abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 16:02:54 #51
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24160726
Dutchie, ik snap wel hoe het gaat, want je kunt gewoon niet overal op reageren. Er word daarvoor teveel geluld. Maar dit was de eerste keer dat ik met een ziek kindje zat, en ik had op dat moment echt even een steuntje nodig. Maar het gaat weer goed op veel hoesten en verstopte neus na. Maar dat heeft ze al weken, en het gaat niet weg.
Hoe is het met Leon (waar zit dat streepje op het toetsenbord?) Zo had Ilse trouwens geheten als ze een jongetje was.
Iemand vroeg ook of ik nog bezig was met een meisjesnaam....Ik heb er wel een ja. Maar ik moet dat geloof ik ergens anders posten.

Thijs, kun je dat draaien naar de buik Ilse ook leren? Ze is het nl. vergeten!!! Ze draait niet naar haar buik en ook niet terug, helemaal niets doet ze. Lui kind!

Oja, en Bubblebabe. Ik kan je helaas geen tips geven, ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou mooi weer bij de dokter zitten als ze er last van heeft.

(phoe...is inderdaad moeilijk om overal op te reageren)
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 december 2004 @ 16:10:06 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24160835
Ezzi het streepje zit bij mij trouwens naast de enter => ' + e=é maar da's op mijn laptop. Je zou ook alt 133? kunnen proberen dacht ik.

Bar, in welke kerk (gemeenschap?) wordt Thijs gedoopt en hoe gaat dat in zijn werk? Isa wordt rooms-katholiek gedoopt, in de Onze Lieve Vrouwe hier in Maastricht. Phluphy, zondag 2 januari om 12.30uur zal er in de doopplechtigheid ook aan Danyel gedacht worden. Ik mag zelf nl. aangeven wat er in de Voorbedes aangehaald wordt

Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 23 december 2004 @ 16:40:38 #53
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24161376
Even een reactie op BubbleBabe (rest komt later; druk druk druk)
Wij hadden precies hetzelfde met Danyel. Spugen spugen spugen, huilen huilen huilen. Het is een wisselwerking die je moet onderbreken, en dat raad ik je ook echt aan.

Ik zal je uitleggen wat er hier aan de hand was, ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of het bij jullie hetzelfde is, maar wellicht haal je er wat uit:

Doordat de voeding steeds omhoogkomt, gaat het slokdarmpje zeer doen door het maagzuur wat mee omhoog komt. Dit prikkelt ze, waardoor ze vaak gaan huilen. Door het huilen komt de maag niet tot rust waardoor het spugen weer begint, en is de cirkel rond.

Wat doen wij eraan?
Hij krijgt Zantac, dit vormt een laagje op de maagzuurklieren, waardoor er minder maagzuur wordt aangemaakt en het minder zeer doet.
Verder krijgt hij Motilium, dit versnelt de spijsvertering zodat de voeding minder lang in zijn maagje zit en de kans op spugen qua duur verminderd wordt.
We dikken de voeding in met Nutriton zodat het minder snel omhoog komt.

Ik vind de opmerking van jullie arts ronduit dom! Eroverheen groeien is een mogelijkheid, dat wel, maar waarom zou je je kind ONNODIG laten lijden?

Succes ermee

Edit: ik lees de andere berichten van jou nu pas en zie dat het huilen al is verminderd, en het zuur ook. Dan is motilium misschien een goed idee, dan is de voeding sneller verteerd (max. 1 uur) en hoeft ze hopelijk niet 2 of 3 uur later nog te spugen. Overigens maken wij geen papjes, we dikken de borstvoeding in.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24161754
Ezzi ik zal het Thijs vragen, maar ik denk nog steeds dat het vandaag het op de buik draaien echt een toevalstreffer was al hoop ik natuurlijk van niet

Sjeen Thijs word ook Rk-gedoopt, 11 januari om 14.00 uur komt de pastor hier bij ons thuis en bespreken we de hele dienst, hoe en wat ben ik nog aan het uitzoeken, wat ik wel erg belangrijk vind is dat het echt Thijs zijn dienst is en niet al te veel erom heen, wel wil ik heel graag mijn moeder erbij betrekken en mijn oma voor de rest heb ik er nog niet zo over nagedacht, al wat jij schreef over Danyel lijkt me ook er mooi hier word de doopplechtigheid in de rk kerk van sluiskil gehouden (ben alleen even de naam kwijt)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 23 december 2004 @ 17:24:50 #55
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24162240
BE bedankt, ik vergeet dat lijstje steeds

Tan / Poemojn : soms zijn dingen niet zoals ze lijken. Tuurlijk is het fijn dat hij de speeltjes leuk vindt, maar op zich zegt dit niet zoveel. En zo is het met alles: ja, hij kan zien, maar wij weten niet hoe hij (de hersentjes) het interpreteert. Ja, hij kan horen, want hij kan schrikken van een onverwacht geluid, maar op heel veel geluiden reageert hij ook niet. Dus het is maar de vraag hoe de vertaalslag naar de hersenen uitpakt. Vandaar onze voorzichtigheid. En nogmaals: beter vooraf "getreurd" en achteraf "gejubeld" dan andersom.

De fysiotherapeute vindt ook dat hij sommige dingen "best goed doet", maar gerelateerd aan zijn leeftijd doet hij nog vrij weinig. Op zich logisch, want hij is eigenlijk pas 2 weken aan 't ontwikkelen. Dus de kans dat er meer komt bestaat, maar niets is gegarandeerd.
Voorlopig is alles meegenomen, zoals vandaag het keigoed opdrukken vanuit buikligging.
Hij vond het erg moeilijk, en eigenlijk ook niet leuk, maar hij wilde het persé en het lukte. Mijn trotse moederhart stroomde over !

Ezzi

Sugar Logisch dat je je schuldig voelt, maar ik heb het idee dat het best mee zal vallen, omdat je het dan waarschijnlijk wel aan Maria gemerkt zou hebben. Als ze er echt last van had gehad, zou het vast niet zo'n vrolijk meisje zijn geweest. Maar het blijft rottig, succes
Overigens bakeren wij de beentjes inderdaad vrij los in, zodat hij ze wel op kan trekken, wat hij overigens niet altijd doet !

Sjeen Wat vind ik dat geweldig Ik heb 2 jan. 12.30 uur al in de agenda gezet, ik zal er met mijn gedachten bij zijn! Zo wordt Danyel toch ook een beetje alsnog in de kerk gedoopt. Zijn doop was toen hij 3 dagen oud was aan het ziekenhuisbed, wat op zich ook wel fijn was hoor, het draaide echt om de kern, en niet om de plechtigheden eromheen. Bedankt voor dit lieve idee
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 23 december 2004 @ 18:53:38 #56
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24163769
Zo Isa dat klinkt goed die keuring van het Cb

Als je dan post ga je dan niet verontschuldigen want dat is al helemaal nergens voor nodig, het zijn allemaal algemene vragen of mededelingen die door mekaar heen lopen dus gewoon je post neertypen

Bubblebabe sneu voor Giulia dat het maar gauw over mag gaan

Zo Thijs jij bent een stoere

Denk dat ik te laat ben maar Little-Angel een fijne week en geniet ervan

Sugar waag het niet om je schuldig te voelen ben je belazert. Als we alles toch is van tevoren zouden weten komen we nooit meer ergens.

Zou het ook prettig vinden een steuntje als je kind ziek is Ezzi dus kan me best voorstellen dat je boos werd en groot gelijk daarin hebt ook.
pi_24163998
Even een vraagje: slaapzakjes gebruik(t)en jullie die bij baby's vanaf 2 weken? Waarom wel/niet?

Een andere vraag...Noa ligt vaak te dromen in haar slaap en dat merk je heel goed door kleine kreetjes, sneller ademhalen en vaak huiltjes geven tijdens de slaap. Ik vind dit superzielig maar zou niet weten hoe je dit moet oplossen. Haar de hele tijd vasthouden vind ik geen oplossing, omdat ik dan niets meer kan doen in het huis. Overigens hou ik haar over de dag gezien zowiezo vaaaaaaak vast (heerlijk...) maar stop haar ook in haar bedje als ze lekker slaapt, want ze moet ook haar eigen plekje hebben...
Iemand een idee? Waarschijnlijk is er niets aan te doen, maar misschien tóch wat (hoopvol)...
pi_24164115
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:10 schreef Sjeen het volgende:
Phluphy, zondag 2 januari om 12.30uur zal er in de doopplechtigheid ook aan Danyel gedacht worden. Ik mag zelf nl. aangeven wat er in de Voorbedes aangehaald wordt
Wat lief Nou zit ik alweer een beetje te snotteren achter m'n laptopje ;')

Suzanna, ik heb geen slaapzakje gebruikt met 2 weken maar dat kwam waarschijnlijk omdat er een hittegolf was rond die tijd

En ik denk dat Noa gewoon alle indrukken moet verwerken in haar slaap. Alles is nieuw voor zo'n ienieminiemensje. En dat het niet erg is. Maar je kan toch altijd wat geruststellende woordjes zeggen of over haar hoofdje aaien? Misschien stelt dat gerust
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24164231
Dat doe ik ook meestal, Snoopy...maar het schijnt niet echt te helpen.
Het is overigens wel heel schattig als Noa lachstuipjes heeft in haar slaap, maar met plezier heeft het niet echt te maken, want vaak is dat het begin van een huiltje....
  donderdag 23 december 2004 @ 19:25:34 #60
61800 Rottdog
pi_24164377
Gebruikte direct al een slaapzak, wel een zomerslaapzak wel te verstaan ze trapte telkens het laken weg. Zonder had ze het toch te koud

Hoord erbij Suzanna dat doen heel veel kindjes het zijn de indrukken van die dag, slaapovergangen
pi_24164492
Gelukkig hoort het erbij dan...maar het geeft mij toch het gevoel dat ze het niet naar haar zin heeft als ze wakker is...ligt dat nou aan mij?
  donderdag 23 december 2004 @ 20:30:10 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24165591
Suzanna, je mag een slaapzakje gebruiken als Noa d'r hoofdje niet door de opening past. (ze moet niet in de zak kunnen schuiven). En bij het verwerken van indrukken in de slaap deed ik altijd m'n hand op het hoofdje of buikje leggen, beetje troost, laten weten dat mama in de buurt is. Het helpt niet altijd, maar ik vond vasthouden geen optie omdat ze toch wel lag te slapen (en weet jij veel wat voor geluiden je zelf maakt tijdens je slaap?). Ik liet 'r dus gewoon lekker in d'r eigen bedje liggen, maar wel een beetje getroost (hoop ik) door mijn aanwezigheid.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24166067
Myrthe heeft vanaf haar geboorte in een slaapzak geslapen (Combisleeper, dus verder geen dekens oid). We hadden wel de armsgaten in het begin verkleind. Je kunt die doorstikken of een baby-veiligheidsspeld oid gebruiken.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:27:11 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24166843
Hé Sjeen, wat lief van jullie dat jullie Danyel meenemen in de voorbedes.

Ezzi, wat grappig van die jongensnaam! Goede keus hoor.

E.T., had over jouw post heen gelezen aangaande de tandjes-kwestie. We denken al sinds Léons geboorte dat hij last van zijn tandjes heeft.
Rode wangetjes?
Tandjes!
Kwijlen?
Moeten de tandjes zijn!
Kauwen?
Vast las van zijn tandjes!
Poep stinkt!
O ja hoor, tandjes! (poep stinkt altijd maar goed )
Rode billen?
Ongetwijfeld tandjes!

Duzzeuh... wij weten het niet meer.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:34:31 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_24167027
Ik denk dat Liam last heeft van tandjes dan....
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 december 2004 @ 21:48:20 #66
61800 Rottdog
pi_24167418
Heeft niets te maken met dat ze het niet leuk zou vinden als ze wakker is .Suzanna maak je er maar niet ongerust over het hoord er nu eenmaal bij. Tis gewoon een verwerking wat ze doormaken van alles wat ze opgepikt hebben die dag.
pi_24167718
Da's handig om te weten, E.T. Die van mij is volgens mij nét te klein om haar hoofdje er doorheen te laten, maar ik zal nog eens goed kijken.

Rottdog - is gewoon een deel van het net-moeder-zijn, het je zorgen maken over zulke stomme dingen. ik maak me snel zorgen over kleine dingetjes, zelfs over een verstopt neusje (niet eens ernstig overigens) o.i.d. ...
pi_24168002
Suzanna je bent echt niet de enige hoor, het is zeker bij een eerste allemaal erg nieuw, niet alleen voor jou/jullie maar ook voor het kleine babytje ik heb in het begin ook regelmatig gedacht van hellup en nu, het gaat steeds een beetje beter en dan kom je weer in een ander stadium waar je door moet.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 23 december 2004 @ 22:13:34 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24168101
dutch, wij hebben ook zo'n 5 maanden bij alles gedacht dat 'het wel tandjes zullen zijn'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 december 2004 @ 22:26:11 #70
61800 Rottdog
pi_24168467
Suzanna maar zo ben ik ook geweest, een kuchje ojee ze wordt toch niet ziek, eeuuuhhh help.
OOhh er komt geluid uit wat nu, je hebt het beste voor met je kindje logisch dat je ongerust maakt. Denk ook niet dat je daar overheen komt alleen je leert het wel herkennen wanneer het menens is of dat het er gewoon bij hoord. Dan berust je je er nog niet altijd mee
  donderdag 23 december 2004 @ 22:27:54 #71
61800 Rottdog
pi_24168499
Heeft al bijna een heel gebit bij elkaar gedacht voor Zoë met al die tekens.
  donderdag 23 december 2004 @ 23:01:45 #72
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24169294
Zeer herkenbaar! Wij denken ook steeds dat ze tandjes krijgt. Als dat iedere keer zo was, had ze nu haar volwassen gebit al! Ze heeft er nu twee, en die zaten er ineens zonder al te veel drama.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 23:32:44 #73
43556 miss_dynastie
pi_24170081
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs zijn dienst
Misschien een beetje een stomme vraag, maar gebeurt dopen bij jullie nog in een afzonderlijke dienst 'per kind'? Hier gaan er tegenwoordig een stuk of zes, zeven tegelijkertijd en is er niet meer zoveel plek voor eigen inbreng
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:35:55 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24174831
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:01 schreef ezzi het volgende:
Zeer herkenbaar! Wij denken ook steeds dat ze tandjes krijgt. Als dat iedere keer zo was, had ze nu haar volwassen gebit al! Ze heeft er nu twee, en die zaten er ineens zonder al te veel drama.
2 gebitten?
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:57:40 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_24175123
Liam heeft eindelijk een nieuwe autostoel ff testen

stormy waters...
sailin'
pi_24175252
Stoer hé Liam. Je bent er wel tevreden mee zo te zien
pi_24175377
Staat je goed Liam!
pi_24178805
[quote]Op donderdag 23 december 2004 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien een beetje een stomme vraag, maar gebeurt dopen bij jullie nog in een afzonderlijke dienst 'per kind'? Hier gaan er tegenwoordig een stuk of zes, zeven tegelijkertijd en is er niet meer zoveel plek voor eigen inbreng
[/quote

Wij konden nog kiezen of een dienst tijdens de normale kerkdienst van 11 uur dan maken ze eventjes tijd voor Thijs, of een eigen dienst, en wij hebben voor een eigen dienst gekozen om 13 uur en we mogen het helemaal zelf regelen met de pastor. dus veel eigen inbreng.

maar idd die diensten met meerdere kindjes heb ik ook gehoord, maar dat doen ze hier nog niet
pi_24178831
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[quote]Op donderdag 23 december 2004 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wij konden nog kiezen of een dienst tijdens de normale kerkdienst van 11 uur dan maken ze eventjes tijd voor Thijs, of een eigen dienst, en wij hebben voor een eigen dienst gekozen om 13 uur en we mogen het helemaal zelf regelen met de pastor. dus veel eigen inbreng.

maar idd die diensten met meerdere kindjes heb ik ook gehoord, maar dat doen ze hier nog niet
[/quote]
pi_24179274
Belana nog een keer. Misschien heb je er overheen gelezen hoor.
Maar kun je een keer een foto maken van Liam in die nieuwe stoel (die je over de eetstoel zet) Kan je de tafel dan makkelijk aanschuiven enzo. Ik bedoel passen de beentjes er dan ook onder. En waar heb je die vandaan en hoe duur is die? Ik heb ze nog nergens gezien namelijk. En ben 2 van die grote stoelen in huis extra zo zat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24180260
LOL die kleintjes gaan steeds harder kraaien

Maar wat ik wilde vragen:

Vorige week zondag had mijn pa perongeluk vergeten de billendoekjes van Thijs terug in de tas te doen zondoende had ik geen billendoekjes voor Thijs die dag, overdag gelukkig niet gepoept dus ik was al lang blij, totdat we bij opa en oma waren, ineens een paar grote knetter scheten en ik voelde het lopen, en idd Thijs had zijn melkbuik van vanmiddag weeral uitgepoept
Thijs is wel verschoond bij oma alleen de billen zijn door middel van normale vochtige doekjes schoongemaakt (oma leek dat het makkelijkst) maar nu als ik over Thijs zijn billetjes voel zitten er allemaal kleine bobbeltjes (lijkt op kippenvel) hij heeft er geen last van want hij is nog steeds het vrolijke spontane lieve jochie, dus ik smeer nu al vanaf maandag zwitzalcreme op zijn billetjes, het word wel minder maar het is nog niet weg, zou poeder nu ook goed kunnen helpen dat zijn billentjes wat droger zijn??? want ik mis het zachtje huidje van Thijs
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:23:15 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_24180266
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:31 schreef jessie het volgende:
Belana nog een keer. Misschien heb je er overheen gelezen hoor.
Maar kun je een keer een foto maken van Liam in die nieuwe stoel (die je over de eetstoel zet) Kan je de tafel dan makkelijk aanschuiven enzo. Ik bedoel passen de beentjes er dan ook onder. En waar heb je die vandaan en hoe duur is die? Ik heb ze nog nergens gezien namelijk. En ben 2 van die grote stoelen in huis extra zo zat.
ik had al een foto geplaatst jessie, niet van Liam, maar wel van een kindje in zo'n stoeltje, ik zal hem nog ff opzoeken, moment...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:24:07 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_24180279
stormy waters...
sailin'
pi_24181279
O, ok. Daar heb ik dan weer overheen gekeken Maarre. Nu even jullie ervaring. Kan je de stoel goed aanschuiven aan de tafek. T lijkt namelijk net of de beentjes dan in de weg zitten. Waar hoe duur enz.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24181706
Djulian is weer thuiswij ook Hij is nog steeds verkouden en heeft ons allemaal aan gestoken op vakantie. Het was een zeer snotterige vakantie dus Tijdens de vakantie is hij met zijn huid en ogen enorm opgeknapt. Tot we thuis kwamen Het zijn dus echt de hond en de katten waar hij ook last van heeft. Nu ligt hij lekker in zijn bedje en is boos omdat zijn speen nu weer op de grond valt
pi_24181750
fijn dat jullie weer terug thuis zijn Anitra, wel balen dat hij idd alergisch is voor de hond en de katten, hopelijk zijn jullie niet al lang meer snotterig, iig heel fijne feestdagen Antria
pi_24181883
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik mis het zachtje huidje van Thijs
Misschien even laten drogen aan de lucht. Dus met blote billen op een handdoek laten liggen ofzo. Als je er van alles op gaat smeren wordt het misschien wel erger...

Anitra, jij bent snel weer terug zeg. Was het verder wel leuk buiten het snotgebeuren?
pi_24181989
Zo'n midweekje vliegt ook om, gaat veels te snel. De vakantie zelf was heerlijk Ondanks het snotteren

Morgaine je krijgt van Djulian een hele dikke kuszonder snotjes hoor Ik zal snel een foto maken van Djulian met de knuffel.

ohja als je op vakantie gaat is het wel handig als je de geheugenkaart van je fototoestel meeneemt, geen vakantie foto's helaas
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:05:42 #89
103793 kozakken
Living the life
pi_24182071
Jonne is gedoopt in een gewone dienst. Omdat er niet zo heel veel kindjes worden gedoopt (en er wel eentje bijna tegelijkertijd met Jonne geboren is) hebben we wel gevraagd om een dienst 'speciaal voor Jonne'.
Het wordt dus ingebakken in een gewone dienst. Maar we mochten wel een of twee liederen voor Jonne uitzoeken en ook komen alle kinderen uit de kerk naar het liturgisch centrum bij de daadwerkelijke doop.
Mijn moeder heeft Jonne aangedragen.
Paar foto's heb ik hier staan.

Oh ja, we hebben gelukkig ook het bandje van de dienst nog. Zo leuk om nog eens terug te horen.

fluf, kun je later (of nu...) Danyel ook niet 'laten voorstellen' aan de gemeente? Zodat je ook nog behalve de echte intentie van de doop hem trots kunt laten zien enzo.. (Of is dat echt een heel dom idee en volledig onnoodzakelijk. dan alvast sorry)
pi_24182611
Wat leuk, echt een doopjurk

Myrthe is in normale kleren gedoopt, mijn man vond zo'n jurk maar niets helaas, anders had ze de jurk aangekregen die ik ook nog aan heb gehad (en mijn zusje en broertjes). Zij is ook in een gewone kerkdienst gedoopt, waar we zelf nog een lied mochten uitkiezen om er bij te zingen.

De komende (kerst)dagen ben ik trouwens niet online.. dus: prettige feestdagen allemaal!
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:08:09 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24183450
We zijn terug uit het ziekenhuis en de orthopeed bevestigde dat Maria's linkerheup niet oké is. Ze heeft dus in elk geval heupdysplasie, maar misschien zelfs heupluxatie.
Ze moet nu 3 weken een spreidbeugel dragen, dan met beugel op de foto om te kijken of de beugel haar heup voldoende in de juiste stand brengt. Zo niet: tractie en dus een paar weken opgenomen worden in het ziekenhuis. Ik hoop héél erg dat die spreidbeugel die we maandag kunnen halen zijn werk doet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24183740
Ow spannend dus nog! Ik weet niet of je het gelezen had, ergens had ik nog wat tipjes neergezet mbt een spreidbroekje, nadat Loïs dat gevraagd had.

Succes maandag en echt, ze merkt er niets van!
Screw them.
We're going home.
pi_24184963
Poemojn, fijne feestdagen

Sugar, ik hoop dat het helpt. Een paar weken ziekenhuis is toch wel heel naar
  vrijdag 24 december 2004 @ 18:27:38 #94
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24185104
Ach Sugar is hoop met je mee dat die beugel zijn werk goed doet, traktie, opname
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24186577
Sugar wat sneu! Ik weet nog hoe ellendig ik me voelde toen ik met Janneke voor een echo moest. Ik hoop voor je dat er geen opname hoeft te volgen joh!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 24 december 2004 @ 19:37:10 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24186647
Ik hoop dat de beugel gaat helpen Sugar, het zullen 3 onzekere weken voor je worden. Bah!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24186941
OW Sugie wat vervelend en nou ophouden met jezelf schuldig voelen hoor, want je kunt er niets meer aan doen nu. Maria weet er straks niets meer van in ieder geval. Sterkte de komende tijd en laten we hopen dat tractie en ziekenhuis niet nodig zijn.. voor jou en Maria
  vrijdag 24 december 2004 @ 22:28:03 #98
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24190146
"he sugar wat een vevelend nieuws zeg,,
ik ga heeeeel hard duimen dat die beugel gaat helpen...
  vrijdag 24 december 2004 @ 22:45:28 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_24190537
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:19 schreef jessie het volgende:
O, ok. Daar heb ik dan weer overheen gekeken Maarre. Nu even jullie ervaring. Kan je de stoel goed aanschuiven aan de tafek. T lijkt namelijk net of de beentjes dan in de weg zitten. Waar hoe duur enz.
hij heeft er nog maar 1 keer ingezeten omdat wij hem puur gebruiken voor eten bij andere mensen (opa's en oma's) en daar kon ie wel onder tafel met zijn benen zegt mijn man net. hij ging zich alleen afzetten (dat is Liam zijn hobby ) en toen kieperde hij bijna. Maar verder ging dat wel goed dus. Wij hebben hem bij "baby plus" vandaan hier in Hoorn en verder heb ik hem op internet wel gezien, als je zoekt op "handy sitt" vind je wel het een en ander.
stormy waters...
sailin'
pi_24191298
Ok thx!!
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')