quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:38 schreef ranja het volgende:
een Mandoline heeft 10 snaren? ok... ik dacht zo'n ding veel ronder was of is dat nou juiste de banjo![]()
Ja, eigenlijk wel. Vragen 2. en 3. betreffen toch echt standaard popkennis. Vraag 1. leek mij het moeilijkst. Hoewel een beetje popkenner eigenlijk ook Galaxy-Lin hoort te kennen (OK OK, I won't push itquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Je dacht toch niet dat we dit allemaal wisten he?
Een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:45 schreef ranja het volgende:
eigenlijk ben ik al blij dat ik de naam The motions ken
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:39 schreef ranja het volgende:
het bijzondere aan de band is dat ze geen gitaren gebruiken maar wel heel veel mandolines?
Hoe bedoel je fictief? Moeten we ons een mogelijk instrument voorstellen, of gaat het om een instrument uit een boek of een film?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Welk fictief instrument is gemaakt van een holle boomstronk?
Uit een boek.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je fictief? Moeten we ons een mogelijk instrument voorstellen, of gaat het om een instrument uit een boek of een film?
prima hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:52 schreef GLO het volgende:
Oh, deze niet gezien...
[..]
Eigenlijk was dat ook de vraag, maar ik vind dat bukgeit het punt toch wel verdiend heeft. Toch?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:05 schreef GLO het volgende:
Heeft het ook een fictieve naam?
Een kabouter?quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:07 schreef bukgeit het volgende:
Het is genoemd naar zijn (fictieve) schepper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |