abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24168819
Zondag 19:00 - Nickelodeon
Voetbal Totaal
Presentatie: Frits Barend en Henk van Dorp

Henk: Rond de klok van zeven uur, hier bij Lickenodeum: Voetbal Totaal. Met alle wedstrijden in de KPN-Telecompetitie, uhm ik bedoel Gouden Gids eredivisie. Naast mij mijn goede vriend Frits, alles goed Frits?

Frits: Alles gaat prima Henk. Ook van mij een hartelijk welkom bij Dickelodeum. We hebben ook weer een paar gasten aan tafel. Onze eerste gast is Hans Kraay jr. Hans, goede vriend, wat is jouw nieuws van de dag?

Hans: nou Frits, Henk, dat zijn natuurlijk de voetbaluitslagen. Ik heb ze hier opgeschreven: Ajax-FC Den Bosch: 4-0, AZ-NEC 3-1, NAC- FC Utrecht 2-0;

Frits: Hans iets minder goede vriend, wat doe je nu? De mensen willen toch helemaal nog niet weten, wat de uitslagen zijn!

Hans: Ow, is dit live dan?

Henk: Natuurlijk is dit live Kraay! Je zit hier niet bij SBS waar je de derde samenvattingen van de week daarvoor mag uitzenden!

Frits: Bij ons ook aan tafel een ware legende, een ware voetbalkenner, de man die bekend staat om zijn karakteristieke uitspraken en een geweldige voetballer ook, dé nummer 14 van Ajax:
Thomas Vermaelen!

Henk: Thomas, mijn Belgische vriend, wat is jouw nieuws van de dag?

Thomas: [Belgisch gelul]

Frits: Dankjewel Thomas, ik heb er niks van verstaan en ik hoop voor de kijkers dat het is ondertiteld. Maar toch bedankt voor je bijdrage.

Henk: dan gaan we nu naar de wedstrijden, de eerste samenvatting van vandaag is Ajax- Den Bosch

Frits: nou Henk, ik ben wel benieuwd wat het daar is geworden!

Henk: ik ook Frits, maar voordat we overschakelen naar Amsterdam.... Eerst natuurlijk even de Boodschappen!

- Reclame -

Speel mee en win!!

Wil je een seizoenskaart van PSV winnen, doe dan nu mee en geef antwoord op de volgende vraag:
Hoeveel kwetsende spreekkoren waren er vandaag tijdens de wedstrijd ADO Den Haag-Feyenoord.

SMS je antwoord VT [aantal] naar 4321 en misschien maak jij wel kans op die prachtige prijs!

- Reclame -

Frits: Welkom terug bij Voetbal Totaal! Ik hoor zojuist, dat we de band van Ajax - FC Den Bosch zijn kwijtgeraakt, onze excuses hiervoor.

Henk: Dan gaan we gewoon door naar de volgende wedstrijd: AZ -NEC met commentaar van Jan Mulder

Jan Mulder: Goedendag Frits en Henk... Welkom, vanuit het mooie stadion van AZ: De Alkmaarderhout.
Prachtige stad trouwens dat Alkmaar, schitterende vrouwen hebben ze daar!
Maar nu terug naar de wedstrijd..
3e minuut van de wedstrijd: Kromkamp stoomt op vanuit de achterhoede geeft de bal af aan Landzaat, die passeert 1, 2, 3 man alleen de keeper nog maar te passeren en scoort Landzaat tegen NEC? Blijf kijken!

- Reclame -

(...)

Frits: Nou Henk, dat waren weer alle wedstrijden van deze week. En er zaten wel een paar verrassende uitslagen tussen, hè.

Henk: Wat je zegt Frits; het was weer genieten. Hans, wat viel jou het meest op deze voetbalweek.

Hans: Nou Henk, ik vind die Huntelaar wel een hele, hele goede speler!

Frits: Voordat we afsluiten, natuurlijk eerst nog even, de stelling van de dag. De stelling was: is de eredivisie op zijn plaats bij Nickelodean?

Uitslag:
80 %: ja
Mart Smeets: nee

Frits: nou, dat lijkt me duidelijk.

Henk: Dit was Voetbal Totaal van deze week. Ik bedank onze gasten Hans Kraay jr. en Thomas Vermaelen en jou zie ik volgende week weer Frits.

Frits: ik kijk er nu al naar uit Henk, Tot dan!

[ Bericht 4% gewijzigd door bacomania op 23-12-2004 22:46:47 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 22:43:57 #2
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24168873
!
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 23 december 2004 @ 23:05:48 #3
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24169401
Whehehe bril-jant
I follow you......but not on Twitter
pi_24169656
leuk
Buikpijn van het lachen!
pi_24169671
pi_24170671
Buikpijn van het lachen!
pi_24172754
SCHOP

ondergewaardeerd topic
Buikpijn van het lachen!
pi_24172785
Ik moest lachen
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_24178249
!
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:11:18 #10
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24180038
je wilt wel erg veel aandacht met je zoveelste topic over Frits en henk.. dat je niet eens zelf heb gemaakt
OJAAJOH?
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:14:13 #11
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24180105
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:19:01 #12
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24180186
kut topic