quote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Tain wordt de nieuwe duomod op GAM![]()
![]()
Toeval
Ik weet niet wat jullie met zijn 2'en hebben uitgespookt en dat wil ik niet weten ook eigenlijk...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als het pijn doet moet je aan Spek vragen of ie iets meer vaseline wil gebruiken,.
Daar kom je gauw genoeg achter, geile beer.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie met zijn 2'en hebben uitgespookt en dat wil ik niet weten ook eigenlijk...
Nou Daggla had tenminste geen vaseline nodigquote:Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef Tain het volgende:
Ik weet niet wat jullie met zijn 2'en hebben uitgespookt en dat wil ik niet weten ook eigenlijk...
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar kom je gauw genoeg achter, geile beer..
Wacht, ik lees net die post over vaseline enzo. Laat maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Daggla, was jij dan eerst Spekneks slaafje?
red mequote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Wacht, ik lees net die post over vaseline enzo. Laat maar.
Ach, als ik zo zie hoe Daggla het overleefd heeft....quote:
Dude, wtf heb je ineensquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Wacht, ik lees net die post over vaseline enzo. Laat maar.
Zal ik aan boebiedoe melden dat er een nieuw stel toegevoegd moet worden aan het lijstje of doe jij het?quote:
Ik ben juist blij dat ik het niet ben, als ik de verhalen zo hoor..quote:Op donderdag 23 december 2004 14:16 schreef Rahl het volgende:
Wow Tain, ik wou dat ik mod werd als ik verhalen zo hoor
Voorbind is niet okay.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef innepin het volgende:
Ik ben juist blij dat ik het niet ben, als ik de verhalen zo hoor..
Mag ik aan je bruine anjer likken?quote:
Daar maak ik wel tijd voorquote:Op donderdag 23 december 2004 14:28 schreef Chevalric het volgende:Gefeliciteerd Tain
Alleen jammer dat je nu geen tijd meer hebt om WoW te spelen
Rozequote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Rodie83 het volgende:
Mag ik aan je bruine anjer likken?
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik het niet ben, als ik de verhalen zo hoor..
Ja, tis toch maar afwachten wie ze hoge heren kiezen, maar deze is logisch en goed denk ikquote:Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, goed om dat te horen van een ex-mod.
Dank je welquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, tis toch maar afwachten wie ze hoge heren kiezen, maar deze is logisch en goed denk ik
Ik wens Tain ook veel succes er mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |