Sugar, vervelend zeg!quote:Op maandag 27 december 2004 19:23 schreef Sugar het volgende:
Jullie zijn lief!
Fluf, bedje aanpassen zou kunnen, maar aangezien ze de wipstoel, maxicosi, buggy enzovoorts óók niet fijn vindt, denk ik niet dat het helpt. Ze wil alleen maar met haar buik tegen de onze en dan zonder dat je haar beentjes aanraakt (volgt u mij nog?).
Dus dat doet mijn vriend nu en ze slaapt. Meteen eigenlijk. Denk dat het een wisselnachtje wordt! Maar als ze niet huilt, zijn we allang blij.
Jullie zijn echt lief.
En nu ik dat weer zo lees kan ik me dat ook wel weer herinneren. Ze was inderdaad heel erg gefrustreerd, ze kon net een dag ervoor rollen. Dus dat blééf ze proberen. Ze heeft donderdags toen ze m kreeg het maar over zich heen laten komen maar zoals je kon lezen ging ze een dag later vreselijk te keerquote:CarOnline - woensdag 23 juli 2003 @ 13:40
Sja, Lara... die was vrijdag boos! Boos!! Ze kon niet meer draaien, en normaal scharrelt ze de hele box door op haar rug, en zelfs dat kan niet meer. Ze kan zich niet afzetten nu. Maar ze is er inmiddels aangewend, maar ik vind het wel zielig hoor... met dit warme weer in het plastic, bah.
Mijn vriendin heeft nog een speelmatje met die bogen waar ze onder kan liggen, dus als ze die binnenkort krijgt heeft ze wat afleiding, alhoewel ze zich nog aardig vermaakt met haar speelrekje. Had nog speeltjes gekregen in de (6!! ) tiendagenpakketten, die heb ik ook maar eens opgezocht, maar daar heeft ze nog niet zoveel oog voor. Plus dat als ze het laat vallen, ze er niet meer bij kan.
Nou ja, de eerste week zit er morgen alweer op, nog 11 te gaan
Mijn orthopeed is ook al 3 jaar weg in Veldhoven hoor, maargoed, ik ken de namen van de orthopeden daar natuurlijk wel, dus in die zin zijn ze mij ook 'bekend'. Enne, als je nog wat meer practische vragen hebt dan roep je maar hoor! Vraag ik het wel weer naquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:52 schreef Sugar het volgende:
Thanks, Rewimo.
Oh ja, Kittyme, ik vergeet steeds te antwoorden!Nee, we zijn bij een orthopeed in het Catharinaziekenhuis geweest en bij een firma in Blixembosch. Dus niet jouw vroegere orthopeed!
Dankjewel ook voor het navragen aan je moeder.
Maria went nog nauwelijks, helaas.
Ze huilt heel hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |