er wordt niet gegooid met ballen!!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:58 schreef SCH het volgende:Vlammetjes - niks ballen.
Logisch dat je er straks weer wordt uitgegooid
doe es lief tegen me SCHatteboutje honneponnetje van mequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef SCH het volgende:
Heb jij niks over te zeggen JustZonderpiek
Mooi, geef mij de knopjes maar even dan gaan we even leuk spelenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef zjroentje het volgende:
De nieuwe compu van internet voorzien is toch een brug te ver ...![]()
Had dat even gezegd, ik kom net uit Arnhemquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef zjroentje het volgende:
De nieuwe compu van internet voorzien is toch een brug te ver ...![]()
Maar gelukkig doet deze oude bak het wel nog.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Mooi, geef mij de knopjes maar even dan gaan we even leuk spelen
ga je wassen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Had dat even gezegd, ik kom net uit Arnhem![]()
Nog wel, ik hoor je harde schijf hier krakenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar gelukkig doet deze oude bak het wel nog.
Whehe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog wel, ik hoor je harde schijf hier kraken
Briljant weer, he?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:53 schreef rubbereend het volgende:
biertje graag, even bijkomen van het einde van The Office
bijna geen woorden voor. K vond t al één van de beste series ooit maar toen k de kerstspecials zag op de BBC kon k alleen nog maarquote:
* ril* sch in gelderlandquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Had dat even gezegd, ik kom net uit Arnhem![]()
de dvd komt ook zeker in me collectiequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna geen woorden voor. K vond t al één van de beste series ooit maar toen k de kerstspecials zag op de BBC kon k alleen nog maardoen
toch maar weer eens denken aan grensbewaking...... ergste nog is dat k vanmiddag zelf ook in Arnhem wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |