abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24319000
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

yvonne is geen mod!
Oei, oei, administrator natuurlijk. Maar mijn favoriet voor het jaar 2004 blijft zij wel...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24319104
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

yvonne is geen mod!
jawel hoor, van C&H
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:40:21 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24319144
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

jawel hoor, van C&H
Dat heeft ze dan wel heel stikum gedaan.
pi_24320455
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Maar dat zou ook moeilijk vast te houden zijn aangezien die user die verwijst dat die "visioenen" gewoon epileptische aanvallen bij het "reli"/slaapkwab zijn zelf niet zegt dat zijn visies/posts door God ingegeven visioenen zijn.
Als je mijn reactie rechtstreeks op je zelf betrekt dan kan ik een deel met je meegaan. Mijn reactie was echter niet op jouw postgedrag toegespitst. Wat ik bedoelde te zeggen is ook nog iets anders en wel: Dat sommige users die hun bewondering voor de denkbeelden van een groot denker uitspreken, op hun beurt niet met de levenswandel van zo'n denker mogen worden geassocieerd - dus als ik iemand als Nietzsche opvoer - die naar het schijnt aan de gevolgen van een langdurige syfilisaandoening is gestorven - dan geeft het geen pas mij als syfilislijder te kapittelen.
quote:

Verder is de term "profeet Mohammed" ook kwetsend voor mensen die geen fan zijn van een massamoordenaar, slavenhandelaar, kinderverkrachter en auteur van het haatboek de koran. Ik neem me wel voor om voortaan te schrijven over "temporaalkwab epilepsie slachtoffer Mohammed" i.p.v. "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed". En dat zelfde geld voor de stichters van het christendom, de temporaalkwab epilepsie slachtoffers Paulus en Johannes.
Ik zelf geloof niet dat de term "profeet Mohammed" noch voor gelovigen noch voor niet-gelovigen kwetsend hoeft te zijn - het hangt er maar vanaf welke persoonlijke lading je aan zulke termen toedicht. En wie ben ik om jou van je bedoelingen te willen weerhouden; maar zeg eens wat beoog je in feite met jouw niet malse kritiek op de islam in het bijzonder en de twee andere monotheïstische godsdiensten in het algemeen? In je kritiek ben je wel consequent, maar even zo consequent betoon jij je in het stelselmatig achterwege laten van alternatieven. Kritiek omwille van kritiek wordt het dan al gauw en daar wordt niemand in feite iets wijzer van.
quote:

Verder begrijp ik niet waarom bepaalde visies als "stokpaardjes" monddood gemaakt moeten worden. Dergelijke dooddoenertjes horen niet op een discussie forum.
Eerlijk gezegd begrijp ik dat ook niet! Waar lees jij dat trouwens?
quote:
alvast de beste wensen voor 2005.
In dank aanvaard...[quote]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:35:39 #105
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24321360
iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!! en tot 2005!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:11:01 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24322051
Geheel tegen mijn gewoonte om gewoontes te negeren in wil ik ook toch iedereen een prettige jaarwisseling en een leuk 2005 toewensen .;)
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:31:45 #107
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24322493
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:50 schreef lucida het volgende:
wanneer ik iemand als Nietzsche opvoer - die naar het schijnt aan de gevolgen van een langdurige syfilisaandoening is gestorven - dan geeft het geen pas mij als syfilislijder te kapittelen.
Al die discussies heb ik stuk voor stuk gemist. En als zo'n argument door je tegenpartij wordt aangevoerd heb ik wat het niveau van je discussiegenoten betreft niets gemist.
quote:
In je kritiek ben je wel consequent, maar even zo consequent betoon jij je in het stelselmatig achterwege laten van alternatieven.

Het is niet helemaal waar dat ik alternatieven achterwege laat ("God straft geen ongelovigen"). Over mijn levensvisie en waarom ik daarmee niet te koop loop binnen kort een topic, onder WFL.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:39:15 #108
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24322667
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:31 schreef Akkersloot het volgende:

Over mijn levensvisie en waarom ik daarmee niet te koop loop binnen kort een topic, onder WFL.
Cliffhanger van 2004!

Maar serieus, ik ben hier heel benieuwd naar.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:06:32 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24439246
* Alicey steelt punaise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')