abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24178034
quote:
Waarschijnlijk omdat de armoedegrens in west europa behoorlijk hoger ligt dan pak em beet de armoedegrens in afrika?
Waarom leveren Nederlanders die op de armoedegrens leven dan niet de helft van hun inkomsten in voor Afrika?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:38:12 #82
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24178144
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom leveren Nederlanders die op de armoedegrens leven dan niet de helft van hun inkomsten in voor Afrika?
Ik heb geen idee?

Waarom zouden ze dat moeten doen?
pi_24178160
quote:

[..]

Lees jij wel wat Extec schrijft??

De armoedegrens ligt hier hoger, omdat het hier meer kost om in de primaire levensbehoeften te kunnen voorzien.
pi_24178194
quote:

[..]

Waarom wel? Lost het iets op?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24178206
quote:
Waarom zouden ze dat moeten doen?
Omdat het anders egoisten zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24178221
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat vind ik geen goede reden.
pi_24178264
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mwah...
Vind ik deels toch weer wel.

Denk ff aan illustratie van die weduwe die haar laatste muntstuk gaf...

Als iemand erg weinig geld heeft om zelf te eten... maar niet wil delen met iemand die helemaal niets heeft, dan verdient zo'n persoon eigenlijk geen steun vind ik
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
pi_24178278
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:44 schreef Denagam het volgende:

[..]

Mwah...
Vind ik deels toch weer wel.

Denk ff aan illustratie van die weduwe die haar laatste muntstuk gaf...

Als iemand erg weinig geld heeft om zelf te eten... maar niet wil delen met iemand die helemaal niets heeft, dan verdient zo'n persoon eigenlijk geen steun vind ik
Wat heeft dat nu met elkaar te maken?

DAM stelt voor om een hoop geld weg te geven, ik mag toch wel hopen dat dat op zijn mist nut heeft?
pi_24178298
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:44 schreef Denagam het volgende:

Da's mooi - dat zou het principe moeten zijn.

Het gaat er niet om dat mensen niet veel mogen verdienen maar bijvoorbeeld bij de staatsloterij denk ik wel vaak: waarom 1 iemand 10 miljoen laten winnen en niet 100 mensen een groot bedrag, of duizend.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:48:00 #90
6484 ExTec
pi_24178322
quote:

[..]

En practise je ook wat je preached, of hou je liever zelf je geld wel in je zak, en verwacht je van 'de rijken' dat ze dat doen ofzo?
pi_24178362
quote:

Ja, je bent egoistisch als je als iemand met een laag inkomen niet ff de helft weggeeft, maar het is doodnormaal en rechtvaardig dat de buurman met het tonnensalaris z'n kerst op de Bahama's doorbrengt
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:52:31 #92
6484 ExTec
pi_24178407
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
Het gaat er niet om dat mensen niet veel mogen verdienen maar bijvoorbeeld bij de staatsloterij denk ik wel vaak: waarom 1 iemand 10 miljoen laten winnen en niet 100 mensen een groot bedrag, of duizend.
Staatsloterij voldoet aan vraag en aanbod; als ze doen wat jij zegt, gaan de te winnen prijs omlaag, koopt geen hond loten meer.
pi_24178422
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat heeft dat nu met elkaar te maken?

DAM stelt voor om een hoop geld weg te geven, ik mag toch wel hopen dat dat op zijn mist nut heeft?
Dam zei: Waarom leveren Nederlanders die op de armoedegrens leven dan niet de helft van hun inkomsten in voor Afrika?

Echt de helft denk ik idd niet kloppen.. omdat de helft van het geld in Afrika die mensen rijk zou maken... en dan heb je in nederland iemand die heel erg arm is, en in afrika iemand die erg rijk is.. schiet je idd niets mee op.

Het idee wat ik erachter zag vind ik wel kloppen, dat het opzich mooi zou zijn als de 'armen' in elk land even arm zouden zijn naar de maatstaven van dat land.
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
pi_24178442
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
Da's mooi - dat zou het principe moeten zijn.
Nee, het lost immers niets op.
quote:
Dan moet je bij de directie van de staatsloterij zijn; wat een kromme vergelijking. Bovendien dwingt niemand je om eraan mee te doen.

Waarschijnlijk trekt dit meer deelnemers, misschien moet je daar eens over nadenken?
pi_24178459
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:53 schreef Denagam het volgende:

[..]

Dam zei: Waarom leveren Nederlanders die op de armoedegrens leven dan niet de helft van hun inkomsten in voor Afrika?

Echt de helft denk ik idd niet kloppen.. omdat de helft van het geld in Afrika die mensen rijk zou maken... en dan heb je in nederland iemand die heel erg arm is, en in afrika iemand die erg rijk is.. schiet je idd niets mee op.

Het idee wat ik erachter zag vind ik wel kloppen, dat het opzich mooi zou zijn als de 'armen' in elk land even arm zouden zijn naar de maatstaven van dat land.
Het gaat er niet om welke idee"en mooi zijn, het is gewoon een nutteloze actie. Bovendien is Afrika er niet bij gebaat als wij armer worden.
pi_24178489
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:50 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ja, je bent egoistisch als je als iemand met een laag inkomen niet ff de helft weggeeft, maar het is doodnormaal en rechtvaardig dat de buurman met het tonnensalaris z'n kerst op de Bahama's doorbrengt
De politiek geeft toch dit voorbeeld?
Kom we stoppen miljarden in ruimtevaart en defensie.... en de subsidies voor de zorg gaan naar beneden en mensen helpen zoals in Darfur moet uit de zak van de burger zelf komen.
pi_24178513
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om welke idee"en mooi zijn, het is gewoon een nutteloze actie. Bovendien is Afrika er niet bij gebaat als wij armer worden.
Waarom nutteloos? Omdat 50% aids heeft en toch doodgaat?
pi_24178567
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef Denagam het volgende:

[..]

Waarom nutteloos? Omdat 50% aids heeft en toch doodgaat?
Nee. Omdat je armoede niet met geld oplost.

Je geeft nog steeds geen argument om het wel te doen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:04:16 #99
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24178631
Veel mensen lijken maar 1 voorbeeld onder ogen te willen zien zien: de topmanagers. Terwijl er zoveel meer is. Topsporters, succesvolle ondernemers, goeie advocaten.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_24178690
quote:
Daarom mogen ze van anderen wel gaan eisen dat ze nog meer van hun inkomen weg geven aan de staat?(ze betalen immers al veel meer belasting)
quote:
En practise je ook wat je preached
Als dat zou kunnen betaalde ik een stuk minder belasting.
quote:
Heeft hij zelf voor gewerkt.

Leeft dat nu lekker met zoveel afgunst in je donder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')