abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24241078
O Sugar die arme Maria (en arme jullie natuurlijk ook, het is ook voor jullie niet niks )
Misschien zou het kunnen dat ze het 'gewoon' vervelend en een beetje eng vindt en daarom het liefst bij jullie (=veilig) wil zijn? Maar als je het niet vertrouwd moet je de hulptroepen inschakelen hoor!
De duimen draaien hier natuurlijk ook de komende weken voor jullie
  FOK!fossiel maandag 27 december 2004 @ 20:33:20 #152
2628 Karin
pi_24241639
Arme Maria Wat lijkt het me dan moeilijk om die beugel te laten zitten, ookal weet je dat het voor haar eigen bestwil is
Ik hoop dat ze snel gewend is.
pi_24241877
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:23 schreef Sugar het volgende:
Jullie zijn lief!

Fluf, bedje aanpassen zou kunnen, maar aangezien ze de wipstoel, maxicosi, buggy enzovoorts óók niet fijn vindt, denk ik niet dat het helpt. Ze wil alleen maar met haar buik tegen de onze en dan zonder dat je haar beentjes aanraakt (volgt u mij nog?).
Dus dat doet mijn vriend nu en ze slaapt. Meteen eigenlijk. Denk dat het een wisselnachtje wordt! Maar als ze niet huilt, zijn we allang blij.

Jullie zijn echt lief.
Sugar, vervelend zeg!
Ik kon me het eigenlijk niet meer zo herinneren, dus ik heb even wat oude topics voor je doorgespit.
En dit gevonden:
quote:
CarOnline - woensdag 23 juli 2003 @ 13:40

Sja, Lara... die was vrijdag boos! Boos!! Ze kon niet meer draaien, en normaal scharrelt ze de hele box door op haar rug, en zelfs dat kan niet meer. Ze kan zich niet afzetten nu. Maar ze is er inmiddels aangewend, maar ik vind het wel zielig hoor... met dit warme weer in het plastic, bah.
Mijn vriendin heeft nog een speelmatje met die bogen waar ze onder kan liggen, dus als ze die binnenkort krijgt heeft ze wat afleiding, alhoewel ze zich nog aardig vermaakt met haar speelrekje. Had nog speeltjes gekregen in de (6!! ) tiendagenpakketten, die heb ik ook maar eens opgezocht, maar daar heeft ze nog niet zoveel oog voor. Plus dat als ze het laat vallen, ze er niet meer bij kan.
Nou ja, de eerste week zit er morgen alweer op, nog 11 te gaan
En nu ik dat weer zo lees kan ik me dat ook wel weer herinneren. Ze was inderdaad heel erg gefrustreerd, ze kon net een dag ervoor rollen. Dus dat blééf ze proberen. Ze heeft donderdags toen ze m kreeg het maar over zich heen laten komen maar zoals je kon lezen ging ze een dag later vreselijk te keer
Succes, wie weet gaat het morgen of overmorgen wel wat beter, ik help het je hopen.
Doe je 'm wel over de kleren trouwens? Dat scheelt schuren.

Screw them.
We're going home.
  maandag 27 december 2004 @ 21:11:08 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24242302
Thanks, mensen.

Ja, de beugel zit óver haar kleertjes en dat zit ook goed. Ze heeft de hele tijd op mijn arm geslapen, maar werd tussendoor steeds met heel kleine momentjes wakker. Ze vertrok dan meteen haar gezichtje en begon meteen te huilen. Dat doet ze echt normaal niet. En dat terwijl ze op dat moment ook niet "de bewegingsvrijheid" miste, want het was echt direct bij wakker worden.

Wat moeilijk dit. Ik weet inderdaad niet of ik dat ding ga laten zitten. Ze reageert weer net zoals toen ze ziek was van de prik: heel zielig en meteen huilen, haar handjes trillend graaiend naar mij of haar vader. Echt heel , heel moeilijk dit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24242529
Sugar dit is zo moeilijk, in je hoofd weet je dat dit goed is voor haar, maar in je hart doet het zeer om haar zo te zien. Het enige wat je nu kan doen is haar troosten, vasthouden, knuffelen, maar ook zelf je tranen te laten gaan.
Het doet mij ook zeer om die puf te geven aan Djulian, tegen zijn wil een kap over zijn mond en neus dan de ademhalingen tellen zodat hij zeker weten alles binnen krijgt. Gelukkig voor ons hebben we dit maar 4x per dag. Maria moet de beugel de hele dag om. Ik hoop voor haar dat ze er snel aan gewend is en dat ze weer dat vrolijke meisje word die wij van de foto's kennen en van vorige week en dat het broekje helpt. en knuffel voor jullie
pi_24243071
Ow, wat k#t...

Weet even niet wat te zeggen, het moet enorm moeilijk zijn om je kindje zo te zien... Maar kan het echt niet zo zijn dat er ergens iets verkeerd zit? Meestal als ik huilde (ik huilde vrijwel nooit, maar heel af en toe dus wel...) dan zat er ergens iets verkeerd, met de beugel of het gips ofzo. En dan werd hemel en aarde (bijna dan ) bewogen om uit te zoeken wat er mis was. Misschien kun je, mocht Maria er morgen nog steeds zo veel last van hebben, even contact opnemen met de orthopeed?

Sterkte ermee!

Heb het al eerder gevraagd, misschien heb je al antwoord gegeven maar heb ik eroverheen gelezen, maar is Maria heel toevallig onder behandeling bij een orthopeed in Veldhoven? Heb ik ook jaren gelopen
pi_24243318
Sugar wat lijkt me zoiets moeilijk een heel dikke knuffel en een voor jullie 3en

Fluf ik hoop dat Danyel snel weer opknapt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24243591
ik zit hier met het volgende eigenlijk, weet ook niet ofdat ik deze ook in het bv topic moet plaatsen

Thijs is al een paar dagen beetje aan het aanrommelen qua drinken, hij komt echt wanneer het hem uitkomt dan drinkt hij de ene keer rustig maar de andere keer heb ik een druk kind wat te snel wilt drinken of juist helemaal niet wilt drinken.
net zoals vanavond ook, het is half 8 en meneer begint te huilen en geeft aan dat hij wilt drinken, zodoende leg ik hem aan, hij drinkt normaal, dan verschoon ik hem braaf om hem vervolgens nummer 2 aan te bieden alleen dan is het huilen huilen huilen geblazen drinken ho maar, na een half uur houd het huilen op en kan ik hem opnieuw aanleggen en hij drinkt rustig alsof er niets aan de hand is :s.....
heel erg vreemd en ik snap er maar weinig van.
iemand die dit ook herkent??
alvast bedankt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24243737
Zijn het geen krampjes Bar?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24243932
ik heb het ant denk ik al gevonden Snoopy had hem ook maar in het bv topic geplaatst, iig bedankt.
pi_24244295
arme maria (en pa&ma)... hopelijk is het slechts een kwestie van wennen en duurt die kwestie niet te lang meer!

anitra, ai zo'n puf-apparaat is ook geen pretje nee. en 4x per dag lijkt me nog best vaak om te moeten doen hoor, zeker als 't zo moeilijk gaat. hopelijk heeft djulian er snel baat bij.

en arme danyel ook alweer opgenomen las ik... shit!
  maandag 27 december 2004 @ 22:46:37 #162
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24244408
Moeilijk Sugar. Lijkt me vreselijk voor jullie om Maria zo verdrietig te zien. Sterkte, ook voor papa.

Hier gaat het weer wat minder met Ilse. Ze zat vandaag weer op 40 graden koorts. Ook komt ze maar niet van haar hoest af. Hier dus ook een afspraak met de huisarts voor morgenochtend.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 23:07:32 #163
43556 miss_dynastie
pi_24244858
Sugar, wat vreselijk moeilijk voor jullie alledrie

Beterschap Ilse
pi_24246581
Ilse, beterschap!

Sugar, wat moeilijk Ga je morgen iemand bellen om te kijken of dit wel goed is?

Anitra, sterkte met Djulian.

Danyel ook beterschap... Wat jammer dat je je eerste Kerst thuis ziek bent geworden.
pi_24247212
Ilse jij ook beterschap, hopelijk ben je snel van je hoest afvind het echt vervelend zo'n nare hoest bij die kleintjes, Djen kan ik nog uitleggen waarom en wat ze er tegen kan doen, maar die kleintjes weten van niks. Ezzi heeft Ilse het ook zo benauwd als ze hoest? Ik heb nl wel geleerd vandaag dat ik best eerder naar de huisarts mag stappen met Djulian. Ben benieuwd wat jullie arts zegt over die hoest Ezzi.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 december 2004 @ 09:01:18 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24250522
Sugar, hoe is het nu? Went het al een beetje voor jullie allemaal?

Anitra, hoe is het Djulian, helpen de medicijnen?

Phluphy, hoe gaat het bij jullie?

En hoe is het met Ilse?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:04:17 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24250538
Anitra, veel succes en sterkte met Djulian! Ik hoop echt dat 'ie zich snel beter voelt!

Maria heeft vannacht tot half twee bij mijn vriend op zijn buik geslapen, op de bank. Tussendoor steeds wakker en meteen huilen. Toen om 2 uur wilde ze niks meer. Niet eten, niet slapen, niet hangen, niet bij ons, niet zonder ons. We hebben dat ding afgedaan, haar de fles gegeven en in bed gelegd. Ze sliep tot vanochtend 7 uur.
Het was gewoon te erg, ze had er zoveel last van.

Vanochtend weer meteen omgedaan en ze dronk prima. Heeft zelfs even in box gelegen en gespeeld. Dus dat lijkt goed te gaan!!!!
Nu net in bed gelegd en ze is alweer 20 minuten hartverscheurend aan het huilen. Maar ja, of het pijn is? Of boosheid? Weer hetzelfde dilemma, laat haar in godsnaam gaan slapen, laat het lukken.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 december 2004 @ 09:07:00 #168
13151 crew  Rewimo
pi_24250561
Wat naar Sugar Ik denk dat ik toch maar even met de orthopeed zou bellen als ik jou was. Misschien zit er iets niet goed waar Maria veel last van heeft. Denk je dat ze huilt omdat ze niet lekker kan bewegen, of heb je de indruk dat ze pijn heeft?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:46:38 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_24250955
Ilse, beterschap!! Wat een nare verkoudheid is het toch!! Liam is er nu bijna vanaf met behulp van de ventolin, zal tijd worden...

En Maria....jeetje Sugar, wat zielig Ik hoop dat ze er heel snel aan went!! sterkte hoor!!

Bar, sorry, ik heb tekort bv gegeven misschien, ik herken het niet. maar wat snoopy zegt, misschien krampjes... op zich zou ik me er niet druk om maken, als ie honger heeft eet ie wel denk ik altijd maar.

Danyel opgenomen.... maar ws wel beter omdat ze hem daar goed in de gaten kunnen houden!! Sterkte en beterschap!!
Ook voor Djulian, ook al aan de puffer....jeetje zeg!! Sterkte allemaal hoor!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:47:59 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24251784
We zijn naar de orthopeed geweest en hij complimenteerde ons voor hoe we de beugel om hebben gedaan: goed dus. Er zat niks scheef of fout of rot.
Zijn advies: bouw het anders in 2 dagen een beetje op, soms een uurtje niet. Maar ja, de uren dat ze in bed ligt, zou ze dat ding juist wél om moeten hebben, vanwege de ontspannen houding in haar slaap. En daar zit 'm nou net de kneep, ze gilt alleen maar in haar bedje!!!! Ze ligt er nu weer in, is doodmoe, maar gilt en brult. Hopelijk went dat snel voor d'r. 't Is in elk geval wel fijn om te weten dat het "goed zit".

Alle moeders met zieke, zielige kindjes én ook alle moeders met juist vrolijke, fruitige kerstkindjes ( ) sterkte en liefs!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 december 2004 @ 11:21:43 #171
13151 crew  Rewimo
pi_24252323
Ik hoop dat ze er snel aan went. Goed dat jullie terug zijn gegaan, nu weet je in elk geval dat het daar niet aan ligt. Ik denk dat Maria het nu moet leren accepteren, valt niet mee natuurlijk als je je alleen maar kunt uiten door te huilen
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:52:39 #172
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24254087
Thanks, Rewimo.

Oh ja, Kittyme, ik vergeet steeds te antwoorden! Nee, we zijn bij een orthopeed in het Catharinaziekenhuis geweest en bij een firma in Blixembosch. Dus niet jouw vroegere orthopeed!
Dankjewel ook voor het navragen aan je moeder.

Maria went nog nauwelijks, helaas.
Ze huilt heel hard.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 13:11:32 #173
81992 Githa
pi_24254473
Sugar heel veel sterkte .... wat moet dat moeilijk zijn om je kindje zo te zien huilen terwijl je weet dat je door moet zetten omdat het zo goed voor haar is

Phluphy, wat een rot nieuws weer, kleine danyel's eerste kerst in het ziekenhuis misschien een kleine troost dat ze daar alles voor hem kunnen doen wat hij nodig heeft.
Ik hoop dat hij snel weer op knap van het virus en weer in zijn eigen bedje mag slapen

Anitra, jij ook heel veel sterkte met djulian en het moeten puffen...tjonge jonge wat een gesukkel allemaal en dat terwijl ze nog zo klein zijn.
Beterschap !
pi_24254524
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:52 schreef Sugar het volgende:
Thanks, Rewimo.

Oh ja, Kittyme, ik vergeet steeds te antwoorden! Nee, we zijn bij een orthopeed in het Catharinaziekenhuis geweest en bij een firma in Blixembosch. Dus niet jouw vroegere orthopeed!
Dankjewel ook voor het navragen aan je moeder.

Maria went nog nauwelijks, helaas.
Ze huilt heel hard.
Mijn orthopeed is ook al 3 jaar weg in Veldhoven hoor, maargoed, ik ken de namen van de orthopeden daar natuurlijk wel, dus in die zin zijn ze mij ook 'bekend'. Enne, als je nog wat meer practische vragen hebt dan roep je maar hoor! Vraag ik het wel weer na

Wat vervelend dat Maria nog steeds niet went aan haar beugel... Wel goed dat je bij je orthopeed bent langsgeweest voor de zekerheid!

Sterkte
pi_24254558
Sugar, wat ellendig. Bah. Dikke voor jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')