Als steuntje in de rug !quote:Op donderdag 23 december 2004 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alfred Schreuder - Om alles wat hij de afgelopen tijd heeft meegemaakt en nog steeds meemaakt..
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:26 schreef SCH het volgende:
Hoe zit het met die gozer van jullie zjroen en popo?
Ik was zijn naam kwijtquote:Op donderdag 23 december 2004 16:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef ik eens een toelichting is het weer niet goed.
abe misschien?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef ik eens een toelichting is het weer niet goed.
Dat was ie vorig seizoen ook alquote:Op donderdag 23 december 2004 19:03 schreef tong80 het volgende:
Ron Jansz - De leukste trainer van Nederland.
Maar toen was ie nog niet bij Voetbal insite geweest.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was ie vorig seizoen ook al
Het zijn mannen die zichzelf blijven. Net zoals wijquote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was ie vorig seizoen ook al
En Verbeek vind ik ook grappig maar ik zal dan één van de weinigen zijn.
Lijkt me dat Arie buiten meededinging meedoet, om nog enige spanning in deze competitie te houden. Want tja, tegen de topscorer van de 2e Bundesliga valt natuurlijk weinig in te brengen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:26 schreef SCH het volgende:
Hoe zit het met die gozer van jullie zjroen en popo?
Op Harmke Pijpers reageer je niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn mannen die zichzelf blijven. Net zoals wij
Waar is ze dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Harmke Pijpers reageer je niet.
Denk dat een hoop supporters hopen dattie nog een tijdje geblesseerd blijft !!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Ik nomineer Patrick Paauwe, vanwege het feit dat hij al een jaar lang een waardig Feyenoord-captain is.
voetbalmens geen computerquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik nomineer methodmich, zonder commentaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |