Ja, wij hebben de hele week vrij gekregen (iedereen moet 1 dag doen) dus ik heb eingelijk niks te klagenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste normale mensen moeten volgende week werken. Maar ja, die komen niet op Fok!![]()
Wat jij wil...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
Het is dat ik in Klaagbank niet mag klagen over kut users
Anders had ik het ff volgespamd
Toch wel ironisch dat jij gaat ergens gaat werken waar je niet voor hoeft te lerenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leren, voor wat? Belgen werken toch niet![]()
Yup..quote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste normale mensen moeten volgende week werken.
Er zit verschil tussen bij-baantje en echt werk...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel ironisch dat jij gaat ergens gaat werken waar je niet voor hoeft te leren![]()
Ik moet maandag gewoon werken hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste normale mensen moeten volgende week werken. Maar ja, die komen niet op Fok!![]()
Maak van je hart geen moordkuil en spui hier je ongenoegen. Als het niet bevalt kan QG het altijd weghalenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
Het is dat ik in Klaagbank niet mag klagen over kut users
Anders had ik het ff volgespamd
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #13quote:Op donderdag 23 december 2004 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil en spui hier je ongenoegen. Als het niet bevalt kan QG het altijd weghalen
Slijmen bij Troel werkte niet meer, daarom is Qea nu het nieuwe slachtoffer gewordenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #13
Rene en Qwea hebben eigen SC![]()
ja naar lillequote:
Jaquote:Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is snel. Lille was het toch?
Dat ken je lopen in een uurtjequote:Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is snel. Lille was het toch?
das toch alleen maar goed ??quote:Op donderdag 23 december 2004 15:50 schreef Troel het volgende:
devvie
Ik had vandaag een heel leuk pakje bij de post!
Je had het trouwens wel goed dichtgeplakt
ik kreeg het niet open zonder bruut geweldquote:
Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:50 schreef Troel het volgende:
Ik had vandaag een heel leuk pakje bij de post!
Die paar stukjes tape?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
ik kreeg het niet open zonder bruut geweld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |