fine with me...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:34 schreef QuietGuy het volgende:
ik krijg 'm niet vol maar wel op slot?
Waarom wordt ik altijd voor onvolwassen puber uitgemaakt als ik die stelling poneerquote:Op donderdag 23 december 2004 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
Beetje schelden tegen iedereen
Maar zwaai posts zijn in elk geval dom!
Sommigen zetten 5 zwaai posts per uur (nee ik noem geen namen)quote:En ik kan het weten zet er minimaal 5 per week
* mschol gaat mee doen:quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom wordt ik altijd voor onvolwassen puber uitgemaakt als ik die stelling poneer
[..]
Sommigen zetten 5 zwaai posts per uur (nee ik noem geen namen)
Als je ooit nog stage wil lopen op een bio-informatics lab in Floridaquote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of chemie of biologisch/medisch labo
edit: et toi?
Ja, laten we deze nog even vol spammen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:25 schreef mschol het volgende:
maar volgens mij moeten we een leuke TT voor deel 48 verzinnen...
Heb je al een idee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:25 schreef mschol het volgende:
maar volgens mij moeten we een leuke TT voor deel 48 verzinnen...
[inkopper]quote:Op donderdag 23 december 2004 23:34 schreef QuietGuy het volgende:
ik krijg 'm niet vol maar wel op slot?
ben je er nog?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hoe lang wilde jij nog wakker blijven? want dan blijf ik ook nog wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |