Nee, maar je zit in de buurt.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is het Dolf Brouwers?
Capibar & Rockstah als extra duomods?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jullie mogen ook wel speculeren,.
Au3quote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zal ik doen alsof ik het ben en zo de spanning erin houden ?
Ik ben volledig in het groen vandaag, dat is nog veel spannender.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Au3!
Veel succes in het blauw meid.!
Was erg leuk trouwens je bliksembezoekje.
De global mnods zijn al afgeschaft hoor,quote:Op donderdag 23 december 2004 11:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben volledig in het groen vandaag, dat is nog veel spannender.
Hehe je bent al de 3e. Een goede kans denk ik dan dat ik het misschien was geworden, alleen dan had ik mijzelf wel even aan moeten melden. Niet dat ik dat niet wil maar door een paar redenen heb ik besloten om dat toch maar niet te doen (zelfde als mijn games.fok sollicitatie, die heb ik ook niet doorgezet)quote:Op donderdag 23 december 2004 11:29 schreef Rahl het volgende:
DinoPK?
Ik zie je ook niet als een moraalridder ofzo, maar gewoon iemand die goed leiding kan geven -althans, dat lijkt zo-.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:57 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hehe je bent al de 3e. Een goede kans denk ik dan dat ik het misschien was geworden, alleen dan had ik mijzelf wel even aan moeten melden. Niet dat ik dat niet wil maar door een paar redenen heb ik besloten om dat toch maar niet te doen (zelfde als mijn games.fok sollicitatie, die heb ik ook niet doorgezet)
- Ik ben werkzoekende, en alle tijd die ik in fok steek kan ik beter benutten om werk te zoeken. Ik zit nu al veels te veel op fok, en dan zou het echt alleen maar erger worden (ben ik veel te perfectionistisch voor)
- Ik ben Huisvader, met een klein jochie van 2.5 die niet al te weinig aandacht opeist. Ik kan dus niet garanderen dat ik voldoende aandacht eraan kan geven, anders gaat het ten koste van mijn zoontje.
- En het belangrijkste: De wijze waarop de moderators van Fok werken is volgens Fok policy, en daarin kan ik mij gewoon veels te vaak niet vinden. Een moderator moet naar mijn mening meer mogen dan alleen mensen corrigeren zoals wel vaker is besproken in het feedback topic.
Wel leuk dat mensen mij toch wel in die rol zien, zonder dat ik als moraalridder over probeer te komen.
Later vandaagquote:Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef Fliepke het volgende:
oh dus dat kereltje op je icon ben je niet zelf![]()
Wanneer wordt het wel bekend trouwens?
Ah okay, waarom wordt het go-signaal nu nog niet gegeven dan ?quote:
Hahahah nee niet bepaald nee, al leek ik er wel op toen ik 1.5 wasquote:Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef Fliepke het volgende:
oh dus dat kereltje op je icon ben je niet zelf![]()
Maakt dat iets uit dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:15 schreef HomerJ het volgende:
Iedereen die goede kandidaat is, is games.fok.nl crew of een oud-mod!
Nu zit de spanning heel ergens anders..quote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zal ik doen alsof ik het ben en zo de spanning erin houden ?
Volgens mij mag je als Games!fok crew niet mod zijn, en de ex-modjes willen nietquote:Op donderdag 23 december 2004 12:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit dan?
hij mag trouwens beginnen met: Spel uit amerika
Oh is dat zo....quote:Op donderdag 23 december 2004 12:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgens mij mag je als Games!fok crew niet mod zijn, en de ex-modjes willen niet
Dacht ik, dat iemand dat zei.quote:
Nee, ik heb niet gesollied namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dacht ik, dat iemand dat zei.
Mmm, volgens mij ben jij hem![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dacht ik, dat iemand dat zei.
Mmm, volgens mij ben jij hem![]()
Tain wordt de nieuwe duomod op GAMquote:Op donderdag 23 december 2004 13:02 schreef twi het volgende:
Ik gok Tain
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Tain wordt de nieuwe duomod op GAM![]()
![]()
Toeval
Ik weet niet wat jullie met zijn 2'en hebben uitgespookt en dat wil ik niet weten ook eigenlijk...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als het pijn doet moet je aan Spek vragen of ie iets meer vaseline wil gebruiken,.
Daar kom je gauw genoeg achter, geile beer.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie met zijn 2'en hebben uitgespookt en dat wil ik niet weten ook eigenlijk...
Nou Daggla had tenminste geen vaseline nodigquote:Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef Tain het volgende:
Ik weet niet wat jullie met zijn 2'en hebben uitgespookt en dat wil ik niet weten ook eigenlijk...
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar kom je gauw genoeg achter, geile beer..
Wacht, ik lees net die post over vaseline enzo. Laat maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Daggla, was jij dan eerst Spekneks slaafje?
red mequote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Wacht, ik lees net die post over vaseline enzo. Laat maar.
Ach, als ik zo zie hoe Daggla het overleefd heeft....quote:
Dude, wtf heb je ineensquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Wacht, ik lees net die post over vaseline enzo. Laat maar.
Zal ik aan boebiedoe melden dat er een nieuw stel toegevoegd moet worden aan het lijstje of doe jij het?quote:
Ik ben juist blij dat ik het niet ben, als ik de verhalen zo hoor..quote:Op donderdag 23 december 2004 14:16 schreef Rahl het volgende:
Wow Tain, ik wou dat ik mod werd als ik verhalen zo hoor
Voorbind is niet okay.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef innepin het volgende:
Ik ben juist blij dat ik het niet ben, als ik de verhalen zo hoor..
Mag ik aan je bruine anjer likken?quote:
Daar maak ik wel tijd voorquote:Op donderdag 23 december 2004 14:28 schreef Chevalric het volgende:Gefeliciteerd Tain
Alleen jammer dat je nu geen tijd meer hebt om WoW te spelen
Rozequote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Rodie83 het volgende:
Mag ik aan je bruine anjer likken?
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik het niet ben, als ik de verhalen zo hoor..
Ja, tis toch maar afwachten wie ze hoge heren kiezen, maar deze is logisch en goed denk ikquote:Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, goed om dat te horen van een ex-mod.
Dank je welquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, tis toch maar afwachten wie ze hoge heren kiezen, maar deze is logisch en goed denk ik
Ik wens Tain ook veel succes er mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |