Al bijna 9000 euro naar Darfur! Goeienavond trouwens, vakantie!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
Stem vandaag in www.stand.nl - voor iedere stem gaat er een euro naar de 3FM-actie voor Darfur.
Ben er net van af, wat kan dat soms ook lekker zijn hè!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de weg naar de WC vrij is hier
*Biertjes tapt*
wel ff doortrekken de volgende keer hè, de G van groningen lag nog in de potquote:Op donderdag 23 december 2004 18:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben er net van af, wat kan dat soms ook lekker zijn hè!![]()
Ik had natuurlijk niet zomaar voor een Toto Divisie club gekozen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel ff doortrekken de volgende keer hè, de G van groningen lag nog in de pot
Hiero: http://www.gerwinv.nl/fok/bonhofrainer.jpgquote:Op donderdag 23 december 2004 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wil ik een plaatje posten krijg ik dit:
[afbeelding]
Als jullie me missen weten jullie waar ik zit
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:00 schreef pascalheister het volgende:
avond
weer terug van kleren kopen en kerstinkoopjes
ik kan er weer ff tegenaan
Een streepjes of een ruitjes bluezz?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:11 schreef rubbereend het volgende:zelfde hier, vanmiddag even 2 nieuwe broeken en een bluezz gekocht
k weet niet hoe je t hebt, streepjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een streepjes of een ruitjes bluezz?
ik ook 2 broeken 1 sweater en 1 blouse en een shirt wat over de blouse kanquote:Op donderdag 23 december 2004 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]zelfde hier, vanmiddag even 2 nieuwe broeken en een bluezz gekocht
Is dat Phil Collins? Ik dacht dat hij er anders uit zagquote:Op donderdag 23 december 2004 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat niet Phil Collins? Die zie ik dit jaar vaak op stationposters van Sky Radio.
jij had South Park gezien en denkt nu dat hij altijd met een Oscar in de hand staat? Briljante uitzending trouwensquote:Op donderdag 23 december 2004 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is dat Phil Collins? Ik dacht dat hij er anders uit zag
Dé ultieme TIMMAAAAHHHH aflevering.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had South Park gezien en denkt nu dat hij altijd met een Oscar in de hand staat? Briljante uitzending trouwens
TIMMEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 23 december 2004 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had South Park gezien en denkt nu dat hij altijd met een Oscar in de hand staat? Briljante uitzending trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |