SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man wat is het balen dat de serie is afgelopen. Maar het werd wel tijd.
Wanneer wordt dit weer op NET 5 uitgezonden?
Ik heb dit gewoon 8 jaar gevolgd haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... nouja ooit zullen wij het wel te zien krijgen.
Ik vond het einde van seizoen 7 eigenlijk wel het beste. Hadden ze bij moeten laten.Tralalalaaa
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:Seizoen 6 was de allerbeste! Met het einde It's a bad bad world! Die was gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... nouja ooit zullen wij het wel te zien krijgen.
Ik vond het einde van seizoen 7 eigenlijk wel het beste. Hadden ze bij moeten laten.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]je let niet echt op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.. ik heb het gewoon niet gezien... En laatste keer dat ik een aflevering heb gezien, was een jaar geledenquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. ik heb het gewoon niet gezien... En laatste keer dat ik een aflevering heb gezien, was een jaar geleden
eind juni komen de herhalingen weer geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2006 11:21 schreef Nuna het volgende:
Wanneer gaat Net 5 Charmed weer uitzenden?
Oke, hopelijk beginnen ze dan niet wéér opnieuw.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:13 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
eind juni komen de herhalingen weer geloof ik
Alweer????quote:Op zondag 28 mei 2006 13:13 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Nee, voorlopig is nog niets bekend. Hopelijk komt het in het najaar, maar gezien de kijkcijfers misschien wel helemaal niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:13 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef Dizer het volgende:
Even een kick omhoog!
Net laatste aflevering van Charmed. HET IS AFGELOPEN!!!!!!
Het was echt een heel mooi einde
Keek jij ook Charmed?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef Dizer het volgende:
Even een kick omhoog!
Net laatste aflevering van Charmed. HET IS AFGELOPEN!!!!!!
Het was echt een heel mooi einde
Nee. En ik haat tvquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weet je toevallig ook wanneer het weer wordt uitgezonden in Nederland?
Natuurlijk keek ik naar Charmed. De magische avond van NET5: Buffy Charmed en Angelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Keek jij ook Charmed?!![]()
Ik downloadde het, tegen beter weten in, dat wel. Maar ik vond de laatste ep idd wel heel... lief![]()
![]()
Those were the days.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
De magische avond van NET5: Buffy Charmed en Angel
vergeet buffy ff niet zegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Those were the days.
It's the evening of the witch tonight![]()
De misdaad?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weetje, ik zou heel graag een spin-off willen zien met de Future Wyatt en Chris samen met Billy als de drie krachtige Heksen die de misdaad bestrijden.
Mee hoor, doe ik niet.quote:
Ik dacht meer aan deamons en zoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De misdaad?Zoals gangsters, fraudeplegers en zedenschenders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |