bling blingquote:Op donderdag 23 december 2004 22:27 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Staat gelijk aan ¤ 55.000,= voor het bedrijf wat die dingen levert
niet, dat noemt men kudde gedragquote:Op donderdag 23 december 2004 22:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en hoe weten ze dat alle 55.000 respecht hebben voor andere?
zoals bij allesquote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
niet, dat noemt men kudde gedrag
hoe lang wilde jij nog wakker blijven? want dan blijf ik ook nog wel evenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals bij alles
krijgen we deze vandaag nog voil???
als t aan mij ligt welquote:Op donderdag 23 december 2004 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals bij alles
krijgen we deze vandaag nog voil???
les overslaan en kerstlunchenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:40 schreef SHERMAN het volgende:
dilemma
zal ik morgen thuis blijven of niet? heb maar 2 uurtjes les en daarna kerst lunchik mag thuis blijven van mijn ouders maar aan de andere kant wil ik nog wel even wat mensen gedag zeggen enzo
ik ga gewoon en ik zie wel hoe lang ik blijfquote:
Ik ga ook!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:13 schreef SHERMAN het volgende:
nou het lijkt er op dat er niemand meer is
dan ga ik ook maar he
ow nog wel eff maar moet een kerstboom helpen opzettenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hoe lang wilde jij nog wakker blijven? want dan blijf ik ook nog wel even
naaahhh flauw...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:13 schreef SHERMAN het volgende:
nou het lijkt er op dat er niemand meer is
dan ga ik ook maar he
fine with me...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:34 schreef QuietGuy het volgende:
ik krijg 'm niet vol maar wel op slot?
Waarom wordt ik altijd voor onvolwassen puber uitgemaakt als ik die stelling poneerquote:Op donderdag 23 december 2004 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
Beetje schelden tegen iedereen
Maar zwaai posts zijn in elk geval dom!
Sommigen zetten 5 zwaai posts per uur (nee ik noem geen namen)quote:En ik kan het weten zet er minimaal 5 per week
* mschol gaat mee doen:quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom wordt ik altijd voor onvolwassen puber uitgemaakt als ik die stelling poneer
[..]
Sommigen zetten 5 zwaai posts per uur (nee ik noem geen namen)
Als je ooit nog stage wil lopen op een bio-informatics lab in Floridaquote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of chemie of biologisch/medisch labo
edit: et toi?
Ja, laten we deze nog even vol spammen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:25 schreef mschol het volgende:
maar volgens mij moeten we een leuke TT voor deel 48 verzinnen...
Heb je al een idee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:25 schreef mschol het volgende:
maar volgens mij moeten we een leuke TT voor deel 48 verzinnen...
[inkopper]quote:Op donderdag 23 december 2004 23:34 schreef QuietGuy het volgende:
ik krijg 'm niet vol maar wel op slot?
ben je er nog?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hoe lang wilde jij nog wakker blijven? want dan blijf ik ook nog wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |