ja dag..... geen zin in.....quote:Op donderdag 23 december 2004 13:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik dacht je verzint wel een originelere titel
over GTA:SAquote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef 2609 het volgende:
Je hebt hem uitgespeeld kan je hem dan nog wel een keer overnieuw spelen?? of kan je hem niet terugspoelen?
terugspoelenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:47 schreef kepler het volgende:
[..]
over GTA:SA
ow jah, verslag is opgeslagen![]()
terugspoelen, hoe kom je eropquote:
Lijkt mijn oma welquote:Op donderdag 23 december 2004 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
terugspoelen, hoe kom je eropwacht maar, totdat het wordvirus jou ooit te pakken krijgt....
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lijkt mijn oma weldie belde me op dat haar cd speler het niet meer deed..... ik er naartoe.... zegt ze.... het was afgelopen dus ik draaide de cd om, maar op de andere kant doet ie het niet
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lijkt mijn oma weldie belde me op dat haar cd speler het niet meer deed..... ik er naartoe.... zegt ze.... het was afgelopen dus ik draaide de cd om, maar op de andere kant doet ie het niet
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Serieus.... die familie van mij.....quote:
Zijn ze nog niet zo lang geleden gemigreerd dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Serieus.... die familie van mij.....
Allang Gijsquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet zo lang geleden gemigreerd dan?
IT- nerdquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet zo lang geleden gemigreerd dan?
Het is toch migreren als mensen het land in komen?quote:
dat is immigrerenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is toch migreren als mensen het land in komen?
En Emigreren als ze naar andere land gaan?
guntquote:Op donderdag 23 december 2004 14:27 schreef mr_Brown het volgende:
IK HEB GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ZIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR![]()
dat is lekkerquote:Op donderdag 23 december 2004 14:46 schreef kepler het volgende:
[..]
kwam er net achter dat ik het verslag ook 7 januari mag inleveren ipv morgen. Ben dus maar naar huis gegaan
nou, heb ik helemaal voor niks lopen stressen vandaagquote:
hoef je in je vakantie wel minder te doen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, heb ik helemaal voor niks lopen stressen vandaag![]()
maar is wel lekker jah
hè lekker......quote:Twee jaar cel voor bedreiger Verdonk
Uitgegeven: 23 december 2004 13:37
Laatst gewijzigd: 23 december 2004 13:46
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft de 22-jarige R.E. donderdag veroordeeld tot twee jaar cel, waarvan acht maanden voorwaardelijk, voor het bedreigen van minister Verdonk (Vreemdelingenbeleid en Integratie).
In juni zei hij in een telefoontje aan RTV Noord-Holland (RTVNH) dat Verdonk binnen twee weken moest terugkomen op haar integratiebeleid, anders zou zij daarvan de gevolgen merken. Hij refereerde daarbij aan de moord op Pim Fortuyn.
Het Openbaar Ministerie had drie jaar gevangenisstraf geëist, waarvan een jaar voorwaardelijk. Volgens de rechtbank was de bedreiging van E. een aanval op het hele kabinet en de Nederlandse samenleving. Door de actie van E. bestaat de kans dat Verdonk en de regering niet meer vrij en onbelemmerd hun plicht kunnen vervullen, oordeelde de rechter.
dat snap ik echt niet hoor...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hè lekker......dit is een beginnetje
nu de rest keihard aanpakken
ja, dat snap ik ook niet, wat dat betreft hebben we echt een fucked up rechtssysteem hierquote:Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet hoor...
iemand die Verdonk een dreigbrief stuurt krijgt 8 maanden celstraf
en 6 jongens die een meisje van 14 verkrachten en bijna doodslaan krijgen meestal minder (of worden zelfs vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs....)
ik vind bedreigen niet eens zo heel erg. Het moet inderdaad wel bestraft worden, maar 8 maanden zitten voor een (misschien wel impulsief) telefoontjequote:Op donderdag 23 december 2004 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet, wat dat betreft hebben we echt een fucked up rechtssysteem hier... ben ook ook benieuwd wat die kut Murat krijgt van het hof!! ik hoop dat ze hem als meerderjarig lekker laten zitten.
Maar aan de andere kant is dit wel een signaal vanuit justitie dat je niet zomaar meer lukraak iemand kan bedreigen en dat vind ik wel top
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:50 schreef mr_Brown het volgende:
Deze vent zouden ze ook moeten opzoeken en castreren
http://www.makeacountdown.com/?id=3929
Oh ok.. ja heb ook niet zoveel ervaring met immigratieburau's natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is immigreren![]()
migreren is verhuizen binnen hetzelfde land....![]()
neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |