Misschien juist niet, en volstaat de FAQ van TRU.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:27 schreef calvobbes het volgende:
Oeh. Extra regeltjes erbij Iteejer?
FAQ'squote:Op donderdag 23 december 2004 11:28 schreef Alicey het volgende:
en volstaat de FAQ van TRU.
Echt toegestaan hebben we het nou ook weer niet. We hebben ieders recht op vrije meningsuiting zeer serieus genomen, en gehoopt dat er enige zelfregulatie zou plaatsvinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:19 schreef Doffy het volgende:
Waarbij ik wel even wil opmerken dat de mods deze negatieve ontwikkelingen in het afgelopen jaar ook hebben toegestaan, ondanks herhaaldelijke feedback van de wél serieuze gebruikers.
Meid je bent geweldigquote:Op donderdag 23 december 2004 11:28 schreef Alicey het volgende:
Misschien juist niet, en volstaat de FAQ van TRU.
Beste KalfObbes, die faq zegt ook van zichzelf dat ie overbodig is. Omdat een ieder geacht wordt normaal te doen. Zo niet, dan pleite. As simple as thatquote:
Ik wil hier geen reltopic van maken, maar leg mij dan eens uit waarom het laatste topic van rudeonline wél gesloten werd, en de tien daarvoorgaande topics niet. Het getroll en inhoudsloze gedoe was al die tijd exact hetzelfde. Bij de eerste 1 a 2 topics had hij nog het voordeel van de twijfel, daarna allang niet meer. Waarom dan tot gisteren wachten met het slotje?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef iteejer het volgende:
Echt toegestaan hebben we het nou ook weer niet. We hebben ieders recht op vrije meningsuiting zeer serieus genomen, en gehoopt dat er enige zelfregulatie zou plaatsvinden.
Dus niet, dus dan maar zo
Het is al goed Iteejer. Door een topic als dit te openen is het voor mij wel al duidelijk dat ook jij inziet dat er wel degelijke duidelijke afspraken cq dingen duidelijk moeten worden gemaakt zijn om het e.e.a. leuk te houden voor iedereenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef iteejer het volgende:
Beste KalfObbes, die faq zegt ook van zichzelf dat ie overbodig is.
Kwestie van maatgeving: ooit wordt een punt bereikt dat het genoeg is, en er werkelijk niets meer te behalen valt. We willen het serieuze karakter van WFL behouden, maar ook het open karakter van FOK!. En daar moeten we een middenweg in vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef Doffy het volgende:
Ik wil hier geen reltopic van maken, maar leg mij dan eens uit waarom het laatste topic van rudeonline wél gesloten werd, en de tien daarvoorgaande topics niet. Het getroll en inhoudsloze gedoe was al die tijd exact hetzelfde. Bij de eerste 1 a 2 topics had hij nog het voordeel van de twijfel, daarna allang niet meer. Waarom dan tot gisteren wachten met het slotje?
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:07 schreef iteejer het volgende:
[...]
Dat kinderachtige gezeik doet ons geen van allen goed, en schrikt serieuze posters af: 'moet ik dáárin gaan posten??'.
Graag uw mening
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Tevens zijn dit nu meer de topics die ik verwacht van WFL Fok!
Vragen over geluid, en licht
Inderdaad komen rare topics regelmatig toch nog heel goed terecht. Vandaar dat ik ook zo weinig mogelijk in wil grijpen, en eventueel toch noodzakelijke ingrepen het liefst bij de bron aanpak.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:03 schreef pfaf het volgende:
Uitstekend plan Iteejer, daar ik wel de kanttekening wil plaatsen dat regelmatig onzinnige stellingen of domme topics ontaarden in erg interessante en leerzame discussie tussen users die wél weten hoe een discussies gevoerd behoort te worden. Daarom pleit ik voor het (snel) sluiten van topics van users á la Rude, mits goed duidelijk is dat de desbetreffende user met de verkeerde intenties naar dit prachtige subforum komt.
Mooi voorbeeld van topics, die toch goede terecht kwamen, zijn de eerste Leen-topics. Die best interessante dingen ( en zelfs het uitwisselen van lectures ) opleverde.
En dan met z'n allen op naar een gezellig en leerzaam 2005.![]()
Hulde voor leen iddquote:Op donderdag 23 december 2004 13:03 schreef pfaf het volgende:
Uitstekend plan Iteejer, daar ik wel de kanttekening wil plaatsen dat regelmatig onzinnige stellingen of domme topics ontaarden in erg interessante en leerzame discussie tussen users die wél weten hoe een discussies gevoerd behoort te worden. Daarom pleit ik voor het (snel) sluiten van topics van users á la Rude, mits goed duidelijk is dat de desbetreffende user met de verkeerde intenties naar dit prachtige subforum komt.
Mooi voorbeeld van topics, die toch goede terecht kwamen, zijn de eerste Leen-topics. Die best interessante dingen ( en zelfs het uitwisselen van lectures ) opleverde.
En dan met z'n allen op naar een gezellig en leerzaam 2005.![]()
Gewoon je grote bek houden. Ik heb gewoon een mening. Ik stel de islam, en christendom, ter discussie. Vooral dat eerste staat veel personen nu eenmaal niet aan.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:07 schreef iteejer het volgende:
2004 is hét jaar van het Akkerslotisme en Rudiaanisme geworden
Ik stel voor om met zijn allen te besluiten dat we dit nu wel gezien hebben. En niet wéér willen terugzien in 2005. Wat impliceert dat er wat betreft deze categorie topics zeer snel met slotjes gesmeten zal worden, en bij herhaalde 'acts of irritation' ook wat sneller te zijn met bans.
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gewoon je grote bek houden. Ik heb gewoon een mening. Ik stel de islam, en christendom, ter discussie. Vooral dat eerste staat veel personen nu eenmaal niet aan.
Maak van 2005 maar eens een jaar waarin je wel fatsoenlijk kan discussieren.
Verder vind ik het vreemd dat een mod die verklaart heeft geen enkele mening te hebben over levensbeschouwelijke topics toch zo'n uitgesproken mening kan hebben over een user die, nagenoeg uitsluitend daar, in post.
Ik heb nog even geedit in welke context het gezien moet worden.quote:
Is mijn goed recht.quote:temporaalkwabepilepsie, en andere topics van jou,
Aan Fok zijn imo geen rechten te ontlenen. Het kunnen posten is een privilege, geen recht. De Fok crew probeert het hierbij voor zoveel mogelijk mensen zo leuk mogelijk te houden. Ik refereer verder naar onze persoonlijke mail-wisseling waar ik imo gefundeerd en met duidelijke redenen heb aangegeven waar imo enige problemen ontstaan. Of het nou recht of niet is, een beetje rekening houden met anderen kan geen kwaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |