Jessie, ik heb gisteren een meeneembare kinderstoel van stof gekocht. Leek me wel praktisch.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:19 schreef jessie het volgende:
O, ok. Daar heb ik dan weer overheen gekekenMaarre. Nu even jullie ervaring. Kan je de stoel goed aanschuiven aan de tafek. T lijkt namelijk net of de beentjes dan in de weg zitten. Waar hoe duur enz.
Wat een leuk dingquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jessie, ik heb gisteren een meeneembare kinderstoel van stof gekocht. Leek me wel praktisch.
Je kan meer info vinden op deze site:
http://www.kiddiwinks.nl/nederlands.html
En dan op sack 'n seat klikken
René zit gewoon op zo'n kontje voor in de auto, ooit eens voor 5,99 bij de lidl gekochtquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:48 schreef jessie het volgende:
Snoopy die is ook leuk. Maar vooral voor de wat kleinere kindjes. Die van mij trekken dat ding zo van de stoel afEn ik zocht meer een verhoging zodat ze gewoon aan tafel kunnen zitten.
Nou!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:59 schreef jessie het volgende:
Heb ik ook al tig keer gevraagd ETVolgens mij is ie heel duur
is een maxi top niks voor je?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef jessie het volgende:
Dat is wel handig Moussy.
Ik hou de aanbiedingen ff in de gaten. Dan kan ik lekker 1 kinderstoel de deur uit schoppen![]()
Wat zieligquote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef Sugar het volgende:
Als je kindje zo hartverscheurend blijft huilen... Zou ze dan moeten wennen of zou ze pijn hebben?We vragen het ons echt af.
![]()
Sugar, kijk even of ze nergens rode plekken heeft, kan natuurlijk best zijn dat het ergens teveel drukt of niet goed past ofzo.quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef Sugar het volgende:
Als je kindje zo hartverscheurend blijft huilen... Zou ze dan moeten wennen of zou ze pijn hebben?We vragen het ons echt af.
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 19:02 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met danyel, phluph?
is er al zicht op hoe lang hij moet blijven?
enne...... geldt hetzelfde adres nog?![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 19:04 schreef Lois het volgende:
Agossie arme MariaWat zullen jullie je rot voelen Sugar, je kan zo'n kleintje zo moeilijk uitleggen dat het voor haar bestwil is.
Kun je niet proberen haar houding in bed aan te passen? Je zou aan het hoofdeinde wat handdoeken onder het matrasje kunnen leggen zodat we wat schuiner ligt. Ook kun je met handdoekrollen een u-vorm maken waar ze met haar rompje in ligt, met het kontje tegen de onderkant van de 'u' zeg maar. Of handdoekrollen aan de zijkanten van haar lijfje zodat ze wat steun heeft. Misschien wat dingetjes proberen om te kijken of ze dan wat lekkerder ligt?quote:Op maandag 27 december 2004 19:10 schreef Sugar het volgende: Zodra we haar plat leggen of in de wipstoel, huilt ze.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 19:08 schreef Leah het volgende:
Sugar, kijk even of ze nergens rode plekken heeft, kan natuurlijk best zijn dat het ergens teveel drukt of niet goed past ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |