abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24159081
Jawel, hij is er weer: het traditionele hoe-was-jouw-vakantiejaar-topic!

De formule is hetzelfde als de voorgaande jaren: waar ben je geweest in 2004 en hoe beviel dat? Wat waren hoogte- of dieptepunten?

TS start:
Zelf ben ik dit jaar alleen een paar dagen in Parijs en in Londen geweest. Beiden erg goed bevallen, vooral de Edward Hopper tentoonstelling in de Tate Modern wat betreft Londen en Parijs is altijd goed.

Maar het had wel wat meer gemogen. Komend jaar dus maar inhlaen...
pi_24159672
Nou het is een aardig goed jaar geweest 2x Amerika, in het totaal 5 weken en een midweek duitsland dus was leuk.
Het leukste was om weer nieuwe gebieden in amerika te zien...

En voor 2005 staat ook weer 3 vakanties in de planning dus word ook weer een goed jaar
pi_24159683
1,5 maand met mijn vriendin in Italie geweest echt heerlijk daar
pi_24159711
Briljant; in maart naar Antwerpen, in juni naar Parijs, in juli naar Zeeland, in augustus naar Turkije, in oktober naar Ierland/Brussel en in november naar Londen..
Voorts ga ik 2 januari a.s. naar Praag
pi_24159914
In Februari op Wintersport in Oostenrijk 1 week
In Mei naar Praag 1 week
Hemelvaart paar dagen Disneyland
Zomer 1,5 maand Amerika, Mexico
Herfstvakantie week Polen
En volgende week nog een paar dagen Belgie
  donderdag 23 december 2004 @ 15:21:58 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24159969
Heerlijk...hehe, begon het jaar al goed met nog 1 dag centerparcs tegoed Zaten daar afgelopen jaar nl met nieuwjaar. Daarna in april ofzo naar zeeland geweest een weekend. Toen brak eindelijk de zomervakantie aan...in augustus heerlijk 13 dagen nix gedaan in Bodrum Turkije. Lekker bruin geworden, uitgerust, heerlijk gegeten en gewoon echt eens vakantie gevierd. En afgelopen november nog een weekend naar overijsel geweest. Naar ijhorst als ik me niet vergis
En heel misschien gaan we nu weer weg met oud en nieuw, maar dat betwijfel ik. Hoewel we vorig jaar ook op het allerlaatst nog geboekt hadden bij centerparcs
To infinity…and beyond!
pi_24160120
Hmmm... het was weer een zwaar jaar.
Eerst in februari een weekendje naar Drenthe met vrienden. Hunnebedden kijken en de martinitoren beklimmen.
Vervolgens in april een lang weekend naar Rome met mijn ouders en broer. Erg mooie stad!
In mei een paar dagen naar Istanbul, in augustus een paar dagen naar brabant en in oktober en november een maand naar Mexico, Guatemala en Belize.

Ik mag niet klagen dus!
Komend jaar zal het wel iets minder worden, want dan moet ik vooral heel veel tijd aan mn studie besteden en kan ik in september hopelijk beginnen aan mn scriptie.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:44:51 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24160387
Mijn jaar was redelijk bizar. Omdat ik net met een nieuwe baan was begonnen ben ik het eerste kwartaal braaf thuis gebleven, maar daarna ben ik vrijwel geen volledige maand meer in het land geweest. Deels voor mezelf en deels voor werk heb ik aardig was af kunnen reizen en hoewel die werktripjes vaak vrij volgeboekt zaten, was er altijd ook wel tijd om zelf er even op uit te gaan.
Begin april: 10 dagen Andalucia
Eind april: 6 dagen Roemenië (werk)
Begin mei: 3 dagen Lyon (werk)
Half mei: 5 dagen Kroatië (werk)
Juli: 5 dagen Spanje
Augustus: 3 weken Zuid-Afrika
September: 6 dagen Turkije (werk)
Oktober: 6 dagen Spanje
December: 8 dagen Cairo

Al met al: niet kut!
Hoewel ik bést tevreden ben blijft de grote sluimerende wens toch om weer wat langer weg te gaan: weer écht een beetje opgaan in een land... Ik moet maar zien...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:49:42 #9
104963 ETA
European Travel Author
pi_24160468
zie hieronder verdeeld over 4 grote reizen.
eerst 10 dagen tsjechie en slowakijke verkennen, daarna 15 dagen Polen, fftjes tussendoor paar daagjes UK ingedoken om vervolgens in oktober nog even 10 dagen zweden, finland en Rusland aan te doen. En dit extreem goedkoop, ik denk dat ik in totaal (reissom, reis, bestedngen daar) 700-800 euro heb uitgegeven aan al deze reizen...

2005 beloofd ook veels goeds, Land naar keuze voor 10 dagen, 10 dagen Palermo,weekje Budapest of andere centraal europese hoofdstad,10 dagen Odessa in oekraine, en dan nog 15 dagen ergens in europa.........
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:53:48 #10
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_24160551
ik zou ook wel zoveel willen reizen
mag ik vragen hoe jullie dat doen?
ik bedoel zonder vaste baan (neem ik aan)en toch zo'n 3000 (schat ik)euro per jaar tbv reizen
reach out and touch faith
  donderdag 23 december 2004 @ 15:58:52 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24160647
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef ozzyat105 het volgende:
ik bedoel zonder vaste baan (neem ik aan)en toch zo'n 3000 (schat ik)euro per jaar tbv reizen
Ik heb wél een vaste baan. Nu is het geld geen probleem meer, maar de tijd.
Hiervoor reisde ik ook wel veel en dan was het gewoon zuinig leven. Ik heb (nog steeds) een heel goedkoop, klein (dus weinig spullen) huis, geen auto. Ik ga niet vaak uit eten (kook liever voor vrienden thuis) en koop (ok, kķcht ) niet veel kleding. Dan kun je de rest allemaal aan reizen besteden.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:59:34 #12
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24160660
Triest, ben niet op vakantie geweest.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  FOK!fossiel donderdag 23 december 2004 @ 15:59:35 #13
8443 cptmarco
it's captain...
pi_24160661
2004 was een goed jaar.... Heb een "droomreisje" kunnen maken naar Syrie en Jordanie..... Erg mooi en indrukwekkend
  donderdag 23 december 2004 @ 16:00:56 #14
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24160689
quote:
Dan moet je bij de overheid gaan werken als beleidsmedewerker ofzo.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 23 december 2004 @ 16:03:05 #15
104963 ETA
European Travel Author
pi_24160731
Mijn reizen heb ik via studievereniging en studenten vereniging gedaan. Gewoon goede motivatierieven schrijven zodat je steeds wordt uitgekozen voor deze reizen . De reizen zijn meestal zwaar gesponsord of krijgen een bak subsidie mee van de EU.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 23 december 2004 @ 16:03:35 #16
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_24160745
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik heb wél een vaste baan. Nu is het geld geen probleem meer, maar de tijd.
Hiervoor reisde ik ook wel veel en dan was het gewoon zuinig leven. Ik heb (nog steeds) een heel goedkoop, klein (dus weinig spullen) huis, geen auto. Ik ga niet vaak uit eten (kook liever voor vrienden thuis) en koop (ok, kķcht ) niet veel kleding. Dan kun je de rest allemaal aan reizen besteden.
Ik heb ook een vaste baan en helaas maar 38 vakantiedagen per jaar
Ik heb vage plannen om in de toekomst uitsluitend werk op projectbasis te doen en dan proberen 8 maanden werken en 4 maanden reizen ik weet alleen niet of dit haalbaar is

Hoe zuinig leefde jij dan? Kwam je rond van een uitkering? en hield je van 800 euro netto nog wat over?
  donderdag 23 december 2004 @ 16:05:42 #17
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_24160777
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan moet je bij de overheid gaan werken als beleidsmedewerker ofzo.
dan heb je toch ook beperkt aantal dagen?
  donderdag 23 december 2004 @ 16:13:36 #18
94688 EagleJ
United will stand!
pi_24160905
ik heb een supergoed vakantiejaar gehad:

februari/maart: 16 dagen Florida (individueel)
april/mei: 22 dagen Libië (groepsreis)
juli/augustus: 22 dagen Ontario (Canada) en Michigan (USA) (en nog gezeur bij binnenkomst van Amerika gehad vanwege het Libië-stempel in m'n paspoort)

verder nog een kort tripje naar Ierland gemaakt (november)

met andere woorden: ik had qua reizen niet te klagen in 2004!

en voor 2005 ben ik me op diverse bestemmingen aan het oriënteren...
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_24160911
Ben in januari, maart, augustus en oktober naar Maine geweest (wonen mijn vader en zusjes, dus meer familiebezoek lol), en in augustus 2 weken naar Gran Canaria
pi_24160982
In maart um, uh
Eind april een weekend naar brussel
Net terug van een weekend maastricht

Belachelijk weinig dus
Volgend jaar minder geld uit geven en meer op vakantie gaan.
Vriendje heeft nu ook een inkomen, dat scheelt
  donderdag 23 december 2004 @ 16:18:51 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24160991
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:03 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik heb ook een vaste baan en helaas maar 38 vakantiedagen per jaar
Máár?!?!? *proest*
Ik heb er 26!

Maargoed, ik kan mijn tijd flexibel indelen, dus ik kan ook dagen opsparen, als ik dat wil!
quote:
Hoe zuinig leefde jij dan? Kwam je rond van een uitkering? en hield je van 800 euro netto nog wat over?
Beetje moeilijk te zeggen. Tijdens mijn studententijd heb ik twee jaar gespaard voor een reis van 8 maanden en toen nog wat bijgeleend.
Na mijn studie, op mijn financiële dieptepunt werkte ik in de horeca, waar ik iets van 750 euro van overhield. Zelfs toen ben ik nog 3,5 week naar Peru en Ecuador geweest (maar dat was geen vetpot ).
  donderdag 23 december 2004 @ 16:38:20 #22
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_24161324
Maart: Denemarken, o.a Kopenhagen
Mei: Warschau en Krakow
Juli: Alanya Turkije

super vet alle drie
.
pi_24161859
Lekker.
3 Maanden Amerika. Was stage maar eigenlijk vakantie.
pi_24162057
Parijs in het voorjaar

Oostenrijk, Italië, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina in de zomer

Keulen vorige week vrijdag

Volgende week Winterberg, Duitsland

Goed jaar dus !!
pi_24162235
Perfekt jaar.
De hoofdreis was een fiets/treinreis van 2 maanden door Rusland (zie apart topic)
Dan nog een dag of 10 in Baskenland, een weekje in Frankrijk, weekje Beieren en nog wat kort spul tussendoor. Ik ben weinig thuisgeweest
Hoe me dat lukt? Gewoon werken bij de post, ATV niet laten inroosteren, veel overuren draaien, deel van de overuren opsparen en dan eens in de paar jaar een langere periode weg.
pi_24163372
quote:
mensen kennen op de juiste plaatsen
anders zou het niet te betalen zijn, in de zomer al minimaal 800 euro per ticket (naar amerika)
dus ik heb gewoon het geluk dat ik de juiste mensen ken.
En ook ouders die af en toe beetje steun geven want met die prijzen ;lukte het me nog steeds niet als een arme student
pi_24164784
Top als het om de zomer gaat, 2 weken kreta en 2 weken dominicaanse republiek. Kreta was mijn eerste echte vakantie met mijn vriendje, dus geweldig!

Minder omdat ik de wintersport heb moeten missen. Gelukkig ga ik 1 januari as. weer...
pi_24164944
Ik ben in juni lekker een weekje naar Zwitserland geweest. Is eigenlijk altijd een leuke vakantie. Een beetje wandelen en van de mooie uitzichten genieten.

In augustus heb ik nog een weekje door de Ardennen geslentert. Ook leuk maar toch geheel anders. Het hoogtepunt maar gelijk ook het dieptepunt was toch wel zonder eten in een dorp aan komen wandelen en er dan achter komen dat er niet meer zit dan een bakker die al dicht is. Gelukkig heeft de eigenaar van de camping ons, en een aantal andere gasten, van een warme maaltijd voorzien. Ze hadden het er nog druk mee aangezien zij al met 9 personen waren en alles werd bereid in hun eigen caravan

In september ben ik naar Los Angeles en Las Vegas geweest. Dit was gewoon super! Toppunt hier was de basball wedstrijd tussen de Dodgers en de Cardinals, dat is echt een uitje voor die amerikanen en het was alleen al leuk om mensen te kijken.

En ozzyat105: Je hebt 38 dagen! Lijkt mij meer dan gemiddeld. Ik heb er tenminste maar 27 in een jaar.
pi_24165256
mijn jaar zag er tot nu toe ook nie echt spectaculeer uit. in het voorjaar een weekje naar turkije geweest. maar morgen ga ik naar Nieuw Zeeland en over 4 weken naar Frans Polynesie!!!
dus al met al komt het toch wel weer goed met mij
  donderdag 23 december 2004 @ 21:15:10 #30
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_24166557
Bijjzonder goed:

In mei naar de GP van Monaco (veruit het meest fantastisch)
In augustus een weekje naar Spanje
En morgen acht dagen naar Sankt Anton (Oostenrijk)
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 09:01:41 #31
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24174471
Bijzonder sneu.

In mei een weekendje Parijs om een vriend op te zoeken.
In juni een weekje Provence met de gehele familie.
In oktober een weekendje Rome met collega's.

2005 wordt wel weer een goed jaar.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24174721
van dit jaar geen vakantie naar het buitenland gemaakt-- maar volgend jaar ga ik naar Europa
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_24175115
Redelijk standaard vakantiejaar:

februari: wintersport naar Italië
april: weekendje Luxemburg
juli: weekendje wandelen in Ardennen
september: week bijbruinen in Kroatië, daarna week bergwandelen in Oostenrijk
december: weekendje centreparcs

2005 zal er grotendeels hetzelfde uitzien. 26 februari gaat het weer richting Italië voor de wintersport.

Financiering: volledige baan
Zu hause ist alles besser
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 10:34:55 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24175684
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:24 schreef LOCALMOTION het volgende:
van dit jaar geen vakantie naar het buitenland gemaakt-- maar volgend jaar ga ik naar Europa
waar zit je nu dan?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  ESF Reporter vrijdag 24 december 2004 @ 11:06:25 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_24176274
Kort maar krachtig. Ik had in September een 2-weekse reis naar New York en New Orleans geboekt, en tijdens ons verblijf in New York kreeg New Orleans 't aan de stok met hurricane Ivan en konden we er niet naartoe. Hebben toen 5 dagen extra NY geboekt en uiteindelijk 11 dagen daar gezeten. Was erg leuk, goed weer, afgesproken met vriendinnen die er in de buurt wonen, 4 Broadway shows gezien en nog een dijk celebrities. Oh ja, en de toerist uitgehangen natuurlijk. Vrijheidsbeeld, ESB, Brooklyn Bridge etc.

Volgend jaar willen we toch echt naar 't Westen van de VS. Staat al jaren op de planning maar het komt er nooit van.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:02:53 #36
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_24177437
Het hele voorjaar druk geweest met verbouwing en andere belangrijke zaken.

In het najaar een maandje in Zuidelijk Afrika gezeten, echt top. Wat het volgend jaar gaat worden is nog onbekend, maar ver warm en onvergetelijk gaat het wederom worden.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:44:21 #37
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24181713
Hmm zeer matig vakantie-jaar geweest wegens opzetten eigen bedrijf naast mijn huidige baan:

weekje skieën in februari.
paar dagen München voor werk
paar dagen Andorra/Barcelona voor werk
paar dagen Londen voor werk

Volgend jaar hoop ik (eindelijk) mijn Midden-Oosten/Azië-reis te maken!

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:46:36 #38
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_24181745
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef Litman het volgende:
Hmm zeer matig vakantie-jaar geweest wegens opzetten eigen bedrijf naast mijn huidige baan:

weekje skieën in februari.
paar dagen München voor werk
paar dagen Andorra/Barcelona voor werk
paar dagen Londen voor werk

Volgend jaar hoop ik (eindelijk) mijn Midden-Oosten/Azië-reis te maken!

Is het niet leuk om voor je werk naar deze landen te gaan of om andere reden matig?
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:07:42 #39
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24182116
Geen echte vakantie gehad, alleen af en toe een dagje vrij.
Maar omdat ik pas ruim een jaar in Taiwan woon is er nog veel te ontdekken, zelfs in de directe omgeving van Taipei. In het weekend maak ik vaak mooie fietstochtjes in de bergen, dus toch een beetje vakantie
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24182246
Ik ben niet op vakantie geweest dit jaar. 2005 gaat beter worden.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24184040
Leuk topic, kan ik meteen m'n eerste versie nieuwjaarskaart posten:

Al met al 4878km gevlogen voor nog geen 6 eurocent per kilometer, ruim 1500 kilometer in het buitenland in de trein gezeten en een paar honderd kilometer met de auto afgelegd.
Totaal reiskosten waren dit jaar minder dan 500 euro en aan hostelkosten heb ik in totaal 100 euro besteed (5 nachten hostel) voor de rest bij vrienden geslapen. in totaal ben ik ongeveer 22 nachten in het buitenland geweest.

Geen topjaar met reisjes dit jaar, veel tijd, maar weinig geld zorgt al snel voor niet al te lange reizen en ook nog eens naar plekken waar ik al meerdere malen geweest was.
Maar ik mag niet klagen; ik ben voor het eerst in Zweden, Polen en Ierland geweest, voor de derde keer na lange tijd in London en ook voor het eerst in Rome...

Hoogtepunt: Malmö (architectuur), Dublin (sfeer + mooi weer) en Rome (alles)
Dieptepunt: geen geld voor congres/rondreis Oost-Europa deze zomer...

En voor volgend jaar staat ook weer een nieuwe stad voor mij gepland: Athene

[ Bericht 5% gewijzigd door DutchTrain op 24-12-2004 17:47:21 ]
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:37:55 #42
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_24186662
Juli snel een weekend naar Antwerpen geweest. Lekkere stad waar je heerlijk kan rond slenteren. Heerlijk om ff tot rust te komen.
En in september - oktober 2 weken rond geweest in Engeland. London, York, Liverpool, Manchester, Oxford. Leuk land, maar fout eten.

Heel heel misschien volgende week nog ff snel naar Brussel.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_24186678
Helaas ben ik niet op vakantie geweest maar hoop dat aankomend jaar meer dan goed te maken.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24186908
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
Leuk topic, kan ik meteen m'n eerste versie nieuwjaarskaart posten:

[afbeelding]

Al met al 4878km gevlogen voor nog geen 6 eurocent per kilometer, ruim 1500 kilometer in het buitenland in de trein gezeten en een paar honderd kilometer met de auto afgelegd.
Totaal reiskosten waren dit jaar minder dan 500 euro en aan hostelkosten heb ik in totaal 100 euro besteed (5 nachten hostel) voor de rest bij vrienden geslapen. in totaal ben ik ongeveer 22 nachten in het buitenland geweest.

Geen topjaar met reisjes dit jaar, veel tijd, maar weinig geld zorgt al snel voor niet al te lange reizen en ook nog eens naar plekken waar ik al meerdere malen geweest was.
Maar ik mag niet klagen; ik ben voor het eerst in Zweden, Polen en Ierland geweest, voor de derde keer na lange tijd in London en ook voor het eerst in Rome...

Hoogtepunt: Malmö (architectuur), Dublin (sfeer + mooi weer) en Rome (alles)
Dieptepunt: geen geld voor congres/rondreis Oost-Europa deze zomer...

En voor volgend jaar staat ook weer een nieuwe stad voor mij gepland: Athene
Mooi nieuwsjaarkaartje! Leuk idee
pi_24192091
ben dit jaar alleen in Spanje geweest.
Calella, leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Maar zou er niet nog een keer heen gaan
Baby make your move !!!
pi_24199712
2004 was voor ons een prima jaar met een mooie citytrip naar Barcelona in het voorjaar en een 3-weekse rondreis in Zuid-Afrika in het najaar.

Het mag natuurlijk altijd iets meer zijn, dus kijken we alvast uit naar 2005 waar we momenteel aan een reis denken naar Chili of Argentinië en een voorjaarsuitstapje naar Istanbul of een Spaanse citytrip
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:15:19 #47
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_24199876
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... het was weer een zwaar jaar.
Eerst in februari een weekendje naar Drenthe met vrienden. Hunnebedden kijken en de martinitoren beklimmen.
Kan het natuurlijk niet nalaten om hier even commentaar op te leveren Mag dan wel drie stappen van de grens zijn,. de martinitoren staat toch echt in Groningen.

Mijn vakantiejaar was op zich best ok. Begon dit jaar in Marokko, vreemde gewaarwording om daar met kerst te zijn. Prachtig land. In de zomer wezen wandelen in Wales. Viel zwaar, dat wandelen met babage, maar wel overleefd. Mooie dingen gezien. En nu eindigt het jaar in Rome. Zag vanochtend allerlei mensen met parapluus bij de paus staan, maar hoop toch op wat lekker weer.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_24199919
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:15 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Kan het natuurlijk niet nalaten om hier even commentaar op te leveren Mag dan wel drie stappen van de grens zijn,. de martinitoren staat toch echt in Groningen.
Jaha!! Dat weet ik ook wel!
Maar ter compensatie heb ik de reisjes voor mn werk naar Heerlen en Wenen niet genoemd.

Veel plezier in Rome Dago. En je weet dat je vlakbij de Trevi Fontein overheerlijke ijsjes kunt halen toch?? Het zaakje heet Blue Ice ofzo.
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:30:21 #49
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_24200130
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:18 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jaha!! Dat weet ik ook wel!
Maar ter compensatie heb ik de reisjes voor mn werk naar Heerlen en Wenen niet genoemd.

Veel plezier in Rome Dago. En je weet dat je vlakbij de Trevi Fontein overheerlijke ijsjes kunt halen toch?? Het zaakje heet Blue Ice ofzo.
Als ik het onthoud en het is het weer ervoor...
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_24200168
2004 was een mooi en leuk vakantie jaar

We zijn 12 dagen naar Schotland geweest, en dat was echt prachtig
daarna zijn we ook nog naar Lacanau geweest in Frankrijk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: