mp3? je moet t beeld er echt bij zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef -Mk- het volgende:
Ricky Gervais was op Live 8 om REM aan te kondigen:
Voor de liefhebber:
Aankondiging REM door Ricky Gervais in mp3
Ja klopt, maar dat heb ik helaas nietquote:Op zondag 3 juli 2005 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mp3? je moet t beeld er echt bij zien
Ali Keithquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:36 schreef -Mk- het volgende:
Oja, en Keith, blijft lachen met die kerel![]()
[afbeelding]
Keith: I watched that Peak Practice.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:36 schreef -Mk- het volgende:
Oja, en Keith, blijft lachen met die kerel![]()
[afbeelding]
Oh, dan moet ik even langs de Free Record Shopquote:Op maandag 4 juli 2005 20:55 schreef -Mk- het volgende:
Bij de Free Record Shop zijn momenteel Seizoen 1, 2 en de Christmas specials te krijgen, elk voor 9,99 per stuk.
Heb ook even bij mediamarkt gekeken hier, maar daar is seizoen 2 e19,99 en seizoen 1 e15,99. De Christmas specials hebben ze er niet.
Daar moet ik dan snel maar eens langs, wist niet die in Nederland verkrijgbaar was!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:55 schreef -Mk- het volgende:
Bij de Free Record Shop de Christmas specials te krijgen, voor 9,99 per stuk.
quote:The Office verslaat Fawlty Towers
Gepubliceerd op maandag 07 maart 2005
LONDEN (ANP) - De Britse comedyserie The Office heeft de klassieker Fawlty Towers verslagen in de race om beste comedy aller tijden. In een peiling onder 8000 Britten kwam The Office, over de afschuwelijke chef David Brent in een al even triest kantoor, bovenaan te staan. Dat meldde de BBC.
Fawlty Towers, met de gefrustreerde hoteleigenaar Basil Fawlty, kwam op plek twee. Only Fools and Horses, doorgaans door menig Brit beschouwd als het leukste dat ze ooit hebben gezien, eindigde op de derde plaats.
Uit de top 30 kwamen elf series uit Amerika, met Friends op de vijfde plek, na The Simpsons. De oudste show in de lijst is Dad's Army uit 1968 (plek 14).
De peiling is uitgevoerd voor Rode Neuzen Dag (11 maart) van Comic Relief, een Brits evenement dat geld inzamelt voor het goede doel.
Planet
Tegelijkertijd zat Tim Freeman op de voorste rij bij de vrouwenfinale op Wimbledon. (zag ze allebei langskomen)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef -Mk- het volgende:
Voor de liefhebber:
owwww, ik heb dat gemist!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef -Mk- het volgende:
Voor de liefhebber:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |