Houd nou maar op met je riedel, ja! Jij gebruikt het woord vaker dan ik!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar met kanker, zoals RQ, heeft die niks!![]()
Neem je het kankerstokje weer over?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Houd nou maar op met je riedel, ja! Jij gebruikt het woord vaker dan ik!.
Walgelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:04 schreef Monidique het volgende:
Bouterse steunde de Decembermoorden niet militair, maar wel politiek.
Sja, hij zegt het zelf.quote:
Zegt iemand die Pierre heet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef RichardQuest het volgende:
Tsja, wel jongen heet er nou Desi.
hihi.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zegt iemand die Pierre heet.
hoquote:
22% steun en dan het land regerenquote:Kiezer blieft Balkenende niet meer
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Planet.nl / Peil.nl
Gepubliceerd: donderdag 23 december 2004 @ 13:31
Icoon politiek binnenland nieuwsDe wens van premier Jan Peter Balkenende om ook een volgend kabinet te leiden blijkt maar door weinig kiezers gesteund te worden. Slechts 22 procent van de kiezers ziet een kabinet Balkenende III wel zitten, tegen 69 procent die de Nederlandse premier liever niet terug ziet keren. Dat blijkt uit een onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond.
Balkenende gaf dinsdag nog aan in te zijn voor een nieuwe termijn na 2007. "Als je onze hervormingsagenda goed wilt aanpakken, heb je een tweede periode nodig", gaf de premier aan in een vraaggesprek met RTL Nieuws. Maar zelfs bij zijn eigen achterban is de CDA-voorman niet onomstreden. 48 procent gunt Balkenende een nieuwe termijn, tegen 45 procent waarvan de eigen premier mag vertrekken.
Op de keuzevraag wie de ondervraagden het liefst als premier zien gaf 24 procent aan een voorkeur voor PvdA-leider Wouter Bos te hebben. Vijftien procent koos voor Balkenende en elf procent voor burgemeester Job Cohen van Amsterdam. VVD-minister Gerrit Zalm en burgemeester Leers (CDA) van Maastricht haalden beiden acht procent. Drie procent koos voor Ivo Opstelten, de VVD-burgemeester van Rotterdam, en twaalf procent had een voorkeur anders dan de genoemde opties. Balkenende is bezig met zijn tweede regeerperiode. Het eerste kabinet Balkenende met VVD en LPF viel echter al na enkele maanden.
Dankzij die zionist, Moszkowiczquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Monidique het volgende:
Maar Bouterse mag nog steeds vrij rondlopen, begrijp ik?
22% ziet een derde periode zitten. l e z e n.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
22% steun en dan het land regeren.
Is hij rechter tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dankzij die zionist, Moszkowicz
Ik voorzie voor 2007 een PvdA/VVD coalitiequote:Op vrijdag 24 december 2004 11:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
22% ziet een derde periode zitten. l e z e n.
Overigens neem ik De Hond niet echt serieus meer.
Neemt verder niet weg dat Balkje van mij ook mag optieften.![]()
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
22% ziet een derde periode zitten. l e z e n.
De natte droom van Bos en Dijkstal.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik voorzie voor 2007 een PvdA/VVD coalitie
Godzijdank kan dat, want anders zouden nooit impopulaire maatregelen genomen kunnen worden, uit angst het virtuele mandaat van de burger te verliezen. Behalve dat, het zijn nogal rusteloze tijden tegenwoordig, en ook de media werken daar aan mee, en dan zal men snel de leidinggevenden de schuld geven, ook al kunnen zij er bijzonder weinig aan doen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
22% steun en dan het land regeren.
Prima. Zonder Van Aartsen, Zalm en Bos dan graag.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik voorzie voor 2007 een PvdA/VVD coalitie
Dus je mag Wilders ook niet? OF ben je niet zo consequent?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij kwam vaker in opspraak.
Hij ontkent natuurlijk en zal wel proxies hebben gebruikt. Ik mag hem in ieder geval niet met zijn opruiende gelul.
Iets wat impopulair is, is niet goed voor het land. De kiezer heeft namelijk gekozen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godzijdank kan dat, want anders zouden nooit impopulaire maatregelen genomen kunnen worden, uit angst het virtuele mandaat van de burger te verliezen. Behalve dat, het zijn nogal rusteloze tijden tegenwoordig, en ook de media werken daar aan mee, en dan zal men snel de leidinggevenden de schuld geven, ook al kunnen zij er bijzonder weinig aan doen.
Is Wilders verdacht van dergelijke praktijken als dat ei Nabil?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je mag Wilders ook niet? OF ben je niet zo consequent?
Liever de lusten dan de lasten, nietwaar. Feest on!quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iets wat impopulair is, is niet goed voor het land. De kiezer heeft namelijk gekozen.
Je mag hem niet vanwege het feit dat ie bepaalde "opruiende uitspraken doet", melde je net in je post. Voor de rest is hij nergens voor veroordeeld, of ie nu ergens verdacht van is of niet. Iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is Wilders verdacht van dergelijke praktijken als dat ei Nabil?
Als het volk dat wil wel ja, democratie. Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Liever de lusten dan de lasten, nietwaar. Feest on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |