abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 20:34:40 #201
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_49977225
Hmm, ga mezelf maar MissKick noemen!

4 juni gaan ze weer van start op Net5..... vanaf het begin! Dat is dus weer kut met peren, ik wil nieuwe afleveringen zien. Overigens op een rot tijd vind ik zelf, 18:05.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_49977351
Oeh, nice! Gelukkig hebben we dan nog een beetje Charmed, ipv helemaal geen Charmed. Het begin vind ik trouwens altijd wel leuk.. Hoe ze ontdekken dat ze heks zijn etc.
  donderdag 31 mei 2007 @ 20:40:49 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_49977461
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef Nuna het volgende:
Oeh, nice! Gelukkig hebben we dan nog een beetje Charmed, ipv helemaal geen Charmed. Het begin vind ik trouwens altijd wel leuk.. Hoe ze ontdekken dat ze heks zijn etc.
Die heb ik nu al echt veel te vaak gezien. De laatste keer zat ik echt te wachten op de aflevering dat Prue doodging, dat had ik de andere keren gemist. Ik die dag er helemaal voorzitten....gelijk de begrafenis...was dus in een keer Prue weg, hetgeen je in de vorige aflevering nog niet echt kon opmaken. Grrr!
Maar ik ga denk ik wel weer kijken hoor, voor je het weet zenden ze weer in ene nieuwe afleveringen uit! Dat zal ook niet de eerste keer zijn.
pi_49978143
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef Susie het volgende:
Hmm, ga mezelf maar MissKick noemen!

4 juni gaan ze weer van start op Net5..... vanaf het begin! Dat is dus weer kut met peren, ik wil nieuwe afleveringen zien. Overigens op een rot tijd vind ik zelf, 18:05.
Er komen toch geen nieuwe afleveringen meer? Of heb ik me daarin vergist?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49978196
ze hadden geloof ik nog getekend voor een seizoen 7
pi_49980489
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef Fuente het volgende:

[..]

Er komen toch geen nieuwe afleveringen meer? Of heb ik me daarin vergist?
Ze hadden het laatste seizoen nog niet volledig uitgezonden op Net5, volgens mij.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:04:44 #207
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
pi_49980782
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:40 schreef Susie het volgende:

[..]

Die heb ik nu al echt veel te vaak gezien. De laatste keer zat ik echt te wachten op de aflevering dat Prue doodging, dat had ik de andere keren gemist. Ik die dag er helemaal voorzitten....gelijk de begrafenis...was dus in een keer Prue weg, hetgeen je in de vorige aflevering nog niet echt kon opmaken. Grrr!
Maar ik ga denk ik wel weer kijken hoor, voor je het weet zenden ze weer in ene nieuwe afleveringen uit! Dat zal ook niet de eerste keer zijn.
Dit was de overgang van seizoen 3 naar seizoen 4. Op het einde van seizoen 3 wist je niet of Prue en Piper zouden blijven leven. Eerste aflevering van seizoen 4 ging niet vanaf dat moment verder, maar op een moment waar je Piper zag huilen, omdat Prue dood was. Ze was boos omdat Leo haar had gered, ipv Prue.

Het is dus niet de schuld van Net5, maar zo ging het gewoon. Shannon Doherty was ontslagen/had ontslag genomen, omdat ze altijd ruzie hadden op de set. Vandaar de rare overgang die verwarring schept.

*Als ik het me allemaal goed kan herinneren, en als je dit moment bedoelt *
pi_49981102
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef dreamaniac het volgende:

[..]

Dit was de overgang van seizoen 3 naar seizoen 4. Op het einde van seizoen 3 wist je niet of Prue en Piper zouden blijven leven. Eerste aflevering van seizoen 4 ging niet vanaf dat moment verder, maar op een moment waar je Piper zag huilen, omdat Prue dood was. Ze was boos omdat Leo haar had gered, ipv Prue.

Het is dus niet de schuld van Net5, maar zo ging het gewoon. Shannon Doherty was ontslagen/had ontslag genomen, omdat ze altijd ruzie hadden op de set. Vandaar de rare overgang die verwarring schept.

Klopt!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:15:14 #209
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49983666
Wow! Charmed. Er is ook een DVD box van alle seizoenen (ook dus van 8) maar die kost iets van 300 euro .
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:02:29 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_50033257
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef dreamaniac het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Alleen de eerste keer dacht ik dat ik een aflevering had gemist, dus daarna heftig kijken...en weer zomaar weg! Toen kreeg ik hem dus pas door!

Bij Bol.com is de gehele DVD box trouwens 229,- Nog een hoop geld natuurlijk...

Snap dit dat ze gewoon met seizoen 8 weer opnieuw beginnen en tot het einde uitzenden.
pi_50042785
Komende twee weken wordt Charmed weer herhaald in de vooravond ja... Maar daarna wordt het weer vervangen door Everwood.. Vreemde programmerings keuze.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_50042907
dan maar dowloaden, toch lang niet meer gedaan
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:47:05 #213
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_50046807
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:32 schreef CryARiver het volgende:
Komende twee weken wordt Charmed weer herhaald in de vooravond ja... Maar daarna wordt het weer vervangen door Everwood.. Vreemde programmerings keuze.
Begin dan gewoon niet!! Wat een eikels daar bij Net5 dan weer.
pi_50055059
Tja, dat kun je verwachten van Net5.. Het enige wat ze kunnen zijn Amerikaanse series binnenhalen, maar fatsoenlijk uitzenden ho maar.
pi_50066234
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:39 schreef Nuna het volgende:
Tja, dat kun je verwachten van Net5.. Het enige wat ze kunnen zijn Amerikaanse series binnenhalen, maar fatsoenlijk uitzenden ho maar.
Dat is een kwaal waar zo'n beetje alle commerciele zenders aan lijden.
Regel 1: Doelgroepen, Kijkcijfers, en Afschrijvingen zijn heilig.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_50082176
Vandaag weer?
Ik heb de hele serie al meerdere keren gezien en gevolgd, maar de 1e aflevering kan ik me niet meer herinneren. Hopelijk denk ik er vanavond aan om even te kijken.
pi_50685346
Hihi, ik heb net de laatste aflevering van seizoen 8 (dus de allerlaatste aflevering gekeken). Heb heel seizoen 8 'verkregen', maar kon me toch niet beheersen en heb meteen de laatste aflevering gekeken!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_56578131
Gister is al weer de laatste aflevering van seizoen 8 erop geweest en natuurlijk heb ik die weer gemist...

Waar zou ik die nog kunnen vinden??
pi_56580281
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:53 schreef Koningin het volgende:
Gister is al weer de laatste aflevering van seizoen 8 erop geweest en natuurlijk heb ik die weer gemist...

Waar zou ik die nog kunnen vinden??
Meen je dat serieus?

Maar goed, even serieus: je kunt downloaden, bekijken op internet (sommige sites bieden dat aan), lenen van iemand, kopen..
pi_56590265
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:53 schreef Koningin het volgende:
En vandaag zijn ze weer opnieuw begonnen
pi_56598871
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:31 schreef Nuna het volgende:

[..]

Meen je dat serieus?

Maar goed, even serieus: je kunt downloaden, bekijken op internet (sommige sites bieden dat aan), lenen van iemand, kopen..
Niemand die ik ken heeft de dvd's, dus lenen gaat niet. Kopen voor 1 aflevering vind ik wat overdreven.
Heb gister overal gezocht op internet, kan niets vinden, allemaal compilaties van de aflevering.
Maar goed, ik ga verder zoeken.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:52:52 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_56650207
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef Koningin het volgende:

[..]

Niemand die ik ken heeft de dvd's, dus lenen gaat niet. Kopen voor 1 aflevering vind ik wat overdreven.
Heb gister overal gezocht op internet, kan niets vinden, allemaal compilaties van de aflevering.
Maar goed, ik ga verder zoeken.
Ik had weer de ouderwetse video ingesteld! Keek dinsdag dus even hoe lang het nog zou duren voor het einde...en ja hoor, die woensdag dus! Maar even opgenomen zodat ik op mijn gemak kon kijken (moest weg voor sporten vlak daarna).
Heb er wel alweer overheen genomen, dus kan het je niet toesturen..... moet wel zeggen dat ik de aflevering daarvoor nog spannender vond dan het einde...maar goed! Ze moeten eens eindigen he? Eindelijk heb ik het gezien!
pi_56663745
Ik heb het al gevonden via een andere weg, even goed bedankt!
pi_56665474
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het al gevonden via een andere weg, even goed bedankt!
Goedzo, anders had ik even voor je gezocht haha.
  maandag 11 februari 2008 @ 16:46:38 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_56667463
Zag dat die box op www.proxis.nl nu 185 euro kost, hmmmm, blijft veel geld voor een serie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:56:43 #226
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60301572
Alle seizoenen zijn nu 35 euro bij bol. Heb alleen seizoen 4 en 5 op dvd, beste seizoenen imo. Maar ik ga de rest van de seizoenen nog zeker halen. Een van de shows waarmee ik opgroeide, eigenlijk de allereerste en ook meteen een van de besten. Mis het nog steeds
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_60303624
Ik ben ook bezig met een Charmed Revival. Elke dag ten minste 2 afleveringen kijken!
Paige vind ik toch nog steeds de leukste zuster van het stel. Beetje ´awkward´ en daarom juist zo grappig.

Leuke serie. Tot dat gedoe met Billie, toen haakte ik een beetje af.
If you open your mind too much your brain will fall out
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:15:38 #228
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60305258
Piper is mijn favorite! Sarcastisch en gewoon super grappig. Paige en Phoebe zijn allebei leuk, maar geen echt verschil. Prue was saai..te serieus
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_60313386
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:56 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Alle seizoenen zijn nu 35 euro bij bol. Heb alleen seizoen 4 en 5 op dvd, beste seizoenen imo. Maar ik ga de rest van de seizoenen nog zeker halen. Een van de shows waarmee ik opgroeide, eigenlijk de allereerste en ook meteen een van de besten. Mis het nog steeds
Ik las dat alle seizoenen bij elkaar maar ¤ 35,- kosten. Ik schrok me al kapot!
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:37:12 #230
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60315037
Dat zou wel heel mooi zijn, dan had ik het nu meteen besteld
pi_60316374
Ik moet nog steeds seizoen 8 kijken, maar wacht wel totdat de box nog goedkoper wordt .
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:14:32 #232
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60316924
k denk niet dat hij snel goedkoper zal worden dan 30-35 euro. Jammer genoeg
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:34:03 #233
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_60323421
Jammer dat Net5 destijds midden in een seizoen is gestopt met het herhalen van Charmed, had het graag nog eens allemaal achter elkaar gezien, vooral de seizoenen 4-8 (seizoen 1-3 ken ik zowat uit mijn hoofd ).
Gelukkig heb ik bij de digitale tv een zender gevonden die van dinsdag tot vrijdag wel nog Charmed uitzendt: ProSieben (wel in het Duits, maar oke, beter dan helemaal niks). Ze zijn daar nu in het midden van seizoen 7 en morgen komt daar de aflevering dat utopia werkelijkheid wordt.
Ik vind nog steeds seizoen 1-3 de beste, daarna zakt het wat in en seizoen 6-8 vind ik ook weer heel tof
The Police 08-06-2008
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:03:26 #234
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60324033
Persoonlijk vind ik seizoen 1-3 het minste, maar er zitten wel vet gafe episodes in, zoals diegene waarin Phoebe verbrand word in de toekomst, en de season finales.. Ik vind Paige veel leuker dan Prue, brengt meer humor en haar karakter spreekt me gewoon aan. Er zijn wel opvallend veel Prue fans trouwens maar ik vind haar veel te serieus..ze had wel een goede chemie met Holly en Alyssa maar Rose is daarin nu eigenlijk even goed. Denk dat seizoen 5 en 6 de ultieme favorieten zijn...Piper is de leukste Charmed one..sarcastische humor, geweldig!
pi_60324435
Zelf heb ik de eerste 4 seizoenen in zo'n verzamelbox, ik twijfel nog of ik de rest ook nog moet kopen want ik heb alleen het eerste seizoen en een paar afleveringen van het 2e seizoen teruggekeken. Seizoen 8 heb ik nooit helemaal gezien (kut net5), maar wat mij betreft hadden ze bij seizoen 7 moeten stoppen want ik kan me vaag herinneren dat ik dat wel een gepast einde van de serie vond.

Toch mis ik op de een of andere manier wel de "closure" van mijn charmed periode. Hoe is het eigenlijk geëindigd?
I approve this message
pi_60324672
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:14 schreef Wiiperdiipii het volgende:
k denk niet dat hij snel goedkoper zal worden dan 30-35 euro. Jammer genoeg
Ik heb ook geen haast, genoeg andere series nog om eerst te volgen . Misschien dat Net 5 ook wel weer Charmed gaat uitzenden..
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:45:19 #237
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60324734
Het is zo geeindigt, ik raad je wel aan om het zelf ook te bekijken nog..moeite waard
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60325538
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Het is zo geeindigt, ik raad je wel aan om het zelf ook te bekijken nog..moeite waard
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt toch wel als een waardig einde. Ik zal ff rondkijken of ik hem ergens kan downloaden.
Bedankt iig
I approve this message
pi_60331741
Goh ik heb in 2005 ooit eens gepost in dit topic en nu staat het ineens weer in mijn MyAT

Anyway, Na seizoen 4-5-6, die toch best aardig te pruimen waren gleed de serie enorm af naar een verschrikkelijk soapserie-bagger niveau. En dat is echt HEEL slecht. Halverwege seizoen 7 ben ik toen afgehaakt geloof ik na die ruk-verhaallijn met die Avatars en zulks. God allemachtig wat slecht.

Ik heb de serie finale met moeite afgekeken. Wat je noemt een meelballen circus

Tevens werden Alyssa Milano en Holly Marie er ook niet knapper op Rose McGowan daarentegen

Ik vond de Cole verhaallijn altijd wel leuk. Belthazor heerste

UGH! Ik heb gesproken

[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 24-07-2008 23:58:55 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:24:27 #240
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60336324
Ik vond Cole juist gaan vervelen...dan weer demon..dan weer mens...dan weer demon , verzin iets origineels Ik vond seizoen 6 gaaf met Chris
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:25:50 #241
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_60337773
Inderdaad, in het begin was de verhaallijn met Cole nog wel leuk en interessant, maar hoe langer dat opgerekt werd, hoe meer me die verhaallijn ging irriteren.
The Police 08-06-2008
pi_62870638
flinke schop omhoog..

maar ik zit er aan te denken de gehele serie te kopen.. kan iemand mij vertellen of deze dvd de nederlandse ondertiteling bevat?
de Magic chest boxset die op play.com staat, staat wel NL ondertiteling bij, maar ruim 300 euro gaat mij echt te ver..
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:05:35 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_62870741
bij proxis.be is ie 209 met NL ondertiteling, die op play vermeldt geen NL subs, dus daar zou ik niet van uit gaan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62870799
Is er eigenlijk een box met seizoen 5-8?? Ik wil de serie toch wel compleet hebben
I approve this message
pi_62871356
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef Adelante het volgende:
bij proxis.be is ie 209 met NL ondertiteling, die op play vermeldt geen NL subs, dus daar zou ik niet van uit gaan
ik kan em inkoop bij m'n broer voor 175 krijgen maar iedere euro minder is toch weer mooi meegenomen...
  zondag 23 november 2008 @ 21:23:07 #246
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63460829
Zijn er ook mensen die het gewoon downloaden?? Ik ga het echt niet kopen voor zoveel geld, echt niet grappig meer hoeveel dat kost per seizoen Ik wil ze best origineel hebben maar niet voor zo bizar veel geld.
Ik vind zelf de seizoenen 4-8 het leukste, met idd het seizoen met Chris het leukste (5/6 toch?)
Ik had ook het idee dat seizoen 8 meer voor het leuke erbij was, dat met Billie vond ik in het begin wel grappig maar het is gewoon.. te uitgerekt. Das wat jammer. Einde vond ik dan wel weer leuk.
Prue heb ik nooit leuk gevonden, heb wel seizoen 1-3 gezien maar dan vind ik die andere seizoenen met Paige toch een stuk leuker.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63462440
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:23 schreef Enfermera het volgende:
Zijn er ook mensen die het gewoon downloaden?? Ik ga het echt niet kopen voor zoveel geld, echt niet grappig meer hoeveel dat kost per seizoen Ik wil ze best origineel hebben maar niet voor zo bizar veel geld.
Ik vind zelf de seizoenen 4-8 het leukste, met idd het seizoen met Chris het leukste (5/6 toch?)
Ik had ook het idee dat seizoen 8 meer voor het leuke erbij was, dat met Billie vond ik in het begin wel grappig maar het is gewoon.. te uitgerekt. Das wat jammer. Einde vond ik dan wel weer leuk.
Prue heb ik nooit leuk gevonden, heb wel seizoen 1-3 gezien maar dan vind ik die andere seizoenen met Paige toch een stuk leuker.
tja.. ik heb wel duurdere hobby's..
(1 anime serie a 160 euro (24 episodes + 2 specials + OVA a 3 episodes) (A) )
dus duur is heel erg relatief...
  zondag 23 november 2008 @ 23:59:20 #248
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_63466331
Ik heb een paar weken geleden de boxen van de seizoenen die ik nog miste kunnen kopen voor 19,80 euro per seizoen, nou heb ik de serie compleet.
The Police 08-06-2008
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:15:07 #249
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_63511797
TVP
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_63520543
Ik heb alle episodes op de pc staan al een tijdje
Blijft een leuke serie!
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo