en hoe bedoel je deze...als in "ze schrikken zich dood en hebben een trauma voor de rest van hun leven" of "ze worden helemaal wild en willen ze allemaal hebben!!!"quote:Op donderdag 23 december 2004 14:37 schreef buzzer het volgende:
Laat mijn kinderen dit maar niet zien.......
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, DIT is pas een uglydoll:
[afbeelding]
Van http://fussymonkeytoys.com
Die is dan nog wel cool jaquote:Op donderdag 23 december 2004 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
OP de site www.uglydolls.com staan er negen in plaats van zeven. Ik wil OX!!!
[afbeelding]
10 euro voor een sleutelhanger is nogal ja...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Moonah het volgende:
Zoveelste commerciële hype.
En dúúr dat ze zijn.
Ik ook, volgens mij wel meer mensen, maar ja. Dat zeg je niet zomaar hè... "Zo, das een lelijkerdje wat je daar hebt uitgepoept!"quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind baby's altijd vrij lelijk eigenlijk...
Je hoeft niet mooi te zijn, als je maar geld hebt? Een andere statement zie ik er niet in hoor.quote:Het is juist een soort statement tegen de barbie maatschappij. Je hoeft niet perse mooi te zijn om gewild te zijn, daar gaat het om.
Kijk, je geeft wel 30 euro uit aan de "mooie" barbie...da's toch hetzelfde!! Je zegt het nu gewoon precies...je geeft wel geld uit aan iets moois en niet aan iets "lelijks". En dat is nou juist het statement!! Ze willen laten zien dat je niet alleen mooi hoeft te zijn...ook lelijke knuffels kunnen leuk zijn. En ze zijn leuk!!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:23 schreef ch0c0 het volgende:
Fuck, die lelijke troep kan ik zelf in een uurtje in elkaar zetten.
30 euro voor zo'n gedrocht
[..]
Ze zijn "lief" omdat ze er lelijk uitzien, daarom worden ze schattig. Een soort medelijden krijg je, dat is gelijk de kracht waardoor dit een rage gaat worden...quote:Op maandag 3 januari 2005 15:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kijk, je geeft wel 30 euro uit aan de "mooie" barbie...da's toch hetzelfde!! Je zegt het nu gewoon precies...je geeft wel geld uit aan iets moois en niet aan iets "lelijks". En dat is nou juist het statement!! Ze willen laten zien dat je niet alleen mooi hoeft te zijn...ook lelijke knuffels kunnen leuk zijn. En ze zijn leuk!!![]()
Voor een kind maakt het niet uit of het mooi is of niet...als het maar knuffeltEn ik denk dat je je kind dan beter een uglydoll kan geven dan een barbie...barbie is nogal hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |