay jr. Hans, goede vriend, wat is jouw nieuws van de dag?
Hans: nou Frits, Henk, dat zijn natuurlijk de voetbaluitslagen. Ik heb ze hier opgeschreven: Ajax-FC Den Bosch: 4-0, AZ-NEC 3-1, NAC- FC Utrecht 2-0;
Frits: Hans iets minder goede vriend, wat doe je nu? De mensen willen toch helemaal nog niet weten, wat de uitslagen zijn!
Hans: Ow, is dit live dan?
Henk: Natuurlijk is dit live Kraay! Je zit hier niet bij SBS waar je de derde samenvattingen van de week daarvoor mag uitzenden!
Frits: Bij ons ook aan tafel een ware legende, een ware voetbalkenner, de man die bekend staat om zijn karakteristieke uitspraken en een geweldige voetballer ook, dé nummer 14 van Ajax:
Thomas Vermaelen!
Henk: Thomas, mijn Belgische vriend, wat is jouw nieuws van de dag?
Thomas: [Belgisch gelul]
Frits: Dankjewel Thomas, ik heb er niks van verstaan en ik hoop voor de kijkers dat het is ondertiteld. Maar toch bedankt voor je bijdrage.
Henk: dan gaan we nu naar de wedstrijden, de eerste samenvatting van vandaag is Ajax- Den Bosch
Frits: nou Henk, ik ben wel benieuwd wat het daar is geworden!
Henk: ik ook Frits, maar voordat we overschakelen naar Amsterdam.... Eerst natuurlijk even de Boodschappen!
- Reclame -
Speel mee en win!!
Wil je een seizoenskaart van PSV winnen, doe dan nu mee en geef antwoord op de volgende vraag:
Hoeveel kwetsende spreekkoren waren er vandaag tijdens de wedstrijd ADO Den Haag-Feyenoord.
SMS je antwoord VT [aantal] naar 4321 en misschien maak jij wel kans op die prachtige prijs!
- Reclame -
Frits: Welkom terug bij Voetbal Totaal! Ik hoor zojuist, dat we de band van Ajax - FC Den Bosch zijn kwijtgeraakt, onze excuses hiervoor.
Henk: Dan gaan we gewoon door naar de volgende wedstrijd: AZ -NEC met commentaar van Jan Mulder
Jan Mulder: Goedendag Frits en Henk... Welkom, vanuit het mooie stadion van AZ: De Alkmaarderhout.
Prachtige stad trouwens dat Alkmaar, schitterende vrouwen hebben ze daar!
Maar nu terug naar de wedstrijd..
3e minuut van de wedstrijd: Kromkamp stoomt op vanuit de achterhoede geeft de bal af aan Landzaat, die passeert 1, 2, 3 man alleen de keeper nog maar te passeren en scoort Landzaat tegen NEC? Blijf kijken!
- Reclame -
(...)
Frits: Nou Henk, dat waren weer alle wedstrijden van deze week. En er zaten wel een paar verrassende uitslagen tussen, hè.
Henk: Wat je zegt Frits; het was weer genieten. Hans, wat viel jou het meest op deze voetbalweek.
Hans: Nou Henk, ik vind die Huntelaar wel een hele, hele goede speler!
Frits: Voordat we afsluiten, natuurlijk eerst nog even, de stelling van de dag. De stelling was: is de eredivisie op zijn plaats bij Nickelodean?
Uitslag:
80 %: ja
Mart Smeets: nee
Frits: nou, dat lijkt me duidelijk.
Henk: Dit was Voetbal Totaal van deze week. Ik bedank onze gasten Hans Kraay jr. en Thomas Vermaelen en jou zie ik volgende week weer Frits.
Frits: ik kijk er nu al naar uit Henk, Tot dan!
SORRY SORRY SORRY, ben ff vergeten de bron te vermelden
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum16/1176.php[ Bericht 3% gewijzigd door bacomania op 24-12-2004 14:34:11 (bronvermelding vergeten) ]