Er waren nog maar 2 afleveringen en het seizoen was dan afgelopenquote:'Charmed' gaat verder in september
Vrijdag 27 mei werd voorlopig de laatste aflevering van 'Charmed' uitgezonden. In september kun je weer kijken naar nieuwe afleveringen en vanaf 22 juni kun je elke werkdag rond 18.40 uur genieten van afleveringen uit het allereerste seizoen!
Schijt ik heb net Season1 dvd gekochtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
OMFG![]()
[..]
Er waren nog maar 2 afleveringen en het seizoen was dan afgelopen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef Wombcat het volgende:
Jemig, jij bent ook aardig DVD-boxjes aan het inslaan, Buffy, Angel en nu ook Charmed.
Hebbie aandelen of zo?
En je hebt een zeikende Dizer die je steeds lastigvalt met "kopen kopen kopen"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon, kreeg vakantiegeld, stagegeld, en loon van mei binnen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
En je hebt een zeikende Dizer die je steeds lastigvalt met "kopen kopen kopen"
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Ah, nu snap ik het. Jij hebt aandelen!!
Maak jij even schop van 10 maandenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
Ik kan helaas vermelden dat de series finale vorige week in amerika is uitgezonden. en nee, niet vanwege de slechte kijkcijfers maar vanwege dat de verhaallijnen gewoon op waren en dat er 2 tv netwerken gingen samenwerken
ja he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak jij even schop van 10 maanden
Zo.. dus in totaal 9 seizoenen geworden? Best netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ja he?Niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
inderdaad,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
inderdaad,Ik geloof je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi niet bij een Spelling show..
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof je nietMooi niet bij een Spelling show..
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]FUCK!! Nou wil ik het allemaal zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*downloaden gaat
hahhahaha! oh ja:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
FUCK!! Nou wil ik het allemaal zien
*downloaden gaat
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:32 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
hahhahaha! oh ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |