Wel gezellig trouwens dat er af en toe mensen van buitenaf gewoon hier binnen fietsenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:13 schreef pfaf het volgende:
Pssst Bjorooo.
We moeten even een weekje net doen alsof we geen gesloten kliekje zijn.![]()
Wij zijn open en gezelligquote:Op donderdag 23 december 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wel gezellig trouwens dat er af en toe mensen van buitenaf gewoon hier binnen fietsen
Goeie zaakquote:Op donderdag 23 december 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
Stem vandaag in www.stand.nl - voor iedere stem gaat er een euro naar de 3FM-actie voor Darfur.
Alleen moet ik dus als ik straks dronken ben oppassen voor fietsers komend vanaf rechts in de kroegquote:Op donderdag 23 december 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wel gezellig trouwens dat er af en toe mensen van buitenaf gewoon hier binnen fietsen
Franky en ik komen toch al jaren op de fiets?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alleen moet ik dus als ik straks dronken ben oppassen voor fietsers komend vanaf rechts in de kroeg
Ja-stemmen om het geld, leuke paradox.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goeie zaak
*stemmen gaat*
5080 stemmen, dus Euro's momenteel.
Ben het overigens 200% eens met de stelling (en tot m'n verbazing is maar 40% van de stemmers het er mee eens)
alleen smurfen van rechts hebben voorrang !quote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alleen moet ik dus als ik straks dronken ben oppassen voor fietsers komend vanaf rechts in de kroeg
Hoi Bluezzquote:
Heb ook maar ff wat ingevuld, niet alles want daarvoor kom ik nog te weinig in andere fora hier, maar goed.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef rubbereend het volgende:
iedereen hier al genomineerd? [Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Forum! en [Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!
Wat ben ik popi he ?quote:
Heel erg lekker, voor het eerst zelf gestofzuigdquote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Vom het volgende:
Hoe bevalt het nu na een week in het huisje?
tzal een keer goed zijn, huilliequote:Op donderdag 23 december 2004 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Heel erg lekker, voor het eerst zelf gestofzuigd
Tering wat een groot huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |