ja dag..... geen zin in.....quote:Op donderdag 23 december 2004 13:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik dacht je verzint wel een originelere titel
over GTA:SAquote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef 2609 het volgende:
Je hebt hem uitgespeeld kan je hem dan nog wel een keer overnieuw spelen?? of kan je hem niet terugspoelen?
terugspoelenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:47 schreef kepler het volgende:
[..]
over GTA:SA
ow jah, verslag is opgeslagen![]()
terugspoelen, hoe kom je eropquote:
Lijkt mijn oma welquote:Op donderdag 23 december 2004 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
terugspoelen, hoe kom je eropwacht maar, totdat het wordvirus jou ooit te pakken krijgt....
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lijkt mijn oma weldie belde me op dat haar cd speler het niet meer deed..... ik er naartoe.... zegt ze.... het was afgelopen dus ik draaide de cd om, maar op de andere kant doet ie het niet
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lijkt mijn oma weldie belde me op dat haar cd speler het niet meer deed..... ik er naartoe.... zegt ze.... het was afgelopen dus ik draaide de cd om, maar op de andere kant doet ie het niet
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Serieus.... die familie van mij.....quote:
Zijn ze nog niet zo lang geleden gemigreerd dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Serieus.... die familie van mij.....
Allang Gijsquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet zo lang geleden gemigreerd dan?
IT- nerdquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet zo lang geleden gemigreerd dan?
Het is toch migreren als mensen het land in komen?quote:
dat is immigrerenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is toch migreren als mensen het land in komen?
En Emigreren als ze naar andere land gaan?
guntquote:Op donderdag 23 december 2004 14:27 schreef mr_Brown het volgende:
IK HEB GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ZIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR![]()
dat is lekkerquote:Op donderdag 23 december 2004 14:46 schreef kepler het volgende:
[..]
kwam er net achter dat ik het verslag ook 7 januari mag inleveren ipv morgen. Ben dus maar naar huis gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |