Ik heb wél een vaste baan. Nu is het geld geen probleem meer, maar de tijd.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef ozzyat105 het volgende:
ik zou ook wel zoveel willen reizen
mag ik vragen hoe jullie dat doen?
ik bedoel zonder vaste baan (neem ik aan)en toch zo'n 3000 (schat ik)euro per jaar tbv reizen
Dan moet je bij de overheid gaan werken als beleidsmedewerker ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef ozzyat105 het volgende:
ik bedoel zonder vaste baan (neem ik aan)en toch zo'n 3000 (schat ik)euro per jaar tbv reizen
Ik heb ook een vaste baan en helaas maar 38 vakantiedagen per jaarquote:Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb wél een vaste baan. Nu is het geld geen probleem meer, maar de tijd.![]()
Hiervoor reisde ik ook wel veel en dan was het gewoon zuinig leven. Ik heb (nog steeds) een heel goedkoop, klein (dus weinig spullen) huis, geen auto. Ik ga niet vaak uit eten (kook liever voor vrienden thuis) en koop (ok, kķcht) niet veel kleding. Dan kun je de rest allemaal aan reizen besteden.
dan heb je toch ook beperkt aantal dagen?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan moet je bij de overheid gaan werken als beleidsmedewerker ofzo.
Máár?!?!?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:03 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik heb ook een vaste baan en helaas maar 38 vakantiedagen per jaar
Beetje moeilijk te zeggen. Tijdens mijn studententijd heb ik twee jaar gespaard voor een reis van 8 maanden en toen nog wat bijgeleend.quote:Hoe zuinig leefde jij dan? Kwam je rond van een uitkering? en hield je van 800 euro netto nog wat over?
mensen kennen op de juiste plaatsenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef ozzyat105 het volgende:
waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:24 schreef LOCALMOTION het volgende:
van dit jaar geen vakantie naar het buitenland gemaakt-- maar volgend jaar ga ik naar Europa
Is het niet leuk om voor je werk naar deze landen te gaan of om andere reden matig?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef Litman het volgende:
Hmm zeer matig vakantie-jaar geweest wegens opzetten eigen bedrijf naast mijn huidige baan:
weekje skieën in februari.
paar dagen München voor werk
paar dagen Andorra/Barcelona voor werk
paar dagen Londen voor werk
Volgend jaar hoop ik (eindelijk) mijn Midden-Oosten/Azië-reis te maken!
Mooi nieuwsjaarkaartje! Leuk ideequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
Leuk topic, kan ik meteen m'n eerste versie nieuwjaarskaart posten:
[afbeelding]
Al met al 4878km gevlogen voor nog geen 6 eurocent per kilometer, ruim 1500 kilometer in het buitenland in de trein gezeten en een paar honderd kilometer met de auto afgelegd.
Totaal reiskosten waren dit jaar minder dan 500 euro en aan hostelkosten heb ik in totaal 100 euro besteed (5 nachten hostel) voor de rest bij vrienden geslapen. in totaal ben ik ongeveer 22 nachten in het buitenland geweest.
Geen topjaar met reisjes dit jaar, veel tijd, maar weinig geld zorgt al snel voor niet al te lange reizen en ook nog eens naar plekken waar ik al meerdere malen geweest was.
Maar ik mag niet klagen; ik ben voor het eerst in Zweden, Polen en Ierland geweest, voor de derde keer na lange tijd in London en ook voor het eerst in Rome...
Hoogtepunt: Malmö (architectuur), Dublin (sfeer + mooi weer) en Rome (alles)
Dieptepunt: geen geld voor congres/rondreis Oost-Europa deze zomer...
En voor volgend jaar staat ook weer een nieuwe stad voor mij gepland: Athene
Kan het natuurlijk niet nalaten om hier even commentaar op te leverenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... het was weer een zwaar jaar.
Eerst in februari een weekendje naar Drenthe met vrienden. Hunnebedden kijken en de martinitoren beklimmen.
Jaha!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:15 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Kan het natuurlijk niet nalaten om hier even commentaar op te leverenMag dan wel drie stappen van de grens zijn,. de martinitoren staat toch echt in Groningen.
Als ik het onthoud en het is het weer ervoor...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jaha!!Dat weet ik ook wel!
Maar ter compensatie heb ik de reisjes voor mn werk naar Heerlen en Wenen niet genoemd.
Veel plezier in Rome Dago. En je weet dat je vlakbij de Trevi Fontein overheerlijke ijsjes kunt halen toch??Het zaakje heet Blue Ice ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |