Ik gok op amandelenquote:Op zondag 26 december 2004 17:24 schreef lady-wrb het volgende:
waarom lag ze in het ziekenhuis?
Neusamandelen en trommelvliesbuisjes.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:18 schreef Rewimo het volgende:
...
En tot slot een rondje gekke-bekken-trekken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 december 2004 12:13 schreef danosa het volgende:
En die muts van Lara is TOFFFFFFFFFFFFF. Waar heb je hem vandaan Caronline?
Thuis kan ze er niet bij, we hebben een fiberboompje van 90 cm die bovenop de speakers staat die weer boven op de kast staat De katten kunnen er dus trouwens wel bij...quote:Op maandag 27 december 2004 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Luckepuk, blijft Suus wel van de kerstballen af? Lara kan er eigenlijk niet vanaf blijven, en ze werd gek toen ze ontdekte dat er chocolaatjes in de boom hingen!
quote:Op maandag 27 december 2004 09:51 schreef CarOnline het volgende:Leuk he!
Toen ik m zag was ik ook meteen verkocht. (Hij was echt idioot duur![]()
) Ik heb 'm bij Pico gekocht, weet niet of dat een keten is of niet. Er staat wel een merkje in, ik wil wel even kijken voor je als ze terug is. Nu is ze lekker naar de oppas
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 12:09 schreef Sugar het volgende:
Allemaal lief, maar die van Lara!![]()
![]()
![]()
Mariaatje in gekregen kleertjes van Jolietje! én nog net zonder spreidbroekje!
[afbeelding]
Het is een cd-rom. Dora's Dierenavonturen heet ie. Erg leuk!quote:Op maandag 27 december 2004 23:21 schreef coolbabe het volgende:
Rewimo is dat spel van Dora van een cd-rom of van een website? Dat zou wel wat voor Jasper zijn denk ik zo.
Burgers zooquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:36 schreef poemojn het volgende:
Dinus, wat lief![]()
Kai, je ziet er weer schattig uit.
Welke dierentuin is dat eigenlijk, Angel?
En wat lijkt ze zo nog klein!quote:Op maandag 3 januari 2005 09:18 schreef Sugar het volgende:
Zo lief als ze zo bij me slaapt...
Ja goed he? Gemaakt met 39+ graden koortsquote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef babyfeet het volgende:
Ewen je taart ziet r lekker uit
Die heeft mama niet, dat scheeltquote:Op maandag 3 januari 2005 19:19 schreef Anitra het volgende:
Christan, mama d'r gympen gaat wel, maar met hakken moet je oppassen he?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:14 schreef Stiekemurd het volgende:
Morgen 6 weken oud
[afbeelding]
Sinds deze week lacht ze echt naar ons.
Wel erg close up....
[afbeelding]
quote:Heeft ze trouwens een ooievaarsbeet ongeveer iets boven tussen haar wenkbrauwen zitten?
Léon heeft er eentje naast zijn mond.
Klotebeesten eigenlijk die ooievaars!!!quote:Ja die had ik ook toen ik geboren was.
Jaaaaaaaaaa, die hebben we ook al veeeel te lang niet meer gezienquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:57 schreef jessie het volgende:
Myrthe met je lange haartjes
Amber![]()
![]()
En nu niet meer zo lang wegblijven hoor!!!
Ik wil ook een Tobias spam!!!!!!!!
Dat is natuurlijk haar immer schattige verloofdequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:50 schreef bixister het volgende:
en wie is dat leuke kindje waar je mee aan 't spelen bent?
Jaaaaaa, ikke, IKKE, IKKE!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:27 schreef LadyS het volgende:
wie zeurde er ook alweer om een amberspam??
*platgespammed*quote:
Amber werd zo ongeveer aangerand dor Dylanquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
Die van Amber en Dylan zijn wel dé ultime kalverliefde foto's he?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:52 schreef LadyS het volgende:
[..]
Amber werd zo ongeveer aangerand dor Dylan
Nieuwe Fok!baby in de maak
[afbeelding]
Dat doet Noah ook vaak. Wil ik hem een boertje laten, valt ie in slaapquote:Op maandag 3 januari 2005 09:18 schreef Sugar het volgende:
Zo lief als ze zo bij me slaapt...
[afbeelding]
volgens mij is dat niet Lois maar Peet!quote:Fotos van Lois en Bram zijn ook kjoet![]()
prachtig, die spaghettifotoquote:
Ze ziet er idd ietsje gelig uit..quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:09 schreef Suzanna het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat Noa een beetje getint is?
Ik zou wel willen maar onze digicam is overleden...quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:35 schreef jessie het volgende:
Jonnetje word t weer niet eens tijd voor een Wylliannetje
Mooie foto's weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:34 schreef Logician het volgende:
waarom snap ik niet, maar hij trekt al zijn broeken altijd omhoog tot zijn oksels (met riem en al)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |